-
Wybieramy polskie produkty
12:25 30.08.2010
Dokonując wyborów konsumenckich coraz częściej uważnie przyglądamy się produktom. Interesuje nas nie tylko cena i skład, ale także skąd towar pochodzi. Najchętniej wybieramy to, co polskie. Patriotyczne nastawienie do zakupów może dziwić, ponieważ nie tak dawno z lubością kupowaliśmy produkty z importu. Zagraniczna metka funkcjonowała jako wartość ...
Tematy: polskie produkty, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, produkt polski -
Seniorzy lubią kupować
12:16 25.08.2010
... odpowiednikiem klubów seniora, jednak bardziej wyspecjalizowanym i nastawionym na aktywne poznawanie świata. Ta otwartość osób starszych przekłada się na ich strategie zakupowe. Wizyty w sklepie traktują raczej jako przyjemność niż przykry obowiązek. Często załatwiają sprawunki nie tylko dla siebie, ale też dla bardziej ...
Tematy: seniorzy, osoby strasze, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów -
Polski konsument lubi promocje
10:48 20.07.2010
Polacy przywiązują się do miejsc, gdzie robią zakupy znacznie bardziej niż do marek produktów wkładanych do koszyka - wynika z badania Shopper Trends 2010 firmy ACNielsen, która analizuje postawy i zachowania konsumentów w 50 krajach. Statystycznie w Polsce równie chętnie robimy zakupy w hipermarketach, jak i w tradycyjnych, osiedlowych sklepach ( ...
Tematy: polscy konsumenci, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumentów -
Promocje cenowe przyciągają Polaków
14:13 02.07.2010
... się w świadomość konsumenta w zakresie poszczególnych elementów ścieżki zakupowej kształtujących poszczególne decyzje zakupowe jest niezbędne, aby efektywnie odpowiadać na jego potrzeby - mówi Antonie ... Wyniki badania potwierdzają, że wciąż największy wpływ na decyzje zakupowe w zakresie produktów FMCG mają promocje cenowe. To one przekonują ...
Tematy: promocje cenowe, promocje sprzedażowe, zakupy Polaków, badania konsumentów -
Nastolatki to wytrawne konsumentki
00:20 03.05.2010
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport pt. "Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji" na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wygląda ich życie towarzyskie oraz jakie media pozostają w kręgu ich zainteresowań. Publikacja oparta jest na badaniach ...
Tematy: zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumenckie, nastolatki -
Polacy lubią małe sklepy
00:10 16.04.2010
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Pentora, a opublikowanych w Dzienniku Gazecie Prawnej, małe sklepy są dla Polaków ulubionym miejscem na robienie zakupów. Małe sklepy znikają z rynku w szybkim tempie. Duże rozdrobnienie i wiele małych, niezależnych sklepów wyróżniały handel detaliczny w Polsce na tle Europy, w tym także sąsiednich krajów ...
Tematy: małe sklepy, małe sklepy spożywcze, zakupy Polaków, zwyczaje zakupowe -
Centra handlowe popularnym miejscem zakupów
00:32 10.04.2010
Jak wynika z badania firmy Market Side, centra handlowe to dla Polaków najpopularniejsze miejsce robienia zakupów. Polacy odwiedzają centra najczęściej raz w miesiącu. Klienci wybierają się do centrów głównie po odzież i obuwie. Centra handlowe zdobywają coraz silniejszą pozycję w handlu detalicznym. Wiele sklepów w jednym miejscu, w dodatku pod ...
Tematy: centra handlowe, zakupy Polaków, zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe -
Centra handlowe nie są oblegane w niedziele
11:32 11.03.2010
... oblegane w niedziele. Polacy wolą spędzać wolny czas inaczej niż na zakupach - wynika z raportu Pentora. Jak wynika z najnowszego raportu Pentora "Zachowania zakupowe Polaków" wciąż lubimy duże sklepy samoobsługowe. Jednak do robienia w nich zakupów w niedzielę przyznaje się tylko dwóch na każdych stu Polaków ...
Tematy: zakupy Polaków, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, Polacy -
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
12:30 04.03.2010
W Polsce za robienie zakupów w 62% odpowiadają kobiety, które są jednocześnie bardziej wymagającymi klientkami. Mężczyźni mają zaś wyższe oczekiwania odnośnie dopasowania produktów i marek do ich płci. Takie są wyniki Raportu "Płeć Konsumenta w Marketingu" opublikowanego przez serwis MarketingKobiet.pl. Raport „Płeć Konsumenta w Marketingu” jest ...
Tematy: marketing, marketing kobiecy, gender marketing, badania kobiet -
Kryzys a zwyczaje zakupowe online
00:35 12.12.2009
... preferencji zakupowych internautów w 2009 r. w odniesieniu do roku poprzedniego. Inspiracją do badania była wszechobecna tematyka kryzysu i jego bezpośredni wpływ na nawyki zakupowe Polaków. - Prawie połowa Irlandczyków czy Włochów deklaruje rezygnację z zakupu elektroniki z powodu kryzysu. Badanie Nokaut.pl wykazało, że dla polskich internautów ...
Tematy: preferencje zakupowe, badania konsumentów, badania internautów, zwyczaje zakupowe
Podobne tematy:
- samochody
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- monitoring mediów
- wakacje
- inflacja
- inwestowanie pieniędzy
- nowe technologie
- zakupy online
- UOKiK
- prawa konsumentów
- ochrona konsumentów
- koronawirus
- budżet domowy
- prawa konsumenta
- Boże Narodzenie
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy przez internet
- Święta