eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    15:11 13.04.2015

    Najnowszy raport opublikowany przez Blink.pl dostarcza informacji o tym, jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową online klubów fitness i siłowni. Okazuje się bowiem, że poszczególne frazy, takie jak „zumba”, „crossfit” czy „fitness” różnią się popularnością w poszczególnych województwach. Również miesiące mają wpływ na zainteresowanie tego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing
  • Marketing personalizacją stoi

    Marketing personalizacją stoi

    10:48 19.02.2015

    ... potrzeby konsumentów. Nic zatem dziwnego, że dla 90 procent marketerów, przebadanych na potrzeby najnowszego globalnego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey, priorytetem jest personalizacja działań marketingowych. GŁÓWNE WNIOSKI Z BADANIA Marketerzy coraz częściej oczekują dostępu do spersonalizowanych danych Aż 90 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, marketing, analiza danych
  • Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    00:45 05.02.2015

    ... , które dobrze prezentują się zarówno na większych, jak i mniejszych ekranach – zdradza Kaźmierczak. Content marketing – metodą małych kroków Pod tą anglojęzyczną nazwą kryje się skądinąd prosty mechanizm: content marketing („marketing treści”) oznacza proces docierania do klienta poprzez dystrybucję interesujących go treści. Konsumenci wykazują ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja firmy, content marketing, e-mail marketing, strona responsywna
  • Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?

    Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?

    10:03 04.11.2014

    ... , od organizacji niewykorzystujących tej strategii. Poziom konwersji uzyskiwany z tego kanału jest średnio o 29% wyższy na stronach internetowych stosujących marketing treści. Marketing treści prowadzi również do pozyskania potencjalnych klientów wyższej jakości, ponieważ odwiedzają oni poszczególne strony, kierując się specyficznymi słowami ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, marketing treści, marketing, media społecznościowe
  • Marketing behawioralny w social media

    Marketing behawioralny w social media

    01:10 18.09.2014

    ... sposobami, które ludzie wykorzystują do analizy najbliższego otoczenia może się tu okazać szczególnie pomocne. Spójrzmy na kilka podstawowych technik z zakresu marketing behawioralnego i to jak możesz ich użyć na własną korzyść. Z marketingowego punktu widzenia, mózg można podzielić na dwie główne części: „lewą ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing behawioralny, social media, marketing, działania marketingowe
  • Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    00:21 11.09.2014

    ... do ograniczenia poziomu ruchu na stronie, co z kolei prowadzi do niskich wskaźników konwersji i braku możliwości zbudowania długoterminowych relacji z konsumentami. Marketing w sieci odgrywa bardzo ważną rolę szczególnie na etapie pozyskiwania uwagi klientów oraz utrzymywania regularnego kontaktu. W marketingu internetowym, do utrzymania relacji ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing
  • Marketing treści - 7 najnowszych trendów

    Marketing treści - 7 najnowszych trendów

    13:14 03.09.2014

    ... marketingu w jakimś stopniu wykorzystywało marketing treści. 58% procent działów marketingu na rynku B2B i 60% na rynku B2C planuje rozwój budżetów przeznaczanych na marketing treści w ciągu ... trend, na który warto zwrócić uwagę to wyższa rozpoznawalność terminu „marketing treści” wśród pracowników działów marketingu. Jak wspomniałem wcześniej, ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing treści, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    00:12 24.08.2014

    Klienci dysponując komputerami, urządzeniami mobilnymi oraz możliwością pójścia osobiście do sklepu, stają się coraz mniej przewidywalni dla marketerów. Z jednej strony już 50 proc. mieszkańców Europy Zachodniej i 24 proc. Polaków korzysta z tabletów i smartfonów podczas robienia zakupów, z drugiej zaś, zakupy o większej wartości robią w sklepach ... WIĘCEJ

    Tematy: ROPO, showrooming, zakupy, decyzje zakupowe
  • Czas na marketing mobilny

    Czas na marketing mobilny

    13:46 05.08.2014

    Wiele firm, które zbudowały swój biznes na początku ery dot-com, często odnosi się dość sceptycznie do marketingu mobilnego. Już od początku XXI wieku można było przecież usłyszeć, że każdy kolejny rok przyniesie niesamowite zmiany w tym zakresie. W ciągu ostatniego roku pojawiło się jednak wiele danych, które radykalnie zmieniły nasz pogląd na to ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, akcje marketingowe, marketing
  • Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?

    Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?

    10:46 01.08.2014

    ... na specjalistów e-commerce – mówi Paweł Woźniak, Manager Zespołu Sprzedaż i Marketing w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Michael Page. Sprzedaż – stabilne zatrudnienie ... . zł, a dyrektora sprzedaży w handlu detalicznym od 16 do 40 tys. zł. Marketing – online i mobile Znakiem naszych czasów jest także skokowy wzrost zapotrzebowania na ... WIĘCEJ

    Tematy: zarobki, wynagrodzenia, wysokość zarobków, marketing

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: