eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża PR
  • Branża PR w mediach VII 2007

    Branża PR w mediach VII 2007

    01:27 27.08.2007

    ... rangą działań PR-owskich w Polsce. Firmy dostrzegają potrzebę tworzenia w swych strukturach działów zajmujących się komunikacją bądź zatrudniania specjalistów z branży. W temacie „Branża PR” pojawiły się również artykuły dotyczące zwiększającej się oferty kierunków studiów dla osób pragnących specjalizować się w public relations, a także informacje ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    11:36 24.08.2007

    ... materiałów prasowych do mediów (15,6%), biuro prasowe oraz newsletter (obydwa po 12,5% wskazań). Media gospodarcze najbardziej cenione przez specjalistów ds. PR w branży nowych technologii to Puls Biznesu (35,9% respondentów) i Rzeczpospolita (26,5%), dopiero w dalszej kolejności Gazeta Wyborcza (10,9%). W przypadku mediów branżowych zdecydowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, Dziennikarze, badania dziennikarzy
  • Public relations - rynek pracy VII 2007

    Public relations - rynek pracy VII 2007

    11:40 13.08.2007

    ... cała Polska; wiąże się to z publikacją ogłoszenia przez międzynarodową grupę firm produkcyjnych, handlowych i transportowych, która poszukiwała menedżerów ds. komunikacji (PR) we wszystkich województwach. 27 pracodawców nie podało miejsca zatrudnienia. W lipcu najczęściej poszukiwano specjalistów – 58 ogłoszeń. Znacząco wzrosła natomiast liczba ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations
  • Branża PR w mediach VI 2007

    Branża PR w mediach VI 2007

    02:03 16.07.2007

    ... miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza. Na swoich ogólnopolskich łamach, a także w wydaniach regionalnych, jej dziennikarze napisali 24 artykuły związane tematycznie z branżą PR. W czerwcu po raz kolejny najwięcej uwagi w mediach poświęcono zagadnieniom promocji miast i regionów Polski. Zainteresowaniem mediów cieszył się raport przeprowadzony przez ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Public relations - rynek pracy VI 2007

    Public relations - rynek pracy VI 2007

    01:25 12.07.2007

    ... . Informacje o badanie Czerwcowy raport PRoto zawiera analizę 96 ogłoszeń o pracę dla PR-owców. Analiza objęła publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Ogłoszenia pochodzą z: tytułów aktualnie monitorowanych przez Instytut Monitorowania Mediów, ogłoszeń bezpośrednio przysłanych do Redakcji PRoto oraz wybranych ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations
  • Branża PR w mediach V 2007

    Branża PR w mediach V 2007

    02:02 14.06.2007

    W majowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwsze miejsce powrócił temat PR-u Polski. Wśród 49 publikacji o tej tematyce znalazły się przede wszystkim informacje o działaniach promocyjnych miast i regionów, ale też rozważania i dyskusje na temat międzynarodowego wizerunku Polski - wynika z najnowszego raportu PRoto. W maju ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Praca w branży PR mało atrakcyjna?

    Praca w branży PR mało atrakcyjna?

    14:51 03.06.2007

    ... i planów zawodowych specjalistów ds. komunikacji. 27 proc. ankietowanych pracę w branży PR ostatnio zmieniło „4-11 miesięcy temu”, a 26 proc. - „w ciągu ostatnich dwóch lat”. ... z roli, którą odgrywają, wskazywane wśród ważnych minusów pracy w branży. Widać, że PR wciąż bywa traktowany jako tanie uzupełnienie działań promocyjnych, a PR-owiec – jako ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, wynagrodzenia w branży PR, satysfakcja z pracy, warunki pracy
  • Branża PR w mediach IV 2007

    Branża PR w mediach IV 2007

    00:02 20.05.2007

    ... m.in. Gazeta Współczesna, Życie Warszawy, Nowa Trybuna Opolska, Gazeta Olsztyńska i Puls Biznesu, który cytował w tym kontekście Norberta Kilena (On Board PR): „Na rynku pracy mamy obecnie do czynienia z przewagą popytu nad podażą. Doświadczeni konsultanci, którzy szukają pracy w public relations nie powinni ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Branża PR w mediach III 2007

    Branża PR w mediach III 2007

    01:47 14.04.2007

    ... jej regionalne wydania. Większość materiałów pochodziła z mediów informacyjnych. 89 materiałów zamieszczono w mediach regionalnych, pozostałe - w ogólnopolskich. Wiodącym tematem w marcu był PR Polski. W Gazecie Krakowskiej Anna Kajtoch i Janusz Krzeszowski pisali o zaskakującej kampanii promocyjnej w CNN. „Polska to kraj pól golfowych, urokliwych ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Branża PR w mediach II 2007

    Branża PR w mediach II 2007

    00:02 15.03.2007

    ... się na łamach dzienników. W lutym przekazy o public relations zostały wyraźnie zdominowane przez PR Polski – publikacje te to głównie artykuły dotyczące promocji miast i regionów. Pisano m.in. o pomysłach promocyjnych ... pokazało, że najczęściej cytowano Dariusza Tworzydło, a wzmiankowano – Marcina Czyżniewskiego. Najbardziej widoczna agencja PR ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: