eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kontakty z klientami
  • Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    13:13 19.04.2010

    Badania dowiodły, że nieprofesjonalna obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która nie odpowiada na otrzymywane wiadomości mailowe. Dodatkowo, ponad 13,5% spośród tych osób, odradza innym współpracę z tym przedsiębiorstwem - wynika z raportu "Wyzwania obsługi mailowej" autorstwa ... WIĘCEJ

    Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta
  • Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

    10:32 08.03.2010

    ... na świecie i wynosi 50 interakcji rocznie na jednego respondenta. Statystyczny polski konsument w ciągu roku rezygnował średnio z usług 2,2 firmy. Wartość interakcji z klientami Z badania Genesys wynika, że średni koszt utraty klienta w Polsce wynosi 145 €. Konsumenci w Polsce rezygnują ze współpracy nieco częściej niż ma ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Technologie komunikacyjne - trendy 2010

    Technologie komunikacyjne - trendy 2010

    13:35 10.02.2010

    ... z nią kosztów. Wzrośnie produktywność Contact Center. Zdaniem Avaya, firmy będą intensywnie dążyć do zwiększenia produktywności wszystkich aspektów interakcji z klientami w środowisku Contact Center - głównie poprzez wzbogacanie możliwości obsługi. Klienci zyskają różne opcje wykorzystania czasu oczekiwania, a w rezultacie wzrośnie produktywność ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, kontakty z klientami, technologie komunikacyjne, komunikacja biznesowa
  • Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    10:19 16.12.2009

    Z międzynarodowego badania konsumentów, przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys w 16 uprzemysłowionych krajach świata wynika, że niedostateczny poziom obsługi klienta powoduje w firmach straty sięgające 338,5 mld USD rocznie. Są one związane z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji z powodu ich złych ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Lojalny pracownik a lojalność klienta

    Lojalny pracownik a lojalność klienta

    09:51 22.09.2009

    ... czasie, a 39% planowało zostać w organizacji, jednak nie byli do niej przywiązani. Brak pełnego zaangażowania wiązał się z małym zaangażowaniem w kontakty z innymi pracownikami i z klientami, w realizowanie misji organizacji, jej celów i strategii. Ten brak zaangażowania miał również wpływ na lojalność klientów. Zaobserwowano, że wyniki badań ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, kontakty z klientami, satysfakcja klienta
  • Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?

    13:35 18.09.2009

    Czy godzina godzinie równa? Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu czynników. Gdy robimy coś przyjemnego, czas płynie niepostrzeżenie. Dlatego weekend zwykle wydaje się za krótki. Natomiast czas ciągnie się okrutnie podczas zajęć nieprzyjemnych, albo wtedy gdy ciągle śledzimy jego przebieg. Wystarczy zerkać co chwila na ... WIĘCEJ

    Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami
  • Komunikacja z klientem a model SaaS

    Komunikacja z klientem a model SaaS

    12:56 04.05.2009

    ... kontaktowe muszą być świadome, że usługom komunikacyjnym należą się specjalne względy. Przedsiębiorcy traktują je jako kluczowe, ponieważ obejmują osobisty kontakt z klientami. Okresowy dostęp do CRM może być dla firmy niedogodnością, jednak brak możliwości odebrania telefonów od klientów zagraża prowadzeniu biznesu. Stąd ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, model SaaS, obsługa klienta, relacje z klientem
  • Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    13:43 18.09.2008

    ... zainteresowanie. Ale tak nie jest. Można autentycznie przejmować się klientem i posiadać sprawny system zarządzania klientami. Co więcej, w mistrzowskich firmach system pozwala na prawdziwe i uczciwe kontakty z klientami. Bez sprawnego i przemyślanego systemu działania pracowników byłyby niespójne, przypadkowe w czasie oraz nieregularne w stosunku ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klienta, kontakty z klientami
  • Firmowe blogi bez wytycznych

    Firmowe blogi bez wytycznych

    10:03 25.07.2006

    ... wskazówek ze strony szefów - wynika z badań firmy Russell Research. 76 proc. prowadzących takie blogi przyznaje, że dzięki tej formie komunikacji z klientami uwaga mediów i liczba odwiedzin na stronach firm znacznie wzrasta. Niemniej jednak 57 proc. firm nie określa jasno wskazówek dotyczących prowadzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, komunikacja z klientami, blogi, blog firmowy
  • Marketing - troska o klienta

    Marketing - troska o klienta

    13:23 05.06.2006

    ... gazetki dla klientów, wysyłanie klientom drobnych upominków, bezpłatnych próbek, spotykanie się z klientami, np. zapraszanie ich na lunch, pilnowanie, by klienci byli zawsze poinformowani o ... dobrze potraktowani niezadowoleni klienci często stają się potem najwierniejszymi klientami. Pamiętaj też, że ludzie, którzy przychodzą do ciebie z reklamacją, ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: