eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › customer experience
  • Trendy w e-commerce 2024

    Trendy w e-commerce 2024

    00:31 26.12.2023

    ... korzyścią, którą daje sprzedawcom analiza predykcyjna, jest personalizacja doświadczeń zakupowych. Personalizacja customer experience W budowaniu silnych relacji z klientami w 2024 roku e-sklepom pomoże personalizacja customer experience. Narzędzia, które pozwalają na dostosowanie ścieżki zakupowej do potrzeb konkretnego konsumenta, sprawiają ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel internetowy, zakupy internetowe, sklepy internetowe
  • Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    00:22 16.12.2023

    ... dzięki ekranom i kioskom cyfrowym. Wyniki badania przeprowadzonego przez Mood Media w roku 2023 na ponad 8 000 uczestnikach z całego świata - In-store Customer Trends - pozwalają zgłębić zrozumienie potrzeb klientów i określić strategie potrzebne do: wydłużenia czasu przebywania klientów w sklepie, zwiększenia szansy dokonania zakupu, upewnienia ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?

    Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?

    09:33 11.11.2023

    Dbałość o coraz wyższy współczynnik konwersji to niewątpliwie jeden z kluczowych kroków do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Na tym oczywiście nie koniec - warto też zainwestować w dobre opisy produktów, atrakcyjne grafiki czy poprawę nawigacji na stronach. Co jednak, gdy po podjęciu tych wszystkich starań klienci nadal nie finalizują zakupów ... WIĘCEJ

    Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    ... marką, jest wypadkową zdarzeń, mających miejsce podczas wielu etapów ścieżki klienta (Customer Journey). W trakcie m.in. obserwowania kampanii reklamowych, zakupu produktów, korzystania z obsługi posprzedażowej czy programu lojalnościowego. Kategoria Customer Experience weszła na stałe do słownika pojęć branży marketingowej, sprzedażowej, a także ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem
  • Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?

    Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?

    00:55 18.03.2023

    ... wymiarze? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy Metaverse będzie mieć zastosowanie w handlu detalicznym? Jaki wpływ na handel w Metaverse będą miały customer experience oraz marketing sensoryczny? Jakie są zalety i możliwości handlu w Metaverse? Metarverse to wirtualna przestrzeń, w której użytkownicy mogą poruszać się w sposób niemal ... WIĘCEJ

    Tematy: Metaverse, wirtualna rzeczywistość, VR, nowe technologie
  • Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?

    Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?

    00:20 10.02.2023

    ... danym przedsiębiorstwem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie skorzysta ponownie z jego oferty - wyjaśnia Tomasz Kamiński z Fixit, Customer Experience Company. Co w praktyce wpływa na CX? Na pozytywne Customer Experience, według raportu Deloitte “CX Drivers 2021”, ma wpływ poczucie niezawodności, bezpieczeństwa i zaufania do firmy. Natomiast na ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe

    Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe

    10:35 27.04.2022

    Przed nami wyniki najświeższej, czwartej już edycji badania Koszyk Roku, w trakcie którego wyłoniono najbardziej przyjazne klientom sklepy internetowe. Zwycięzcy, którzy zasłużyli sobie na to miano, oferują kupującym najlepsze doświadczenia zakupowe na rynku. Kim są najlepsi? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak przebiega proces robienia zakupów ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, customer experience, sklepy internetowe, najpopularniejsze sklepy
  • 7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    09:00 03.12.2021

    ... komunikacji. Wyzwaniem pozostaje natomiast odpowiednie połączenie technologii z tym co możemy nazwać ‘human touch’ tak by doświadczenia kształtowane w obszarze customer service nie były odhumanizowane. Kluczowe będzie uzyskanie odpowiedniego balansu pomiędzy automatyzacją, realizowaną choćby przez boty do self-service a zaangażowaniem człowieka ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe, komunikacja z klientem
  • 6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    00:20 02.10.2021

    ... szczyty w dążeniu do zagwarantowania swoim klientom jak najlepszej jakości Customer Experience. O co zadbać, aby wywindować doświadczenia kupujących na jak najwyższe poziomy? Oto, co radzą eksperci merce.com. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy inwestycja w Customer Experience to bardziej rewolucja czy ewolucja? W jakie obszary CX ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
  • 3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    14:00 13.09.2021

    ... aplikacji wystarczy do usatysfakcjonowania klientów i "zatrzymania ich u siebie". Klienci bankowości elektronicznej są coraz mniej tolerancyjni na braki w obszarze CX (Customer Experience) i bardziej zdecydowani w kwestii zmiany swojego dotychczasowego banku. Wystarczy spojrzeć na garść aktualnych statystyk. Według analizy Signicat jeszcze w 2019 ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna

 

1 2 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: