eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama mobilna
  • Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?

    Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?

    12:46 01.06.2018

    ... o rozpoczęcie ścieżki zakupowej. Monetyzacja przestrzeni reklamowej w aplikacjach Kolejną barierą są mniej rozwinięte technologie do monetyzacji powierzchni, szczególnie tej w aplikacjach. Jednocześnie, reklama w aplikacjach to obszar, który zyska najwięcej w najbliższym czasie. Z badań Spicy Mobile wynika, że blisko 80% czasu, jaki poświęcamy na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama online
  • Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?

    Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?

    09:24 18.04.2018

    ... sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana ... liczba osób korzystających ze smartfonów i tabletów sprawia, że mobile marketing cały czas się rozwija, a reklama mobilna, ze względu na swój zasięg, staje się głównym i najskuteczniejszym sposobem ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama wideo
  • Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?

    Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?

    08:57 18.10.2016

    ... newsy itd.). Po drugie, firma musi być przejrzysta i otwarta jako organizacja. Po trzecie, trzeba robić wszystko, aby zaangażować klienta. Aplikacja mobilna, czyli idealne narzędzie sprzedażowe Aplikacje mobilne, z których korzysta 75 proc. posiadaczy smartfonów, mają ogromny potencjał sprzedażowy. I tak np. umożliwienie szybkich ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, e-reklama, trendy w reklamie, programmatic
  • Programmatic nie tylko dla e-commerce

    Programmatic nie tylko dla e-commerce

    10:41 01.09.2016

    ... urządzeniach desktopowych stale maleje, podczas gdy sukcesywnie rośnie użytkowanie internetu za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Po drugie, liczne badania pokazują, że reklama mobilna osiąga wyższy CTR, przez co bywa skuteczniejsza od tej w desktopie. Jak podaje Sociomantic Labs, w przypadku środowiska mobile najwyższy CTR osiągają ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying
  • Reklama mobilna skuteczniejsza od desktopowej

    Reklama mobilna skuteczniejsza od desktopowej

    10:44 19.08.2016

    Badania pokazują, że reklama mobilna jest nawet o 1/5 skuteczniejsza i przynosi większe zyski wydawcom internetowym niż reklama desktopowa. Zdaniem ekspertów, dedykowane mobilne strony mogą zapewnić wyższą konwersję przekazów reklamowych niż responsywne. Jak wydawcy serwisów, a także blogerzy i vlogerzy, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, marketing mobilny, strony mobilne, mobile marketing
  • Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

    Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

    10:55 12.08.2016

    ... były scenariusze retargetingowe o dużym stopniu zaawansowania. Dzisiaj, gdy świat bez smartfonów i tabletów jest właściwie czymś niewyobrażalnym, na szczególnym znaczeniu zyskuje reklama mobilna. Nic więc dziwnego, że nakłady na nią rosną niemal bezustannie. Z danych amerykańskiego oddziału IAB wynika, że w minionym roku przychody z materiałów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, banery, CTR, strategia reklamowa
  • Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek

    Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek

    10:57 04.01.2016

    ... Z kolei dla statystycznego użytkownika najbardziej odczuwalnym skutkiem będą po prostu lepiej spersonalizowane reklamy na jego smartfonie – dodaje CEO Cloud Technologies. Reklama mobilna nie jest po prostu kolejnym trendem w branży marketingowej. Mobile marketing z wykorzystaniem danych na naszych oczach staje się jednym z najważniejszych obszarów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, mobile advertising, programmatic buying, marketing mobilny
  • 3 kroki do efektywnej kampanii w mobile

    3 kroki do efektywnej kampanii w mobile

    10:37 09.12.2015

    ... dodawanych na Facebooku), a jedynym jej wyróżnikiem jest podpis „Sponsorowane” lub „Materiał reklamowy”. W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamowych Rich Media i reklama natywna w zdecydowanie większym stopniu angażują uwagę użytkownika, co czyni je znacznie skuteczniejszymi. 2) Testuj i wdrażaj innowacje Różnice w rozdzielczości, wymiarze ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, mobile marketing, skuteczna reklama
  • Jak mobile zmienia polski biznes?

    Jak mobile zmienia polski biznes?

    09:10 18.09.2015

    Smartfony niemal szturmem zdobyły serca polskich użytkowników, czego nieodzownym następstwem stała się zmiana codziennych przyzwyczajeń i zachowań, także tych dotyczących zakupów. Firmy muszą pamiętać, że ten trend jest nieodwracalny i - jeśli jeszcze tego nie zrobiły - zacząć za nim nadążać. To jedne z wniosków płynących z raportu ,,Mobile w ... WIĘCEJ

    Tematy: m-commerce, zakupy w Internecie, ruch mobilny, Internet of Things
  • 5 rad jak sprzedawać w m-commerce

    5 rad jak sprzedawać w m-commerce

    10:34 27.02.2015

    ... tych, którzy chcieliby powiększyć swoją sprzedaż w kanale mobile. 1. Strona mobilna czy aplikacja? Według badań, największą popularnością w Polsce cieszą się ... w przypadku wyglądu mobilnej strony sklepu internetowego, gdzie najważniejsza jest użyteczność. – Mobilna wersja e-sklepu powinna być łatwa w obsłudze, a użytkownicy powinni móc z łatwością ... WIĘCEJ

    Tematy: m-commerce, aplikacje internetowe, aplikacja na telefon, strona mobilna

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: