eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › relacje z klientami
  • Nie ignoruj customer experience

    Nie ignoruj customer experience

    11:24 05.02.2019

    Przed nami najnowsza odsłona opracowania CX Benchmarking Report. Do jakich wniosków prowadzi opracowany przez Dimension Data doroczny raport nt. zarządzania doświadczeniami klientów? Jego autorzy zwracają szczególną uwagę na problem swoistego „oderwania” od customer experience. Ich zdaniem jest to zjawisko mogące w skuteczny sposób zniweczyć nie ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

    Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

    11:07 30.01.2019

    Współcześni konsumenci coraz częściej wpuszczają marki do swojego życia. Nie widzą przeszkód, aby podzielić się swoim numerem telefonu czy profilem w mediach społecznościowych, ale w zamian oczekują poważnego traktowania i spersonalizowanej oferty, a nie zarzucania ich skrzynek spamem. Jak powinna dziś wyglądać komunikacja z klientem? Odpowiedzi ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    09:44 02.11.2018

    To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności przedsiębiorstwa przesądza w znacznej mierze umiejętność ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta
  • Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    12:34 25.10.2018

    ... że oba obszary mocno się przenikają. W codziennym kontakcie w social media z potencjalnymi klientami trzeba pamiętać o kilku kluczowych kwestiach. 1. Szybka reakcja Zadbajmy o to, ... , przez które na co dzień kontaktujemy się z przyjaciółmi i znajomymi. Aby budować relacje marka=przyjaciel, nie wprowadzajmy dystansu Proszę Pani/ Pana. Pamiętajmy, ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    12:58 08.10.2018

    ... . Jak zdobywać zainteresowanie? W jaki sposób budować długotrwałe relacje z klientami? Oto garść porad od Integra Consulting Poland. Skup się na potrzebach Modeli biznesowych, podobnie zresztą jak technik sprzedaży, jest bez liku. W przygotowaniach do rozmów z potencjalnymi klientami szczególnie użyteczna może okazać się metoda CZK (cecha ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK
  • Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    11:16 21.09.2018

    Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care. Większe oczekiwania wobec SCC Zagadnienie ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... firmy będą dostarczać im takie same doświadczenia niezależnie od sposobu kontaktu. Obecnie już 71% zespołów marketingowych mapuje procesy obsługi i interakcji z klientami (customer journey), ale jednocześnie 68% uważa, że zarządzanie tym obszarem wymaga organizacyjnych zmian w zakresie wewnętrznej współpracy między działami w firmie. W ubiegłych ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Niełatwa sztuka komunikacji z klientem

    Niełatwa sztuka komunikacji z klientem

    11:18 26.06.2018

    ... również na innych stanowiskach. Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami lub odpowiadasz za przekazywanie informacji innym, powinieneś umieć rozpoznać pewne wzorce ... zakupowych). Na jakie sposoby myślenia warto zwracać szczególną uwagę podczas relacji z klientami i jak sprawnie je wykorzystywać? Oto garść przydatnych wskazówek. Ja vs. inni ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami
  • Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    09:55 22.06.2018

    ... – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Tworzenie bliskiej relacji z klientami na pewno nie jest proste, wymaga zaangażowania oraz cierpliwości. ... - zarówno jeśli chodzi o jakość oferowany produktów i usług, jak i o dialog i współpracę z klientami. To długotrwały proces, w którym łatwo o pomyłkę. Niestety czasem jeden ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    11:30 25.05.2018

    ... uaktualniany przez producenta, oraz z jakim kosztem będą wiązać się te działania. CRM mobilny Podejmując decyzję o wyborze konkretnego narzędzia wspierającego relacje z klientami, można wybrać CRM stacjonarny w postaci programu instalowanego na firmowych komputerach. Największe marki decydują się na platformy dedykowane, czyli programy tworzone ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: