wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
10:55 17.07.2014
... Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie 27%. Co ciekawe, w tym medium również mamy do czynienia z redukcją wydatków o 16 mln zł! Trzecim medium jest radio i, mimo spadku o 3 mln zł, skupia ono ponad 5% udziału. Wydatki na outdoor i reklamę w magazynach pozostają na ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
01:10 21.06.2014
... błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę w mediach społecznościowych, które rosną rocznie o 30%. Wydatki na reklamę video online będą rosły o 24% rocznie do 2016 roku. Natomiast wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Marketing mobilny w Polsce 2014
13:37 05.06.2014
... - wydawcy, reklamodawcy i marketerzy -, nie są przeszkodami z którymi nie można sobie dać rady. - dodaje Paweł Milcarz. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie sondażu, jaki sieć Interactions Europe przeprowadziła wśród marketerów (dyrektorzy marketingu, dyrektorzy komunikacji marketingowej lub specjaliści ds. komunikacji online ...
Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
09:45 30.05.2014
... r. instytucje finansowe przeznaczyły na reklamę w telewizji, radiu i prasie ponad 270 mln zł. To o 15 procent mniej niż rok wcześniej i o niemal połowę mniej niż w poprzednim kwartale. Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów i aplikacji Admonit, aż połowę tej kwoty stanowią wydatki tylko dziesięciu czołowych reklamodawców ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Reklamy piwa I kw. 2014
11:50 14.05.2014
... branżę piwowarską przypominały również o zakazie spożycia alkoholu w ciąży. Nowy znak „W ciąży nie piję” od września 2013 roku na stałe trafił na opakowania piw oraz na materiały audiowizualne producentów zrzeszonych w Związku Browary Polskie. - Najnowszy raport analizujący zgodność reklam piwa z zasadami etycznymi kolejny raz wskazuje ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
12:17 11.04.2014
... 140 znakach. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Analizie poddanych zostało pięciu reklamodawców, których wydatki na reklamę były najwyższe w pierwszym kwartale 2014 roku. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama, działania marketingowe, czekolada -
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
10:38 11.04.2014
Globalne firmy telekomunikacyjne tną wydatki na reklamę. Okazuje się, że nie inaczej dzieje się w przypadku głównych polskich operatorów - T-Mobile, Polkomtel i Orange ograniczają budżety reklamowe. Wyjątkiem okazuje się Play, który zatrudnił plejadę polskich celebrytów, licząc na pozyskanie klientów z konkurencji - czytamy w najnowszym raporcie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża telekomunikacyjna -
Wydatki na reklamę jednak w górę
12:30 08.04.2014
... błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę w mediach społecznościowych, które rosną rocznie o 29%. Natomiast wydatki na reklamę video online będą rosły o 23% rocznie do 2016 roku. Wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 13% rocznie do 2016 roku dzięki ciągłemu ulepszaniu wyszukiwarek, pozwalającemu na zamieszczanie w reklamach ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
00:55 23.03.2014
... (12,7 mln zł wydatków na reklamę). Dodatkowo Adamed wsparł mediowo 4 inne farmaceutyki, które rok wcześniej pozbawione były działań reklamowych. Analiza wydatków w poszczególnych miesiącach wskazuje, że wydatki w 2013 roku były wyższe w każdym miesiącu z wyjątkiem maja, gdzie różnica jest minimalna. Wysokie wydatki w okresie letnim to efekt ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci -
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
11:28 20.03.2014
... gotowości do odbioru reklam w przypadku formatów takich jak mikrowideo, reklamy TV z elementami interaktywnymi, a także reklamy TV promujące aplikacje na urządzenia mobilne, strony na Facebooku oraz witryny internetowe. Działania marketingowe zapewniające więcej rozrywki i nagród są generalnie preferowane silniej niż kampanie wieloekranowe, które ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, marketing mobilny, reklama mobilna