eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Portale społecznościowe w biznesie

    Portale społecznościowe w biznesie

    00:20 16.04.2010

    ... więcej firm zauważa wpływ sieci społecznościowych na biznes i stara się wykorzystywać takie narzędzia jak Facebook, Goldenline czy YouTube do wzmocnienia przewagi konkurencyjnej. Jednak czy społeczności naprawdę mają wpływ na rozwój biznesu? Czy może jest to jedynie pomysł działów marketingu na pochwalenie się ... WIĘCEJ

    Tematy: portale społecznościowe, serwisy społecznościowe, strategie firm, korzystanie z internetu
  • Mapa rynku: punkt widzenia klienta

    Mapa rynku: punkt widzenia klienta

    10:17 15.12.2009

    Dwa ważne narzędzia niezbędne w dojściu do celu to mapa obszaru i duża czerwona strzałka z napisem "Tu jesteś". Jednym z najtrudniejszych zadań w szybkiej konfrontacji z rzeczywistością jest stworzenie stałego kontekstu i struktury w celu uchwycenia wszystkich punktów widzenia i informacji na jeden sposób. Zbyt często spotykamy się z równoległymi ... WIĘCEJ

    Tematy: mapa rynku, segmentacja rynku, jak zdobyć klientów, strategia marketingowa
  • Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym

    Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym

    04:20 28.11.2009

    ... innych jednostek. Z kolei ceną „produktu” jest poprawa pozycji konkurencyjnej, dalszy rozwój obszaru, zwiększanie dochodów samorządu, podnoszenie jakości ... rynku międzynarodowym. Przewaga konkurencyjna w branżach dostawców oznacza potencjalne źródło przewagi dla branż korzystających z usług dostawców. Dostawcy, oferując wysoce konkurencyjne ... WIĘCEJ

    Tematy: konkurencyjność, budowanie przewagi konkurencyjnej, konkurencyjność przedsiębiorstw, strategia konkurencyjna
  • Co wpływa na corporate identity?

    Co wpływa na corporate identity?

    01:09 29.06.2009

    Corporate identity, często bagatelizowany, lecz niezwykle istotny element wizerunkowy organizacji, zaważyć może nie tylko na sukcesie danego przedsiębiorstwa, ale również na jego przetrwaniu. Warto się zatem zastanowić jakie elementy wpływają na CI i na co mogą one oddziaływać. Przedsiębiorstwo rozpoczynające działalność ma do wyboru dwie ... WIĘCEJ

    Tematy: corporate identity, budowanie świadomości marki, wizerunek firmy, budowanie przewagi konkurencyjnej
  • CSR jako strategia konkurencyjna

    CSR jako strategia konkurencyjna

    13:10 17.05.2009

    ... skutkami realizowanych z zakresu CSR działań, bezpośrednie korzyści dla organizacji objawiają się również w wielu innych obszarach jej aktywności: Marketing (budowanie znajomości i reputacji marki, większa akceptacja dla podstawowego przedmiotu działalności, wzmocnienie więzi z obecnymi i potencjalnymi klientami). Zasoby ludzkie (wzmacniane morale ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia CSR, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, odpowiedzialność w biznesie, wartość firmy
  • Dyskredytacja - atak na wiarygodność firmy

    Dyskredytacja - atak na wiarygodność firmy

    13:47 02.07.2008

    Życie w firmach w przeważającej większości przypadków wiąże się z angażowaniem w rozgrywki polityczne - rywalizacja o zasoby, awanse i władzę. Co musisz o nich wiedzieć, żeby nie dać się wciągnąć lub już po wciągnięciu - nie utonąć? Starania o pozbawienie przeciwnika wiarygodności oraz zaufania i poparcia społecznego można rozpatrywać w kilku ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, budowanie przewagi konkurencyjnej, dyskredytacja, manipulacja
  • Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    12:04 04.04.2008

    ... poziom, a nie upodabnia do otoczenia. Celem budowania tożsamości nie może być dorównywanie otoczeniu, a jego wyprzedzanie. Poszukiwanie i budowanie wewnętrznej i zewnętrznej przewagi konkurencyjnej wynikającej z istoty i konceptu prowadzonego biznesu powinno stać się podstawą kreowania tożsamości korporacyjnej. Tożsamość staje się wtedy motorem ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki
  • Strategia błękitnego oceanu

    Strategia błękitnego oceanu

    13:55 25.07.2006

    W. Chan Kim i R. Mauborgne, twórcy strategii błękitnego oceanu, przeanalizowali 150 posunięć strategicznych w latach od 1880 do 2000, w ponad trzydziestu branżach. Okazało się, że kreowanie nowego popytu jest możliwe w każdej firmie. Istnieje 6 dróg pozwalających zrekonstruować rynek i uwolnić nowe szanse. Tradycyjne podejście nakazuje definiować ... WIĘCEJ

    Tematy: Strategia błękitnego oceanu, rozwój firmy, strategia marketingowa, strategia sprzedaży
  • Ciemne strony internetu

    Ciemne strony internetu

    11:46 16.05.2006

    Czy internet może być narzędziem budowy przewagi konkurencyjnej? Odpowiedź nasuwa się sama - oczywiście tak. Ale czy jednocześnie może stać się źródłem poważnych problemów dla firmy czy też marki? ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, budowanie znajomości marki, wizerunek, kreowanie wizerunku

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: