eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › telemarketing
  • Call center walczy o dobre imię

    Call center walczy o dobre imię

    10:59 11.12.2017

    „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przyjrzał się emocjom, jakie w rodzimych mediach wzbudza branża call center. Okazuje się, że publikacje o negatywnym wydźwięku należą raczej do rzadkości. Jeżeli już się pojawiają, to przeważnie są to komentarze internautów do pojawiających się w sieci artykułów ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketing, call center, telemarketerzy, monitoring mediów
  • Od maja 2018 r. telemarketer przestanie nas nękać?

    Od maja 2018 r. telemarketer przestanie nas nękać?

    12:05 19.10.2017

    Od wejścia w życie RODO, czyli Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, dzieli nas zaledwie 7 miesięcy. Nowe przepisy mogą okazać się wybawieniem dla tych, którzy mają dość telefonów z call center i rozmów z telemarketerem. Od maja 2018 roku konsumentom przysługiwać będzie bowiem prawo do „bycia zapomnianym”, a to oznacza, że na żądanie ... WIĘCEJ

    Tematy: RODO, prawo do bycia zapomnianym, ochrona danych, telemarketing
  • Telemarketer: wizerunek w mediach

    Telemarketer: wizerunek w mediach

    09:53 23.06.2016

    Telemarketer - zawód szczerze znienawidzony przez całkiem sporą rzeszę Polaków. Cieniem na dobrym imieniu pracowników kładą się przede wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - postanowił sprawdzić, jak duża jest skala ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketing, call center, telamarketerzy, monitoring mediów
  • Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center

    Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center

    11:55 29.03.2016

    Praca w Call Center to pierwsze doświadczenie zawodowe wielu młodych ludzi, traktowane często jako zajęcie chwilowe i mało ambitne. Tymczasem w ciągu ponad dwudziestu lat obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie wzrosła jakość zatrudnienia. Z jakimi stereotypami zmagają się nowoczesne firmy Call Center i ile jest w nich ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, praca w call center, praca na słuchawce, telemarketing
  • Jak prawo telekomunikacyjne paraliżuje telemarketing

    Jak prawo telekomunikacyjne paraliżuje telemarketing

    00:35 14.09.2015

    Obowiązujący od ponad pół roku, artykuł 172 Prawa telekomunikacyjnego (PT) jest źródłem wielu wątpliwości nie tylko wśród firm telekomunikacyjnych i marketingowych. Zgodnie z tym przepisem przedsiębiorca oferujący np. usługi cateringowe nie może bez uprzedniej zgody zadzwonić do nowo otwartego centrum konferencyjnego z propozycją współpracy. ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, Prawo telekomunikacyjne, marketing telefoniczny, konfederacja lewiatan
  • Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta

    Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta

    00:59 30.06.2015

    ... telefonicznego (Komunikat prasowy opublikowany na stronie internetowej UOKiK, dostęp 1.04.2015 r.: http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11536). Telemarketing to już tylko historia? Powyższe uregulowania nie są jedynymi, które mogą doprowadzić do całkowitego zaniku telemarketingu. Liczne zmiany nastąpiły także ... WIĘCEJ

    Tematy: nowa ustawa o prawach konsumenta, ustawa o prawach konsumenta, telemarketing, prawo telekomunikacyjne
  • Ustawa konsumencka w call center

    Ustawa konsumencka w call center

    00:50 17.04.2015

    ... w branży i utratę pracy przez nawet 10 tysięcy osób. Rzeczywistość okazała się łaskawsza - pomimo wielu istotnych ograniczeń, uwzględniający prawa konsumentów telemarketing nadal jest narzędziem z powodzeniem wykorzystywanym przez przedsiębiorców. Podstawowe zmiany wprowadzone w nowej ustawie dotyczą dwóch kluczowych momentów rozmowy telemarketera ... WIĘCEJ

    Tematy: ustawa konsumencka, prawa konsumenta, call center, telemarketing
  • Telemarketer - zawód znienawidzony

    Telemarketer - zawód znienawidzony

    10:58 05.03.2015

    Są wszędzie, towarzyszą nam codziennie, pomagają w załatwieniu różnych spraw, umawiają do lekarza, załatwiają dostawę pizzy, przysyłają taksówkę, sprzedają, rozpatrują nasze reklamacje. Ułatwiają życie. Paradoksalnie raczej znienawidzeni niż kochani. O kim mowa? O telemarketerach…. 0 ponad 250 tysiącach ludzi pracujących „na słuchawkach” Dlaczego ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketerzy, telemarketing, call center
  • Marketing bezpośredni - direct mailing

    Marketing bezpośredni - direct mailing

    00:33 13.06.2014

    ... i bezadresowa, choć ta ostatnia jest coraz częściej atakowana i zwalczana) telemarketing sprzedaż katalogowa reklama reakcji bezpośredniej (telewizyjna, radiowa i prasowa) ... zachęcającymi klientów do działania okazują się być: adresowana reklama pocztowa, telemarketing oraz reklama skłaniająca do odpowiedzi zwrotnej. W poniższym artykule omówimy ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing
  • Ile zarabia sprzedawca?

    Ile zarabia sprzedawca?

    00:12 13.12.2013

    Każda firma ma świadomość, że w dzisiejszych czasach, aby uzyskać przewagę na rynku nie wystarczy posiadanie lepszego, czy bardziej innowacyjnego produktu. Z pomocą idą specjaliści, którzy ofertę firmy przedstawią w sposób atrakcyjny, jednocześnie trafiając w potrzeby nabywcy. Jak dziś wynagradza się osoby zajmujące się sprzedażą, ile zarabiają i ... WIĘCEJ

    Tematy: wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia, sprzedawca, zarobki

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.