eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie wizerunku
  • Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    09:03 24.06.2009

    ... jest oczywiście wcześniejsze określenie celów, które z reguły wiążą się z budowaniem pozytywnego wizerunku, czy dbaniem o dobre imię firmy. I wcale nie jest prawdą, że PR-em należy zająć się dopiero w momencie utraty dobrego wizerunku firmy. Co prawda między innymi po to są działania PR, aby ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie PR, skuteczny PR, działania PR, komunikacja marketingowa
  • Spółki notowane na GPW a działania PR

    Spółki notowane na GPW a działania PR

    00:50 10.03.2009

    ... dotrzeć do inwestorów i akcjonariuszy. Dla 55% ankietowanych jest to przede wszystkim inwestycja, która w dłuższej perspektywie pozytywnie wpłynie na kształtowanie się wizerunku spółki. Jednocześnie 53% respondentów traktuje relacje inwestorskie jako obowiązek. Jak spółki dbają o public relations 76% respondentów uważa podejmowane przez nich ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku
  • Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    Rynek B2B: budowanie wizerunku marki

    13:25 23.09.2008

    ... wartości Zdaniem Ph. Kotlera i W. Pfoertscha, nic dziwnego, że sporo wysiłków włożonych w kreowanie marki nie przyniosło spodziewanych rezultatów. Jeżeli firma nie ma wielomilionowego ... czasem nawet ogółu społeczeństwa. Ciągłość sugeruje, że firma nie powinna zmieniać swojego wizerunku dla samej tylko zmiany. Silne marki powinny być stale zarządzane. ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marki, kreowanie wizerunku, budowanie świadomości marki
  • Jak zaprojektować znak towarowy i symbol firmy?

    Jak zaprojektować znak towarowy i symbol firmy?

    12:15 29.01.2008

    Symbole i znaki towarowe to nic innego jak narzędzia marketingowe jakimi posługuje się przedsiębiorstwo. Dlatego tak ważne jest by spełniały powierzone im funkcje, ponieważ ich prawidłowe zaprojektowanie stanie się atrybutem istnienia na rynku. Dzięki trafnej konstrukcji będą one nie tylko służyły identyfikacji firmy i odróżnieniu jej od ... WIĘCEJ

    Tematy: logotyp, logo, znak firmowy, logo firmowe
  • Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    11:33 03.12.2007

    ... ? Czemu wszyscy mniej lub bardziej świadomie interesują się tematyką kształtowania wizerunku firmy? Dlaczego wizerunek jest taki ważny? Każda z firm ma swoją indywidualną, ... sposób aktywny kształtuje swój wizerunek. Reasumując. Skoro droga do pożądanego i zgodnego z tożsamością wizerunku jest tak prosta, to czemu tak wiele firm ma kłopoty z tym jak ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, wizerunek, promocja marki
  • Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa

    Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa

    13:17 16.09.2007

    Zarządzanie wielką międzynarodową firmą może być skomplikowanym i wymagającym zadaniem, ale według prezesów firm to liderzy państw mają przed sobą trudniejsze zadanie. Według ankiety przeprowadzonej przez agencję Weber Shandwick, 68% szefów spółek wskazuje na zarządzanie reputacją państwa jako trudniejsze zadanie. Ankieta Safeguard Reputation ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku firmy
  • e-Społeczności w działaniach PR

    e-Społeczności w działaniach PR

    00:06 09.04.2007

    ... możliwości czy uprawnienia. Bezwzględnie powinien wobec społeczności wypowiadać się jako jej równoprawny członek, tylko wtedy ma bowiem możliwość odpowiedniego kształtowania wizerunku firmy, budowania zaufania do niej i jej produktów. Z drugiej strony powinien jednak stale monitorować i subtelnie kontrolować komentarze tworzone przez członków ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR
  • Narzędzia PR w Internecie

    Narzędzia PR w Internecie

    13:49 06.02.2007

    ... decyzje zakupowe. Tak czy inaczej, wspólnym elementem różnych definicji Public Relations jest kształtowanie - za pomocą różnych metod i narzędzi - pożądanego, określonego wizerunku organizacji. Przy czym "pożądany" niekoniecznie oznacza "pozytywny" w popularnym rozumieniu tego słowa. PR to nie reklama Public Relations bywa bezpodstawnie utożsamiane ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR
  • Public relations dla banku

    Public relations dla banku

    13:39 19.07.2006

    Branża bankowa to rynek, na którym działania public relations mogą przynieść bardzo wymierne korzyści. Odpowiednio wykorzystane, nawet w krótkiej perspektywie stanowią silne wsparcie działań prosprzedażowych. W marketingu usług finansowych liczy się przede wszystkim zaufanie. To zaufana marka jest najistotniejszym czynnikiem wyboru banku dla ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych
  • Ciemne strony internetu

    Ciemne strony internetu

    11:46 16.05.2006

    ... wcześniej łatwością, dotarcie do zasobów, których celem nie jest wspieranie sprzedaży i wizerunku marki, lecz często wręcz szkodzenie im. Konsumenci stali się panami ... PR bezwzględnie potrzebne Anty site’y mogą być znaczącym zagrożeniem dla wizerunku marki. Firma, w przypadku wykrycia swoich antystron, powinna więc w pierwszej kolejności podjąć ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, budowanie znajomości marki, wizerunek, kreowanie wizerunku

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: