eGospodarka.pl
wiadomość od św. Mikołaja

eGospodarka.plTematy › relacje z klientami
  • Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    09:44 02.11.2018

    To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności przedsiębiorstwa przesądza w znacznej mierze umiejętność ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta
  • Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    12:34 25.10.2018

    ... że oba obszary mocno się przenikają. W codziennym kontakcie w social media z potencjalnymi klientami trzeba pamiętać o kilku kluczowych kwestiach. 1. Szybka reakcja Zadbajmy o to, ... , przez które na co dzień kontaktujemy się z przyjaciółmi i znajomymi. Aby budować relacje marka=przyjaciel, nie wprowadzajmy dystansu Proszę Pani/ Pana. Pamiętajmy, ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    12:58 08.10.2018

    ... . Jak zdobywać zainteresowanie? W jaki sposób budować długotrwałe relacje z klientami? Oto garść porad od Integra Consulting Poland. Skup się na potrzebach Modeli biznesowych, podobnie zresztą jak technik sprzedaży, jest bez liku. W przygotowaniach do rozmów z potencjalnymi klientami szczególnie użyteczna może okazać się metoda CZK (cecha ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK
  • Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care

    11:16 21.09.2018

    Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care. Większe oczekiwania wobec SCC Zagadnienie ... WIĘCEJ

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... firmy będą dostarczać im takie same doświadczenia niezależnie od sposobu kontaktu. Obecnie już 71% zespołów marketingowych mapuje procesy obsługi i interakcji z klientami (customer journey), ale jednocześnie 68% uważa, że zarządzanie tym obszarem wymaga organizacyjnych zmian w zakresie wewnętrznej współpracy między działami w firmie. W ubiegłych ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Niełatwa sztuka komunikacji z klientem

    Niełatwa sztuka komunikacji z klientem

    11:18 26.06.2018

    ... również na innych stanowiskach. Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami lub odpowiadasz za przekazywanie informacji innym, powinieneś umieć rozpoznać pewne wzorce ... zakupowych). Na jakie sposoby myślenia warto zwracać szczególną uwagę podczas relacji z klientami i jak sprawnie je wykorzystywać? Oto garść przydatnych wskazówek. Ja vs. inni ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami
  • Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    09:55 22.06.2018

    ... – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Tworzenie bliskiej relacji z klientami na pewno nie jest proste, wymaga zaangażowania oraz cierpliwości. ... - zarówno jeśli chodzi o jakość oferowany produktów i usług, jak i o dialog i współpracę z klientami. To długotrwały proces, w którym łatwo o pomyłkę. Niestety czasem jeden ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    11:30 25.05.2018

    ... uaktualniany przez producenta, oraz z jakim kosztem będą wiązać się te działania. CRM mobilny Podejmując decyzję o wyborze konkretnego narzędzia wspierającego relacje z klientami, można wybrać CRM stacjonarny w postaci programu instalowanego na firmowych komputerach. Największe marki decydują się na platformy dedykowane, czyli programy tworzone ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • 5 symptomów kryzysu w relacjach z klientami

    5 symptomów kryzysu w relacjach z klientami

    09:50 08.03.2018

    ... klientami szybko rozpoznawać i zażegnywać. Jak to zrobić? Co powinno zwrócić szczególną uwagę właściciela firmy? Każdy, kto prowadzi własną firmę, powinien zdawać sobie sprawę, że dobre relacje ... faktoringowej Bibby Financial Services w Polsce. Jak rozpoznać, że nasze relacje biznesowe ze stałym kontrahentem ochładzają się lub wręcz przeżywają kryzys ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientami, zarządzanie firmą, relacje biznesowe
  • E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?

    E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?

    00:16 02.07.2016

    ... , Jan Koum, widzi w przyszłości swój produkt jako naturalną alternatywę dla e-maila. Linie lotnicze KLM już teraz komunikują się ze swoimi klientami dzięki aplikacji Facebook Messenger. Pasażerowie mogą przy jej użyciu otrzymywać powiadomienie o zakupionym locie, odprawić bagaż i otrzymać kartę pokładową – wszystko to ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, e-mail

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.