eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia firmy
  • Misja firmy

    Misja firmy

    13:48 11.08.2011

    ... , bawimy, uczymy, udostępniamy informacje, dane i rozrywkę multimedialnie poprzez nowoczesne technologie telekomunikacyjne”. W tej formie jest nam dużo łatwiej zrozumieć sens istnienia firmy TP, a przy okazji wyeliminowane zostało pustosłowie, nie wnoszące żadnej istotnej wartości i treści. Dążyć należy do takiego sformułowania misji, żeby mieściło ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie strategiczne, strategia przedsiębiorstwa, strategia firmy
  • Elementy zarządzania strategicznego

    Elementy zarządzania strategicznego

    13:51 04.08.2011

    ... ?”, „Jakie wartości dodane daje klientom?”. Wizja wyobrażenie o przyszłym kształcie firmy. Jest podstawą do opracowania strategii, a jednocześnie motywuje i inspiruje do realizacji ... , w ramach przyjętej strategii. Strategia średnio/-długofalowo określony sposób osiągnięcia celów w wymiarze całej organizacji. Strategia jest odpowiedzią na pytanie, ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie strategiczne, strategia przedsiębiorstwa, strategia firmy, zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
  • Zarządzanie strategiczne: Pierścionek Strategii

    Zarządzanie strategiczne: Pierścionek Strategii

    13:18 16.05.2011

    ... . Przedsięwzięcia te powinny być zgodne z celami firmy, jej zasobami i umiejętnościami, a także powinny brać pod uwagę wymagania otoczenia oraz perspektywę zmian. Udana strategia firmy w każdym momencie istnienia firmy powinna składać się z czterech strategii cząstkowych, które określają działania firmy na czterech poziomach: wewnętrznym, rynkowym ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie strategiczne, strategia przedsiębiorstwa, strategia firmy, zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
  • Własność intelektualna a strategia biznesowa firmy

    Własność intelektualna a strategia biznesowa firmy

    13:45 18.04.2011

    ... . Jedna decyzja, a jej koszt to pozycja na rynku. Nawet największe firmy, które dysponują potężnym zapleczem badawczo-rozwojowym, prężnymi działami marketingu i posiadają wszelkie ... są patenty, których przybywa około 4-5 tysięcy rocznie. Ta wizja firmy i realizująca ją strategia kładą większy nacisk na licencjonowanie tworzonych rozwiązań. Jeszcze na ... WIĘCEJ

    Tematy: własność intelektualna, zarządzanie IP, strategie biznesowe, model biznesowy
  • Strategia marketingowo-rynkowa

    Strategia marketingowo-rynkowa

    13:57 12.04.2011

    ... działania firmy na rynku. Wprowadza politykę logicznego myślenia w przedsiębiorstwie. Strategia i marketing to pojęcia często opatrznie definiowane przez polskich menedżerów. Strategia marketingowa jest z reguły utożsamiana z pomysłem na realizację zintegrowanej komunikacji marki. Tymczasem w obecnych czasach megakonkurencji strategia marketingowa ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, strategia firmy, strategia sprzedaży, budowanie marki
  • Analiza konkurencji jako element strategii rozwoju

    Analiza konkurencji jako element strategii rozwoju

    10:51 04.02.2011

    ... rozwoju stanowią determinantę do szczegółowego zaplanowania strategii przedsiębiorstwa. Rozważania na temat roli analizy konkurencji w procesie generowania strategii firmy prowadzą do wniosku, iż dobra strategia nie może powstać bez tej właśnie analizy. Wpływ konkurencji na pozycję przedsiębiorstwa w branży jest bowiem jednym z najważniejszych ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie, zarządzanie firmą, cele przedsiębiorstwa, strategia firmy
  • Działania ekologiczne firm strategią przyszłości

    Działania ekologiczne firm strategią przyszłości

    10:37 27.08.2010

    ... tym samym – unikalność produktów firmy na rynku. Ekologia: przejściowa moda czy strategia przyszłości? Podejmując wyzwanie wdrożenia ekologicznych rozwiązań w firmie należy pamiętać, że „zielona” działalność może przynieść wymierne korzyści tylko wtedy, gdy będzie długofalowa i spójna ze strategią rozwoju firmy. Dbałość o środowisko naturalne musi ... WIĘCEJ

    Tematy: ekologia, inwestycje ekologiczne, ekologiczne inwestycje, rozwiązania ekologiczne
  • Typ i struktura organizacji a potencjał spółki

    Typ i struktura organizacji a potencjał spółki

    13:06 23.08.2010

    ... jedynie z niewielkimi zmianami struktury i typu organizacji jakie są niezbędne do dalszego funkcjonowania podmiotu. Do rzadkości należą przypadki kiedy podczas tworzenia firmy elementy te są rozważane jako czynnik budowy przewagi konkurencyjnej, a ich typ i kształt jest projektowany z myślą o dalszej przyszłości i osiągnięciu celów strategicznych ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie przewagi konkurencyjnej, typ organizacji, strategia firmy, cele strategiczne
  • Planowanie sukcesji: ciągłość zarządzania w firmie

    Planowanie sukcesji: ciągłość zarządzania w firmie

    00:17 12.06.2010

    ... ściśle związane. Nie wystarczy więc wyłonienie pracowników o wysokim potencjale - konieczne jest jasne doprecyzowanie, jakie kompetencje powinna posiadać przyszła kadra kierownicza firmy. Zarząd firmy powinien więc z odpowiednim wyprzedzeniem odpowiedzieć sobie na pytania: Jaki jest kierunek rozwoju organizacji? Jakie wymagania będą w związku z tym ... WIĘCEJ

    Tematy: planowanie sukcesji, odejście pracownika z firmy, zarządzanie firmą, kierowanie firmą
  • "Lean management" ograniczy koszty

    "Lean management" ograniczy koszty

    07:10 23.10.2009

    ... pozwalające na wcielenie zarządzania lean w przedsiębiorstwie. Podstawą jest budowanie wartości firmy z punktu widzenia potencjalnego nabywcy produktu. Z tego względu wszystko, co pociąga za ... metod zarządzania. Jest to raczej sposób na ograniczenie kosztów i doskonalenie firmy. Mając na uwadze, że wprowadzenie tego modelu nie pociąga za sobą ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, strategia firmy, lean management, strategie firm


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: