eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie wizerunkiem marki
  • Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny

    Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny

    13:58 02.04.2012

    ... rozwoju. Strategia rozszerzania obejmuje nowe rynki działania a często i nowe marki. Strategia rozszerzania marki Nowe markowe samochody wcale nie muszą być drogie. Rośnie rynek małych ... nowych ofert, tam gdzie rynki rosną - wprowadza się masowe marki tanich produktów. Rozszerzanie marki na nowe rynki, nowe produkty i nowe grupy klientów jest jedną ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, marki, marka, zarządzanie marką
  • Akwizycje a strategia marki

    Akwizycje a strategia marki

    13:48 13.12.2011

    ... integracji kluczowych wartości marek i umiejętności organizacji. Wnioskować zatem można, że strategia marki powinna być jednym z kluczowych elementów już przy planowaniu akwizycji. Strategia marki i zarządzanie wizerunkiem są sztuką komunikacji i prezentacji. Strategia marki firmy to tworzenie informacji czym jest firma, co wyróżnienia ją od innych ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, zarządzanie marką, wizerunek marki, zarządzanie wizerunkiem marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: