eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • 9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu

    9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu

    12:17 14.06.2016

    ... częściej w porównaniu z grupą Moderate performers i 3-krotnie częściej w porównaniu z Underperformers. 77% ogółu firm przyznaje, że inwestycje w marketing mobilny dają zwrot (ROI). W 2015 r. odsetek ten wynosił tylko 31%. Marketing mobilny to obszar, w którym w ostatnim roku firmy odnotowały największy wzrost wydatków – od 98% na aplikację ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama
  • Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?

    Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?

    13:10 27.05.2016

    ... . Naturalnie wielu marketerów sięga po różne narzędzia wsparcia sprzedaży i łączy je ze sobą tworząc w ten sposób kompleksowe, zintegrowane kampanie. Często marketing SMS jest częścią większego projektu, dlatego wyłuskanie danych dotyczących ich wpływu na średnią sprzedaż jest bardzo trudne. Warto jednak patrzeć ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania SMS, wysyłanie SMS, marketing, masowa wysyłka SMS
  • 6 sposobów na udaną kampanię SMS

    6 sposobów na udaną kampanię SMS

    10:16 28.04.2016

    SMS jako narzędzie od lat jest częścią działań marketingowych adresowanych przez firmy bezpośrednio do konsumentów. Do korzystania z krótkich wiadomości tekstowych marketingowców zachęcają m.in. wysoki wskaźnik przeczytanych SMS-ów, niski koszt wysyłania komunikatów oraz pewność, że przekaz trafia we właściwym czasie do właściwej grupy odbiorców. ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania SMS, wysyłanie sms, marketing, masowa wysyłka sms
  • Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    00:22 04.04.2016

    Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama
  • E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?

    E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?

    11:01 23.03.2016

    ... , że skuteczność takich działań promocyjnych marki jest łatwa do zmierzenia. Siła dobrego contentu Badania pokazują, że w porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie może zapewnić nawet 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Stąd też przemyślane działania content marketingowe są ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, handel online, Wielkanoc
  • Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    00:20 14.12.2015

    ... do klienta, np. za pośrednictwem mailingu czy wydarzeń specjalnych. Obecnie jednak marketing charakteryzuje się dużą dynamiką i nieustannymi modyfikacjami dostępnych narzędzi ... do naszych odbiorców bardziej pomogą nam działania w internecie, takie jak content marketing, SEO czy social media, czy raczej powinniśmy skupić się na np. bezpośrednich ... WIĘCEJ

    Tematy: projekty unijne, dotacje unijne, fundusze unijne, marketing
  • Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    13:25 02.12.2015

    ... do mierzenia swojej efektywności. Ułuda budowania wielkich strategii firm w oparciu o marketing trwa zatem w najlepsze. To kluczowe wnioski, jakie nasuwa trzecia już ... czwarta ankietowana firma (24%) w sposób zdecydowany zgadzała się ze stwierdzeniem, że marketing i PR współtworzą strategię sprzedażową, a kolejne 35% badanych raczej się z nim ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
  • B2B marketing - trendy 2015

    B2B marketing - trendy 2015

    11:35 25.09.2015

    ... zdania, że e-mail pozostaje skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż. Wkrótce jednak działania oparte na mailu mogą zostać zdetronizowane przez marketing mobilny, a potem przez aktywności w mediach społecznościowych. W marketing mobilny, który obejmuje m.in. powiadomienia SMS (w tym komunikację typu push), aplikacje mobilne i kampanie oparte na ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing
  • Marketing i sprzedaż w sektorze MSP

    Marketing i sprzedaż w sektorze MSP

    10:20 08.07.2015

    ... i marketingowców. To główny wniosek, jaki nasuwa lektura raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, wspólnego opracowania Mind Progress Group i Instytutu badawczy ... zatrudniania marketingowców. Tylko 55,1% małych przedsiębiorstw posiada osoby odpowiedzialne za marketing. Na brak marketerów w szeregach dużych firm wskazuje ok. 28% badanych. ... WIĘCEJ

    Tematy: sektor MSP, małe i średnie przedsiębiorstwa, marketing, dział sprzedaży
  • 7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    09:48 01.07.2015

    ... całego procesu zakupowego konsumentów - od zapoznania się z marką, poprzez konwersję, aż do budowania długoterminowej lojalności. #2: Usprawnienie procesu email marketing Email marketing jest jedną z najbardziej sprawdzonych i popularnych taktyk marketingowych. Jednak sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści otrzymywane przez email, zmienił się ... WIĘCEJ

    Tematy: automatyzacja marketingu, marketing, kampania marketingowa, e-mail marketing

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: