eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja w firmie
  • Skype for Business vs. Amazon Chime. Który lepszy?

    Skype for Business vs. Amazon Chime. Który lepszy?

    11:50 24.03.2017

    Efektywna i wydajna praca bez sprawnej komunikacji pomiędzy współpracownikami nie jest właściwie możliwa. W dzisiejszych czasach szybkiemu przekazywaniu informacji sprzyjają najróżniejsze rozwiązania, w tym komunikatory. Dobrym przykładem jest tu bijący rekordy popularności Skype for Business. Od niedawna jednak ma on konkurencję w postaci - ... WIĘCEJ

    Tematy: Skype for Business, Skype, Amazon Chime, komunikatory
  • Zdanie pracodawcy ważniejsze niż pracownika

    Zdanie pracodawcy ważniejsze niż pracownika

    09:28 26.10.2015

    ... . Zdaniem portalu GoWork.pl, ta sytuacja jest pokłosiem codziennego lekceważenia ich zdania przez pracodawców. Polscy pracodawcy najczęściej utrzymują, że komunikacja interpersonalna w ich firmie ma się świetnie. Tyle teorii. Praktyka pokazuje bowiem, że bywa inaczej. Jak? Sprawdził to portal opinii o pracodawcach GoWork.pl ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, komunikacja interpersonalna, modele zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Plotki w biurze? 5 tricków by nie dać się wciągnąć

    Plotki w biurze? 5 tricków by nie dać się wciągnąć

    00:10 01.09.2014

    ... firmie na pewno nie brakuje powodów, by uciąć sobie miłą pogawędkę ze współpracownikami. Plotki, ... czy przyszedłeś zrobić tylko herbatę – możesz nieświadomie usłyszeć strzępek jakiejś historii lub opowieści, która krąży po firmie. Chociaż trudno udawać, że tego nie słyszeliśmy – warto przezwyciężyć pokusę wysłuchania jej do końca i szybko opuścić ... WIĘCEJ

    Tematy: plotki, plotki w pracy, komunikacja w firmie
  • Praca w grupie: jak sobie radzić?

    Praca w grupie: jak sobie radzić?

    00:55 03.04.2014

    ... każdemu zadań, aby omówić ich efekty - podkreśla Małgorzata Majewska, ekspert monsterpolska.pl. Dobra komunikacja to podstawa Jednym z najważniejszych, a często zaniedbywanych, aspektów współpracy jest dobra komunikacja z zespołem. Niestety wspólny projekt może budzić natychmiastową potrzebę konkurencji wśród bezpośrednich współpracowników, a duch ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy
  • Komunikacja w organizacji: liczy się dialog

    Komunikacja w organizacji: liczy się dialog

    00:26 16.03.2014

    ... wymagane Jak zatem rozpocząć konstruktywny dialog w organizacji? – Nie w każdej firmie jest to łatwe. Szczególnie w silnie zhierarchizowanych kulturach organizacyjnych ... tylko z inicjującymi, członkowie grupy będą zajmować się wyłącznie swoimi pomysłami, a komunikacja zmieni się w serię monologów. Gdy zabraknie oponenta, nie będziemy mogli ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w organizacji, komunikacja w pracy, dialog, rozmowa
  • Angielski w biznesie to norma

    Angielski w biznesie to norma

    13:24 12.03.2014

    ... za pomocą wskaźnika BEI (Business English Index), oceniającego komunikatywność w języku angielskim w dziedzinie biznesu w skali 1-10, można zweryfikować, w którym kraju taka komunikacja będzie mniej lub bardziej problemowa. W ubiegłorocznym badaniu wzięło udział 137 tysięcy respondentów z całego świata. Działy HR kluczem w rozwoju W skali 1-10 ... WIĘCEJ

    Tematy: znajomość języków obcych, nauka języków obcych, języki obce, nauka języków
  • Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa

    Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa

    12:33 11.03.2014

    ... być copywriterem czy kopisarzem, a w najlepszym wypadku słowomistrzem”. Traci język – zyskuje komunikacja Na żargon biurowy często oburzają się językowi puryści. Skoro można powiedzieć ... zaangażowania pracownika i tego, jak będzie się on czuł w nowej firmie. Choć znajomość stosowanego w firmie slangu może pozornie wydawać się mało istotna, to jeśli ... WIĘCEJ

    Tematy: korporacje, praca w korporacji, komunikacja w pracy, komunikacja w firmie
  • Public relations wewnętrzny

    Public relations wewnętrzny

    13:46 21.05.2012

    ... się tą wiedzą dzielić. Możliwości jest wiele. Nie wszystkie trzeba wprowadzać w każdej firmie. Wybór należy do osób zarządzających. Mogą mieć różnoraki charakter, np. ... się także lekceważyć znanej od lat tablicy ogłoszeń, będącej ważnym elementem w firmie - widocznej i przypominającej o wielu istotnych rzeczach. Można ją nawet rozbudować o opcję ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, PR wewnętrzny, działania PR, komunikacja w firmie
  • Intranet społecznościowy

    Intranet społecznościowy

    11:57 18.04.2012

    W ciągu zaledwie kilku lat portale intranetowe przekształciły się z prostego repozytorium informacji w jedno z głównych narzędzi regulacji procesów biznesowych, kultury korporacyjnej oraz adaptacji i szkoleń nowych pracowników. Dziś Intranet coraz częściej przybiera formę sieci społecznościowej, dając szerokie możliwości zarządzania motywacją i ... WIĘCEJ

    Tematy: intranet, sieci firmowe, komunikacja w firmie, komunikacja wewnętrzna
  • Firmy popularyzują Intranet 2.0

    Firmy popularyzują Intranet 2.0

    00:15 20.02.2012

    ... nadal mają obawy przed ich stosowaniem – częściej niż brak odpowiedniego wsparcia IT (12%) występują „inne - ważniejsze sprawy, które mają pierwszeństwo w firmie” (18%). Według danych z badania, 30% organizacji ocenia wprowadzenie Intranetu 2.0 jako dobre lub bardzo dobre posunięcie, zaś 26% uznaje te narzędzia ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci firmowe, komunikacja w firmie, komunikacja wewnętrzna, sieci intranet


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: