Firmowe blogi bez wytycznych
2006-07-25 10:03
Przeczytaj także: Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
76 proc. prowadzących takie blogi przyznaje, że dzięki tej formie komunikacji z klientami uwaga mediów i liczba odwiedzin na stronach firm znacznie wzrasta.Niemniej jednak 57 proc. firm nie określa jasno wskazówek dotyczących prowadzenia blogów, a 63 proc. respondentów przyznaje, że te firmowe dzienniki powstały raczej z powodu mody, niż dla osiągnięcia jakiś określonych, przemyślanych celów.
37 proc. firmowych blogów notuje jeden lub więcej postów dziennie, u 39 proc. zdarza się to kilka razy w tygodniu, a u 24 proc. - raz na tydzień lub rzadziej.
oprac. : A. Budkowska / Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?
-
Blog firmowy: skuteczny instrument w PR
-
Flogi a działania marketingowe
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
-
Prowadzenie video bloga z ograniczonymi kosztami uzyskania przychodu
-
Czego nie zaliczymy do kosztów podatkowych prowadząc bloga?
-
Od przychodów z prowadzenia bloga zapłacimy wyższy podatek
-
Pisanie i zarabianie na blogu - jak ustalić koszty podatkowe?
-
5 rad dla przyszłych blogerów