wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
TelePolska: 2 mln na reklamę
00:03 31.10.2004
... marca przyszłego roku obejmie 2/3 Polski. Spółka podpisuje obecnie umowy z TP SA na udostępnienie nowych punktów styku, których do końca tego roku będzie miała 8. Z technicznego punktu widzenia TelePolska może przyjąć rolę operatora ogólnopolskiego już na początku roku. Brakuje jej natomiast silnego wizerunku marki. Właśnie kampania ...
Tematy: reklama, operatorzy telekomunikacyjni, TelePolska, wydatki na reklamę -
Reklama w motoryzacji VIII 2004
13:13 30.09.2004
... na liście największych reklamodawców zajęły firmy: Fiat Auto Poland - 6,06 mln zł (20 procent), General Motors Polska - 2,49 mln zł (8,2 procent), Peugeot Polska - 2,4 mln zł (7,9 procent) oraz Ford - 2,12 mln zł (7 proc.). Łącznie na reklamę ... motoryzacyjnej). Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem Expert-Monitor, a wszystkie podane wydatki ...
Tematy: rynek reklamy, reklama w motoryzacji, rynek motoryzacyjny, wydatki na reklamę -
Reklama w motoryzacji VII 2004
10:22 20.08.2004
... 10 mln 849 tys. zł). Wydatki na reklamę samochodów w lipcu stanowiły 5,7 procent wszystkich nadkładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w lipcu 2003 r. udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,1 procent. W porównaniu z danymi w lipcu 2003 r. wydatki na reklamę samochodów zwiększyły się o ponad ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, samochody, auta osobowe -
5,6 mld PLN na reklamę
11:58 16.07.2004
... i wysokości rabatów te stacje mogły nie uzyskać tak wielkiego rzeczywistego spadku. Największy dynamikę wzrostu przychodów uzyskały: HALLMARK, C+ NIEBIESKI i TELE5. Wydatki na reklamę w Radiu przekroczyły 0,5 mld złotych i wyniosły 505,13 mln. W porównianiu z porównywalnym okresem zeszłego roku zanotowaliśmy wzrost wydatków w wysokości 18,04 ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, rynek reklamy, media -
Wydatki na reklamę w TV
00:04 05.07.2004
Jak podaje firma badawcza Expert Monitor wydatki na reklamę w Telewizji w czerwcu wyniosły 584 mln złotych. To niemal identyczny wynik, jaki zanotowaliśmy w czerwcu ubiegłego roku. Aktualna sytuacja wpisuje się w schemat znany z 2001 roku, w którym już w maju nastąpił spadek wydatków na reklamę. Dzięki temu spadek przychodów Telewizji ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama telewizyjna, rynek reklamy, reklama -
Wydatki na reklamę - V 2004
13:40 22.06.2004
Wydatki na reklamę w maju wyniosły ponad 1155 mln złotych. Należy zauważyć, że aktualna sytuacja na rynku wpisuje się w tendencję znaną z roku 2001. Lata 2001 i 2004 to na ... kolejnego rekordu dotyczącego łącznych wydatków reklamowych w Polsce. (poprzedni rekord - październik 2003) Wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 635,63 mln zł, tj. około 18,94 ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama -
Dialog z telewizorem
00:15 22.06.2004
... wydatki na reklamę telewizyjną jest bez wątpienia Telekomunikacja Polska, która w okresie ostatnich sześciu miesięcy (od grudnia ’03 do maja ’04) przeznaczyła na ...
Tematy: wydatki na reklamę, tele2, netia, dialog -
Wydatki na reklamę - III 2004
13:31 15.04.2004
... w stosunku do poprzedniego miesiąca, w połączeniu z ogólną tendencją związaną z początkiem roku, pozwala na optymistyczne prognozy. Najprawdopodobniej już w kwietniu rynek reklamowy pobije kolejny rekord wydatków ustanowiony w październiku 2003 roku (1 145 mln zł). Wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 601,60 mln zł, tj. około 161,6 mln zł ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama -
Wydatki na reklamę - II 2004
00:01 12.03.2004
... wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 439 996 067 zł, tj. około 80 mln ... wydatki wzrosły o ponad 25 mln zł (+27,1%). Tak dobry wynik częściowo jest skutkiem zwiększenia ilości monitorowanych tytułów. Należy zaznaczyć, że Magazyny jako jedyne medium zanotowały wyższą od ośmioletniej średniej dynamikę zmian styczeń-luty (średnia 4,6%). Opracowano na ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę w 2003 r.
09:29 15.01.2004
... wydatki na reklamę w czterech głównych mediach wyniosły ponad 10 657 984 tys. zł. Szacuje się*, ze względu na rozszerzenie monitoringu w 2003 roku, że jest to wzrost ... się aż o +20%*. Niewielki wzrost był udziałem Telewizji (około +2%*), która jednak z roku na rok oddaje część rynku pozostałym mediom. Rynek prasy codziennej zanotował wzrost około ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama