eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing mobilny
  • M-commerce: powiadomienia push popularyzują aplikacje mobilne?

    M-commerce: powiadomienia push popularyzują aplikacje mobilne?

    13:32 17.09.2014

    Statystyki pokazują, że przeciętny posiadacz smartfona korzysta aż z 27 aplikacji, Niestety okazuje się, że aż 20 procent z nich zostaje użyta tylko raz. Jak to zmienić? Z pomocą mogą tu przyjść powiadomienia push. Ostatnie badania pokazały, że aplikacje, które je wykorzystują są uruchamiane o niemal 90 procent częściej niż te, które nie ... WIĘCEJ

    Tematy: m-commerce, aplikacje internetowe, aplikacja na telefon, aplikacje internetowe
  • Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    00:21 11.09.2014

    ... do ograniczenia poziomu ruchu na stronie, co z kolei prowadzi do niskich wskaźników konwersji i braku możliwości zbudowania długoterminowych relacji z konsumentami. Marketing w sieci odgrywa bardzo ważną rolę szczególnie na etapie pozyskiwania uwagi klientów oraz utrzymywania regularnego kontaktu. W marketingu internetowym, do utrzymania relacji ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing
  • Czas na marketing mobilny

    Czas na marketing mobilny

    13:46 05.08.2014

    ... większej zmianie. Tak, to prawda. Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z tego, że rynek desktopów znajduje się w stagnacji, a rynek mobilny rozwija się bardzo dynamicznie. Załóżmy, że Twoją stronę odwiedza 1000 użytkowników miesięcznie (i każdy z nich korzystał z desktopa). A teraz pomyśl o tym, że ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, akcje marketingowe, marketing
  • Marketing mobilny w Polsce 2014

    Marketing mobilny w Polsce 2014

    13:37 05.06.2014

    ... komórkowy marketing mobilny staje się coraz istotniejszym narzędziem dotarcia do klienta. Nic więc dziwnego, że aż 89 procent ... rozwój mobile marketingu w coraz niższych cenach urządzeń, rozwoju m-commerce i nowych technologiach emisji reklam. Marketing mobilny, mimo wyraźnych zmian rynkowych, znajduje się jeszcze na dość wczesnym etapie rozwoju. ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne
  • Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    13:42 27.05.2014

    ... badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing sms, działania marketingowe, marketing mobilny
  • Multiscreen - antidotum na nudny program TV

    Multiscreen - antidotum na nudny program TV

    11:28 20.03.2014

    Niezbyt atrakcyjna ramówka telewizyjna, chęć nadążania za aktywnością znajomych w social mediach oraz wypełnianie czasu między reklamami to niektóre z powodów, dla których podczas oglądania telewizji korzystamy z dodatkowego ekranu w smartfonie, komputerze przenośnym czy tablecie. Tak brzmi jeden z wniosków płynących z badania AdReaction 2014 ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, marketing mobilny, reklama mobilna
  • Jak używać kody QR

    Jak używać kody QR

    00:55 08.12.2013

    Kody QR opanowały przestrzeń miast. Niestety oprócz ciekawych i odkrywczych zastosowań tej technologii, coraz częściej można też uświadczyć te zupełnie nietrafione. W pięciu prostych punktach wyjaśniamy, co zrobić, żeby uchronić się przed marketingową porażką. 1. Szanuj swojego klienta. Podążanie za trendami podążaniem za trendami, jednak, zanim ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, akcje marketingowe, geolokalizacja, QR kody
  • Marketing mobilny rozczarowuje

    Marketing mobilny rozczarowuje

    11:59 05.12.2012

    ... uśmiech przy każdym kontakcie za pośrednictwem mediów mobilnych, a jednocześnie unikać nadmiernego narzucania się. Play to strengths (bazowanie na mocnych stronach): Marketing mobilny może odegrać wyjątkową rolę w tworzeniu szerszej wiązki mediów (media mix), ponieważ jest zarówno przenośny, jak i spersonalizowany i może docierać do konsumenta ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, marketing mobilny, reklama mobilna
  • Marketing mobilny a nowe technologie

    Marketing mobilny a nowe technologie

    12:45 13.01.2012

    ... przełożyła się na realne zyski. Serwisy bardzo szybko zdały sobie sprawę z możliwości, jakie oferuje rynek mobilny. Olbrzymią popularnością cieszą się aplikacje mobilne pozwalające na przeglądanie najnowszych ofert. Wygląda jednak na to, ... brakuje pomysłu, jak czerpać z tego wymierne korzyści. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, marketing, działania marketingowe, technologie mobilne
  • Marketing mobilny: jak dogonić klienta?

    Marketing mobilny: jak dogonić klienta?

    13:55 09.11.2011

    ... zdobywanie klientów mobilnych stanie się ważnym celem sprzedażowym firm. W konkluzji sugeruję, aby podczas budżetowania środków nie zapomnieć o ujęciu wydatków na marketing mobilny w kosztorysie. Nie warto z tym się ociągać – przeważnie to pierwsi zyskują najwięcej! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, akcje marketingowe, geolokalizacja, QR kody


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: