eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kontakty z klientami
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    Firmy, które chcą na stałe pozyskać konsumenta, mają świadomość, że mogą osiągnąć ten cel, realizując zadania w ramach strategii CX. Koncepcja, oparta na wzbudzaniu pozytywnych emocji, wrażeń wśród odbiorców produktów i usług, zakłada coraz częściej przewartościowanie kultury przedsiębiorstwa. W centrum zainteresowania organizacji i jej ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem
  • Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

    Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

    09:10 28.08.2019

    Współczesna blogosfera już od dłuższego czasu przeżywa okres zwiększonej popularności. Rośnie liczba twórców internetowych, którzy do tego typu działalności podchodzą niezwykle profesjonalnie. Także i firmy dostrzegają potencjał publikacji blogowych i zwiększają swoją aktywność w tym obszarze. Dlaczego? Jakie korzyści płyną z regularnych ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, blog, prowadzenie bloga, kontakty z klientami
  • 5 etapów obsługi klienta

    5 etapów obsługi klienta

    00:20 20.08.2018

    Proces obsługi klienta ściśle związany jest z kołem zakupowym klienta, a więc z procesem podejmowania decyzji zakupowej. Niezwykle istotne jest pozytywne doświadczenie klienta, analizowane nie z perspektywy sprzedawcy ale od strony samego klienta. Czasem możesz nieopatrznie zepsuć pozytywne wrażenie i stracić klienta bezpowrotnie. Mam nadzieję, że ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów, kontakty z klientami
  • Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    11:32 31.05.2016

    ... nie zawsze ma świadomość, że pewne zachowania mogą nam przeszkadzać (skracanie dystansu czy ostra, nieuzasadniona krytyka). Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami nazwałem kamizelkami ratunkowymi. Jak najczęściej zachowujemy się jako opiekunowie klienta? Przede wszystkim pojawia się uległość – ustępujemy ze strachu przed utratą ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, opiekun klienta
  • Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?

    Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?

    11:18 18.11.2015

    ... czołowych firm IT w naszym kraju jest w pełni przygotowana na współpracę z klientami z Zachodu. Polacy świetnie wypadają m.in. w kontakcie bezpośrednim. Nieco zaniedbaną ... firm znało te pojęcia, a około 25 proc. wykorzystywało je w pracy z klientami. Wśród firm wdrażających eCommerce widać wyraźnie trend wychodzenia do klientów zagranicznych ... WIĘCEJ

    Tematy: firmy IT, sektor IT, ekspansja zagraniczna, kontakty z klientami
  • Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta

    Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta

    00:45 28.02.2015

    Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta. Na to przynajmniej wskazują wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez magazyn Forbes na zlecenie Oracle, które pokazało, że aż 88 procent firm poczyniło już znaczne postępy w tym kierunku. Jednocześnie jednak nowoczesne podejście do klienta nie stało się jeszcze priorytetem - za kluczowe uznaje je 38 ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, strategia przedsiębiorstwa, kontakty z klientami, jakość obsługi klienta
  • Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości

    Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości

    10:38 18.11.2014

    Za każdym razem, gdy odbierasz telefon w swojej firmie – masz możliwość zbudowania pozytywnej relacji. Pamiętaj, że osoba która do Ciebie dzwoni, coś o Tobie wie i dokonała pewnego wysiłku, aby się z Tobą skontaktować. Tutaj zaczynają się Twoje szanse, ale też i pewne zagrożenia. Jeśli nic nie wiesz o dzwoniącym kliencie – mam dla Ciebie kilka ... WIĘCEJ

    Tematy: kontakty z klientami, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta, obsługa klienta
  • Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm

    Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm

    00:20 22.02.2013

    ... o wciąż najbardziej efektywnym narzędziu jakim jest telefoniczna obsługa klienta. Według ubiegłorocznego raportu ContactBabel, ponad siedem na dziesięć interakcji zachodnich firm z klientami to rozmowy telefoniczne. W Polsce liczba ta, według ekspertów, może być jeszcze wyższa. Chcąc się skontaktować z firmą, klienci szukają najczęściej jej ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, komunikacja z klientem, jakość obsługi klienta, kontakty z klientami
  • Nowoczesne strategie orientacji na klienta

    Nowoczesne strategie orientacji na klienta

    09:33 23.12.2010

    ... spoczywa na firmie. Praktyka działania przedsiębiorstw pokazuje, że potrzeby i oczekiwania klientów zmieniają się, dlatego należy dostosowywać związki z klientami w czasie. W interesie przedsiębiorstwa jest ciągłe zabieganie o powstawanie i utrzymanie satysfakcji skumulowanej, która pozwala utrzymać długookresowe relacje z klientem. Ważna ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, strategie orientacji na klienta
  • Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji

    Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji

    13:43 29.04.2010

    Według ostatniego badania Ipsos na temat preferencji klientów dotyczących kanałów komunikacji z dostawcami usług (biurem obsługi klienta) nadal najczęściej wybierane są te tradycyjne: kontakt osobisty, wysyłka listu pocztą oraz rozmowa przez telefon. Zwiastuny zmian niesie tzw. generacja Y, w znacznie większym stopniu korzystająca z nowoczesnych ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, komunikacja z klientem

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: