eGospodarka.pl
wiadomość od św. Mikołaja

eGospodarka.plTematy › personalizacja
  • Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej

    Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej

    10:10 21.11.2018

    ... ogromny wpływ na postrzeganie świata przez użytkowników. Nadmuchać bańkę, przebić bańkę Personalizacja sama w sobie nie jest niczym złym – gdy portal taki ... . Na przykład dotyczące zajścia w ciążę. W przypadku komunikacji i informacji, personalizacja często polega na odpowiednim przycięciu dostarczanych informacji tak, aby odpowiadały światopoglądowi ... WIĘCEJ

    Tematy: FOMO, personalizacja, bańka informacyjna, social media
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    Dziś, aby zaskarbić sobie lojalność klientów, handel detaliczny oraz sektor dóbr konsumpcyjnych muszą dążyć do „hiperpersonalizacji” oraz ujednoliconej obsługi we wszystkich możliwych kanałach. Obowiązujące RODO nie przeszkadza konsumentom w powierzaniu firmom swoich danych, ale w zamian oczekują oni dopasowanych ofert i rabatów na miarę ich ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    09:55 22.06.2018

    ... odpowiadają ich zwyczajom zakupowym. W tym właśnie niezwykle pomocna jest personalizacja. Administratorzy sklepów, znając potrzeby i nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą sprzedaż, ale również będzie budować lojalność. - Personalizacja to obecnie niezbędne narzędzie każdego e-sklepu. Działania te często ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Moc personalizacji w wideo marketingu

    Moc personalizacji w wideo marketingu

    11:02 29.01.2018

    ... więcej zaangażowania i reakcji. Jakie korzyści płyną z tworzenia spersonalizowanego wideo i na jakie trendy warto postawić w 2018 roku? Spersonalizowane wideo – korzyści Personalizacja, czyli dostosowywanie się do potrzeb konsumentów, jest coraz ważniejszym czynnikiem podczas tworzenia treści. W nadchodzącym roku szczególnie ważną rolę odegra ... WIĘCEJ

    Tematy: wideo marketing, wideo mailing, personalizacja, skuteczna reklama
  • Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?

    Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?

    14:46 11.12.2017

    ... , marketing automation i uczenie maszynowe zmierzają w kierunku nieuniknionej konwergencji, branża marketingu i reklamy doświadczy kolejnej, dynamicznej zmiany. Uczenie maszynowe i zautomatyzowana personalizacja osiągną ostatecznie punkt, w którym ich funkcjonalności będą na tyle ujednolicone, że możliwa stanie się również automatyzacja produkcji ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, personalizacja, uczenie maszynowe, targetowanie reklamy
  • Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data

    Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data

    10:39 31.01.2017

    ... w jednym koszyku. Oto parę przykładów działań, które są realizowane dzięki właściwej analizie danych i ich wpływie na konwersję sprzedaży w sklepie internetowym: Personalizacja procesu zakupowego, a więc wyświetlanie treści, które na podstawie analizy danych odwiedzającego klienta (segmentacji) są dla niego interesujące. System bierze pod ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, Big Data, personalizacja, chatboty
  • Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?

    Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?

    12:22 22.09.2016

    ... czy rekomendacje produktowe widoczne po odwiedzeniu witryny e-sklepu – personalizacja staje się dziś standardem w marketingu. Eksperci z Sociomantic Labs przewidują, że w ciągu najbliższych pięciu lat częścią doświadczenia zakupowego klientów będzie również m.in. personalizacja płatności, zarówno w desktopie, jak i w kanale mobilnym. Student, który ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, e-commerce, programmatic TV, wirtualna przymierzalnia
  • Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali

    Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali

    00:20 23.08.2016

    ... reklamową. I nic nie zapowiada, aby wzrostowi znaczenia kanału programmatic mogło coś zaszkodzić – dodaje ekspert. Big Data i personalizacja – największe zwycięstwo drużynowe Działające w parze analiza danych oraz personalizacja są kluczem do marketingowego sukcesu. Big Data to kopalnia przydatnych informacji, które są niezbędne marketerom, aby ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, Customer Lifetime Cycle, programmatic buying, Big Data
  • Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce

    Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce

    13:18 20.07.2016

    ... będzie stale się sprawdzać w każdej firmie. Pewnym można być jednego – im bardziej spersonalizowana witryna, tym lepiej. Trzeba również pamiętać, że personalizacja to nie jednorazowe działanie, a ciągle zachodzący proces. Marketerzy dysponują coraz szerszym spektrum możliwości pozwalających testować różne warianty i spersonalizowane rozwiązania na ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, personalizacja, marketing online, e-sklep
  • Barometr e-commerce 2016

    Barometr e-commerce 2016

    13:43 21.01.2016

    ... wzrost w największym, średnim lub najmniejszym stopniu. 1) Wysokie ciśnienie – najważniejsze stymulatory i jednocześnie czynniki najsilniej oddziałujące na rynek i e-sklepy: Personalizacja Programmatic buying Loyalty i CRM Omnichannel i cross devices M-commerce, w tym płatności mobilne, Full funnel 2) Umiarkowane ciśnienie – czynniki ważne, które ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, handel internetowy, programmatic buying

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.