11:24 05.02.2019
Przed nami najnowsza odsłona opracowania CX Benchmarking Report. Do jakich wniosków prowadzi opracowany przez Dimension Data doroczny raport nt. zarządzania doświadczeniami klientów? Jego autorzy zwracają szczególną uwagę na problem swoistego „oderwania” od customer experience. Ich zdaniem jest to zjawisko mogące w skuteczny sposób zniweczyć nie ...
11:07 30.01.2019
Współcześni konsumenci coraz częściej wpuszczają marki do swojego życia. Nie widzą przeszkód, aby podzielić się swoim numerem telefonu czy profilem w mediach społecznościowych, ale w zamian oczekują poważnego traktowania i spersonalizowanej oferty, a nie zarzucania ich skrzynek spamem. Jak powinna dziś wyglądać komunikacja z klientem? Odpowiedzi ...
09:44 02.11.2018
To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności przedsiębiorstwa przesądza w znacznej mierze umiejętność ...
12:34 25.10.2018
... że oba obszary mocno się przenikają. W codziennym kontakcie w social media z potencjalnymi klientami trzeba pamiętać o kilku kluczowych kwestiach. 1. Szybka reakcja Zadbajmy o to, ... , przez które na co dzień kontaktujemy się z przyjaciółmi i znajomymi. Aby budować relacje marka=przyjaciel, nie wprowadzajmy dystansu Proszę Pani/ Pana. Pamiętajmy, ...
12:58 08.10.2018
... . Jak zdobywać zainteresowanie? W jaki sposób budować długotrwałe relacje z klientami? Oto garść porad od Integra Consulting Poland. Skup się na potrzebach Modeli biznesowych, podobnie zresztą jak technik sprzedaży, jest bez liku. W przygotowaniach do rozmów z potencjalnymi klientami szczególnie użyteczna może okazać się metoda CZK (cecha ...
11:16 21.09.2018
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care. Większe oczekiwania wobec SCC Zagadnienie ...
12:38 09.07.2018
... firmy będą dostarczać im takie same doświadczenia niezależnie od sposobu kontaktu. Obecnie już 71% zespołów marketingowych mapuje procesy obsługi i interakcji z klientami (customer journey), ale jednocześnie 68% uważa, że zarządzanie tym obszarem wymaga organizacyjnych zmian w zakresie wewnętrznej współpracy między działami w firmie. W ubiegłych ...
11:18 26.06.2018
... również na innych stanowiskach. Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami lub odpowiadasz za przekazywanie informacji innym, powinieneś umieć rozpoznać pewne wzorce ... zakupowych). Na jakie sposoby myślenia warto zwracać szczególną uwagę podczas relacji z klientami i jak sprawnie je wykorzystywać? Oto garść przydatnych wskazówek. Ja vs. inni ...
09:55 22.06.2018
... – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Tworzenie bliskiej relacji z klientami na pewno nie jest proste, wymaga zaangażowania oraz cierpliwości. ... - zarówno jeśli chodzi o jakość oferowany produktów i usług, jak i o dialog i współpracę z klientami. To długotrwały proces, w którym łatwo o pomyłkę. Niestety czasem jeden ...
11:30 25.05.2018
... uaktualniany przez producenta, oraz z jakim kosztem będą wiązać się te działania. CRM mobilny Podejmując decyzję o wyborze konkretnego narzędzia wspierającego relacje z klientami, można wybrać CRM stacjonarny w postaci programu instalowanego na firmowych komputerach. Największe marki decydują się na platformy dedykowane, czyli programy tworzone ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting