Zakupy grupowe Polek
2012-03-08 12:05
Preferencje zakupowe Polek © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Zakupy grupowe zyskują popularność
Codziennie na zakupach grupowychNa dobrowolną ankietę badającą preferencje zakupowe odpowiedziało w dniach 1-4 marca odpowiedziało w sumie 635 klientek Grouponu. Zdecydowana większość z nich wchodzi na strony serwisu ofert codziennie (48%) lub kilka razy w tygodniu (33%). O najciekawszych ofertach dowiadują się z codziennego newslettera (67%) oraz serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter (58%). Zazwyczaj nie ograniczają się do pojedynczych zakupów – zaledwie 13% klientek kupiło tylko jedną ofertę. Aż 41% klientek kupiło od 2 do 5 grouponów, a 31% kupiło ponad 5 grouponów! Kobiety chętniej wybierają oferty w średniej cenie i droższe. Tylko 18% z nich wydało 100 zł i mniej, 28% zarezerwowało w swoim budżecie na zakupy grupowe do 300 zł, a w sumie 31% wydało 500 zł lub nawet 1000 zł.
fot. mat. prasowe
Preferencje zakupowe Polek
Liczą się jakość i cena
A czym kierują się klientki zakupów grupowych przy wyborze ofert? Z pewnością nie modą czy opiniami znajomych. Przede wszystkim ceną (87%), chęcią zaspokojenia konkretnej potrzeby (74%) oraz jakością usługodawcy lub producenta (53%).
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy grupowe w Polsce 2011
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
-
Polscy konsumenci a zakupy grupowe
-
Polacy boją się o zdrowie rodziny najbardziej w Europie
-
Polacy martwią się o oszczędności bardziej niż o własne zdrowie
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
-
Pandemia COVID-19 nie budzi już naszego niepokoju?
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)