eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża PR
  • Branża PR w mediach I 2007

    Branża PR w mediach I 2007

    01:22 17.02.2007

    ... branży public relations w styczniu 2007 pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 58% wszystkich przekazów. Dwoma dominującymi w styczniu tematami były PR polityczny i PR Polski. W polityce zawrzało w grudniu za sprawą Anety Krawczyk – a w styczniu, kiedy Samoobrona świętowała 15-lecie powstania, nadszedł czas na ocenę wizerunkowych ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Monitoring mediów w polskich firmach

    Monitoring mediów w polskich firmach

    01:45 10.02.2007

    ... firmy profesjonalnie zajmujące się tą dziedziną. 29 proc. biorących udział w badaniu robi to we własnym zakresie, a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z usług firm monitorujących media w tym zakresie korzysta 18 proc. biorących udział ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, branża PR, media
  • Specjaliści PR wobec idei CSR

    Specjaliści PR wobec idei CSR

    00:02 27.01.2007

    ... zbierania i przetwarzania wyników był www.webankieta.pl. Pracownicy agencji PR, działów związanych z PR i komunikacją zachęcani byli do wypełnienia ankiety za pośrednictwem ... społecznego firmy, czyli z pominięciem samego działania. W wielu dyskusjach środowisko PR wyrażało inną opinię, co stało się pretekstem do przeprowadzenia tego badania. ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, odpowiedzialność w biznesie, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, działania prospołeczne
  • Branża PR w mediach XII 2006

    Branża PR w mediach XII 2006

    00:16 17.01.2007

    ... obejmuje 117 publikacji, z których 33 dotyczyły społecznej odpowiedzialności biznesu. Drugim najczęściej poruszanym przez dziennikarzy tematem był ex aequo PR Polski i porady PR-owskie (po 18 publikacji). W grudniu najczęściej o public relations pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 64% wszystkich publikacji, a na ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Branża PR w mediach XI 2006

    Branża PR w mediach XI 2006

    00:17 15.12.2006

    ... PR-u politycznego. Za nimi w rankingu znajdują się: porady PR z 15 publikacjami i PR Polski – z 14 publikacjami. Najczęściej o branży public relations pisały dzienniki ... odpowiedzialności”. Badanie informacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR objęło 93 publikacje i wykazało, że osobą najczęściej cytowaną w listopadzie w ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Branża PR w mediach X 2006

    Branża PR w mediach X 2006

    01:26 17.11.2006

    ... mediach. Politycy interesowali się poradami specjalistów ds. public relations, a media chętnie komentowały wizerunki poszczególnych kandydatów. Październikowy raport wizerunkowy branży PR obejmuje 138 publikacji. Największy ich odsetek stanowi 28 materiałów dotyczących PR-u politycznego i 24 publikacje dotyczące wizerunku Polski. Wśród najczęściej ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Branża PR w mediach IX 2006

    Branża PR w mediach IX 2006

    00:01 14.10.2006

    ... męża stanu, są pilnie rejestrowane przez media i komentowane przez PR-owców. Wrześniowy raport wizerunkowy branży PR, na który w tym miesiącu złożyło się 129 publikacji, zdominowany został przez ... 80,6% miało wydźwięk neutralny. 14,7% materiałów było negatywnych, a 4,6% pozytywnych. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Branża PR w mediach VIII 2006

    Branża PR w mediach VIII 2006

    00:01 14.09.2006

    ... relations w Polsce - to aż czterokrotnie więcej niż rok temu! Badanie przekazów o branży PR w sierpniu 2006 roku objęło aż 166 materiałów. Najwięcej informacji o public relations ukazało ... PR-u Polski - stanowiły one 41,17% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46,98%) oraz poświęcone biznesowi i ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Branża PR w mediach VII 2006

    Branża PR w mediach VII 2006

    00:04 10.08.2006

    ... nieprzychylnych materiałów ukazało się, tak jak w zeszłym miesiącu, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 42,5% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (67,2%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (15,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z dwunastoma ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Branża PR w mediach VI 2006

    Branża PR w mediach VI 2006

    00:02 17.07.2006

    ... , jak wiele kontrowersji wzbudzało to zagadnienie w opinii publicznej. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (44,7%) oraz poświęcone biznesowi i ... się Puls Biznesu. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR uwzględniono 74 przekazy. Część tych materiałów nie jest w całości ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto

poprzednia  

1 ... 9 10 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: