eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › contact center
  • CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    00:09 22.03.2008

    Badanie DLC Research zlecone przez Oracle, które objęło 1500 konsumentów i 250 kierowników centrów kontaktowych z Europy, ukazało olbrzymią przepaść między oczekiwaniami konsumentów względem obsługi klienta, a przygotowaniem przedsiębiorstw do ich realizacji. Wyniki dowodzą, że nieefektywne systemy informacyjne stanowią kluczowy czynnik ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów
  • CTM dla Niemców we Wrocławiu

    CTM dla Niemców we Wrocławiu

    12:42 18.10.2004

    ... CTM wchodzące w skład grupy SR. Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy oddział contact center we Wrocławiu. O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i rozszerzenia działalności ... WIĘCEJ

    Tematy: Centrum TeleMarketingowe CTM, contact center, usługi telemarketingowe, call center
  • Qumak-Sekom rozpoznaje mowę

    Qumak-Sekom rozpoznaje mowę

    00:31 11.04.2003

    ... SA wprowadził do oferty systemy rozpoznawania mowy firmy ScanSoft Inc. Nowy produkt wzbogaci pakiet proponowanych przez Qumak-Sekom S.A. rozwiązań w zakresie Contact Center, pozwalając firmom posiadającym centra obsługi klienta na szerokie wykorzystanie głosu do komunikacji z systemem, w miejsce dotychczasowego wybierania opcji z klawiatury ... WIĘCEJ

    Tematy: contact center, qumak-sekom, scansoft
  • Dobre wyniki Genesys

    Dobre wyniki Genesys

    14:20 15.01.2003

    ... roku firma wprowadziła na rynek polski pakiet Genesys Express skierowany do firm z sektora MSP – rozwiązanie pozwalające na stworzenie własnego multimedialnego Contact Center.WIĘCEJ

    Tematy: genesys telecommunications laboratories inc., genesys, crm, genesys express
  • Debiut Genesys Express na polskim rynku

    Debiut Genesys Express na polskim rynku

    15:12 14.12.2002

    ... nowego produktu z zakresu CRM. Genesys Express to kompleksowe rozwiązanie pozwalające na stworzenie własnego multimedialnego Contact Center, w dowolnym małym lub średnim przedsiębiorstwie. Genesys oferuje rozwiązania dla call contact center przeznaczone głównie dla dużych przedsiębiorstw. Wprowadzenie na rynek Genesys Express, kierowanego do małych ... WIĘCEJ

    Tematy: genesys, genesys telecommunications laboratories inc., crm, genesys express

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: