eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › call center
  • Wyzwania pracownika contact i call center

    Wyzwania pracownika contact i call center

    00:44 31.05.2018

    ... . Badani wskazują także, że najtrudniejsze w pracy w call center są kontakt z niemiłymi konsumentami oraz samo zbudowanie relacji z klientami. Zaledwie co siódmy z ankietowanych dostrzega, że prawdziwe wyzwanie dla pracowników call center może stanowić okiełznanie stresu. Dla wielu ludzi call center to zdobywanie pierwszych szlifów na rynku pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, praca w call center, praca na słuchawce, obsługa klienta
  • Call center walczy o dobre imię

    Call center walczy o dobre imię

    10:59 11.12.2017

    ... z prasy, internetu, radia i telewizji, jakie ukazały się w 2016 roku. Dodatkowa ocena dotyczyła obecności w mediach poszczególnych firm – dostawców usług call center. Na temat call center opublikowano w roku 2016 blisko 7,8 tys. informacji, których ekwiwalent szacunkowy wyniósł 56,6 mln złotych. Ponad połowa przekazu miała zasięg regionalny ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketing, call center, telemarketerzy, monitoring mediów
  • Podmiotowe zwolnienie z podatku VAT - działalność call center

    Podmiotowe zwolnienie z podatku VAT - działalność call center

    16:39 30.11.2017 PORADA

    Na czym polega w praktyce podmiotowe zwolnienie z podatku VAT? Czy prowadząc działalność i świadcząc usługi w firmie call center (forma działalności na zasadach ogólnych) mogę się ubiegać o zwrot VAT-u zapłaconego od początku roku 2017? Czy przez błąd podczas zakładania ... WIĘCEJ

    Tematy: zwolnienie podmiotowe VAT, podatek VAT, zwolnienie z VAT, działalność gospodarcza
  • Telemarketer: wizerunek w mediach

    Telemarketer: wizerunek w mediach

    09:53 23.06.2016

    ... częściej aniżeli inne przedstawiały zawód jako dobrą podstawę do przyszłej kariery handlowca, czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały publikacje z internetu - 83 proc. (6063 materiały). 15 proc. stanowiły ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketing, call center, telamarketerzy, monitoring mediów
  • Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center

    Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center

    11:55 29.03.2016

    ... obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie wzrosła jakość zatrudnienia. Z jakimi stereotypami zmagają się nowoczesne firmy Call Center i ile jest w nich prawdy? Dla kogo praca w Call Center? W Call Center może pracować praktycznie każdy, kto dysponuje dobrą dykcją i głosem. Idealny profil kandydata to osoba kontaktowa, otwarta ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, praca w call center, praca na słuchawce, telemarketing
  • Nieprzeczytanie umowy i podpisanie jej. Jak odstąpić od umowy?

    Nieprzeczytanie umowy i podpisanie jej. Jak odstąpić od umowy?

    12:03 17.03.2016 PORADA

    Dzień dobry, mama odebrała telefon z podejrzanego numeru, w którym pani podała się za TP SA i powiedziała o niższej stawce abonamentu za telefon oraz, że przyśle kuriera z umową. Mama podała adres, ustaliła godziny przyjazdu i potwierdziła możliwość przyjechania. Po dwóch dniach ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, senior, PESEL, kurier
  • 6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

    6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

    11:08 13.10.2015

    ... chcą się komunikować online (CX Act 2015, Millennial Research 2015, Global Contact Center Benchmarking Report 2015). Jednak obecnie wciąż najbardziej ufają skuteczności kontaktu przez telefon ... ” (zob. nasze wskazówki dla lepszej obsługi – podniesienia poziomu First Call Resolution). Zwłaszcza, że jakość obsługi ma kluczowe znaczenie dla lojalności ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta
  • Ustawa konsumencka w call center

    Ustawa konsumencka w call center

    00:50 17.04.2015

    Po wejściu w życie nowej ustawy Prawa konsumenta, na firmy prowadzące telemarketing oraz call center padł „blady strach”. Specjaliści prognozowali masowe zwolnienia w branży i utratę pracy przez nawet 10 tysięcy osób. Rzeczywistość okazała się łaskawsza - pomimo ... WIĘCEJ

    Tematy: ustawa konsumencka, prawa konsumenta, call center, telemarketing
  • Telemarketer - zawód znienawidzony

    Telemarketer - zawód znienawidzony

    10:58 05.03.2015

    ... agentami, konsultantami czy doradcami to osoby pracujące w call center i wykonujące różne zadania. Podstawowy podział pracy telemarketerów wynika z kierunku ruchu telefonicznego w call center: inbound (ang.inbound calls) czyli rozmowy przychodzące i outbound call – rozmowy wychodzące (z call center). Tak naprawdę nasza złość skierowana jest tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketerzy, telemarketing, call center
  • Automat w call center irytuje

    Automat w call center irytuje

    09:22 11.02.2015

    ... i uzyskać pomoc. Choć jest to oczywiste, warto przytoczyć szczegółowe oceny działania automatycznych call center, jakie opracował Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Z przeprowadzonego przez tę instytucję badania wynika, że z punktu widzenia klientów automatyczne call center mają niewiele zalet, a klienci skarżą się przede wszystkim na wady tej ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, obsługa klienta, contact center, IVR
  • Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    00:55 04.09.2014

    Dzwoniąc do firmy, nieważne – małej czy dużej – chciałabym od razu, bez chwili czekania, połączyć się z konkretną osobą i móc rozwiązać swój problem. W zwykły dzień zazwyczaj się to udaje, nawet jeśli trzeba przebić się przez automatyczne menu lub chwilę poczekać w kolejce. Jednak wieczorami, w weekendy i w święta uzyskanie pomocy staje się dużym ... WIĘCEJ

    Tematy: kontakt telefoniczny, infolinia, call center, obsługa klienta
  • Praca w call center - czy warto?

    Praca w call center - czy warto?

    00:20 08.02.2013

    ... „na słuchawkach” może być również pierwszym krokiem w karierze na wielu stanowiskach wewnątrz call center: lider zespołu, koordynator projektu, zarządzający call center, trener, specjalista IT, specjalista w dziale sprzedaży czy marketingu. Umowa z call center Ze względu na opisaną wyżej specyfikę pracy najbardziej popularna jest umowa - zlecenie ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, praca w call center, telemarketing, umowa zlecenie
  • Dyskusja o bankach

    Dyskusja o bankach

    21:19 20.12.2007 PORADA

    Pusto tutaj, więc postanowiłem zacząć wątek o bankach.   Przez ostatnie kilka lat byłem w raiffeisen bank, ale miałem wrażenie, że jakość ich usług niemal z dnia na dzień drastycznie spada. Dlatego kilka miesięcy podjąłem decyzję o zmianie banku i przeniosłem się do toyota ... WIĘCEJ

    Tematy: bank, oferta bankowa, obsługa w banku, raiffeisen bank

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.