eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › newsletter
  • Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    10:17 06.02.2019

    ... roku Piotr Bucki, bloger, dziennikarz i doświadczony coach, skomentował raport w ten sposób: „Newsletter daje gwarancję, że jeśli treści nas interesują, to… do nas ... i informacyjne. Zaskakujące wyniki przyniosło w tym roku pytanie o powody zapisu na newsletter. Okazuje się, że większość ankietowanych rozpoczyna subskrypcję ze względu na korzyści ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • E-maile nakręcają zakupy

    E-maile nakręcają zakupy

    10:54 04.05.2018

    Pokaźna część marketerów utrzymuje, że e-mail marketing to jedna z najbardziej skutecznych metod na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych przekonań może być chociażby badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia, z którego wynika, że na przestrzeni ostatniego roku aż 57% klientów dokonało zakupu pod wpływem znalezionego w ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    10:44 17.10.2017

    ... być zatem zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, na których coraz częściej otwierane są newslettery. Jak przygotować grafiki do newslettera? Klasyczny newsletter, dzięki swojemu układowi, daje wiele możliwości wkomponowania w niego elementów wizualnych. Wyróżniamy w tym przypadku logo, header, zdjęcie produktów czy przycisk Call-to-action ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • 6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    00:41 24.09.2017

    ... , ocenia się także po ilości rezygnacji z subskrypcji w poszczególnych newsletterach. Można powiedzieć, że wskaźnik rezygnacji przekraczający 1% wskazuje jednoznacznie na fakt, że newsletter jest wysyłany za często, zawiera zbyt reklamowe treści lub nie spełnia oczekiwań czytelników. Wskaźnik rezygnacji z newslettera, na poziomie od 0,25 ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    12:28 06.08.2017

    Dotarcie do konkretnego klienta z właściwym komunikatem, we właściwym czasie, za pośrednictwem najbardziej odpowiedniego kanału, jest jednym z największych wyzwań marketerów. Sposobem na wpasowanie się w aktualne potrzeby konsumentów, dzięki któremu wysyłane treści mają największą szansę spotkać się z ich zainteresowaniem, jest wdrożenie strategii ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing
  • Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

    Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

    00:25 23.06.2017

    ... dla odbiorców. Co robić, aby e-mail marketing okazał się skuteczny, a newsletter znalazł się w odpowiednim folderze? Rozwiązanie: Dla providera z Doliny Krzemowej ... przesyłanie przydatnych rekomendacji może sprawić, że klienci, którzy zapisali się na newsletter, nie będą chcieli z niego zrezygnować. Konwersja subskrybenta w klienta to kolejne ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej

    Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej

    11:55 22.02.2017

    ... końcu wiosna to wyraziste kolory i odważne zmiany! Postaw na naturalność i naturę Pamiętaj, by newsletter wiosenny tryskał pozytywną energią i wyrazistymi kolorami. Doskonałym przykładem nietuzinkowego mailingu jest soczysty newsletter firmy J.Crew, informujący o wiosennej wyprzedaży. Marka ta wykorzystała w kampanii ruchomy gif, który przedstawia ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?

    Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?

    13:33 17.01.2017

    ... niskiego wskaźnika potwierdzeń double opt-in to między innymi: Użytkownik nie zdaje sobie sprawy, że powinien jeszcze dodatkowo potwierdzić zapis na newsletter E-mail aktywacyjny z linkiem potwierdzającym ląduje w folderze spam Link potwierdzający subskrypcję jest chwilowo niedostępny (np. z powodów technicznych) Jaki jest średni wskaźnik ... WIĘCEJ

    Tematy: double opt-in, e-mail marketing, newsletter, skuteczny marketing
  • Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    10:58 19.12.2016

    Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. Czy jest on jednak zarezerwowany tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing
  • 10 sposobów na świąteczny e-mail marketing

    10 sposobów na świąteczny e-mail marketing

    00:12 01.11.2016

    Czujesz już klimat świąt? Nie do końca? Cóż, po przeczytaniu tego tekstu na pewno go poczujesz! Jako uważny marketer, powinieneś bowiem zachować czujność – na czas pomiędzy ostatnim tygodniem listopada, a drugim tygodniem grudnia przypada jeden z najbardziej gorących i efektywnych sprzedażowo okresów w ciągu roku. Przedświąteczny szał oznacza ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • Wyszukiwanie zapytań ofertowych

    Wyszukiwanie zapytań ofertowych

    23:04 06.09.2015 PORADA

    Witam, korzystam już z wyszukiwarki przetargów, ale interesują mnie również zapytania ofertowe, czy istnieje możliwość otrzymywania tego typu informacji na maila (jak w przypadku przetargów)? Pozdrawiam WIĘCEJ

    Tematy: udział w przetargu, oferta przetargowa, newsletter, przetarg

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: