eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrelacje w pracy

relacje w pracy - wiadomości i porady tematyczne

  • Facebook: czy przyjąć zaproszenie od szefa?

    Facebook: czy przyjąć zaproszenie od szefa?

    00:16 03.11.2015

    ... jednak nie? Dylemat ten powinien pojawiać się tylko jeśli Twoje relacje z przełożonym faktycznie są życzliwe, a nawet przyjacielskie. W przeciwnym razie, zwłaszcza gdy dopiero ... Twojego życia trudniej jest przedostać się do szerszej publiczności. Koledzy z pracy – znajomi w social media? Korzystając z serwisów społecznościowych pomyśl nie tylko o ...

    Tematy: Facebook, wizerunek pracownika, wizerunek w sieci, relacje w pracy
  • Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy

    Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy

    10:37 18.05.2015

    ... wzbudzić kontrowersje lub doprowadzić do kłótni. Oto krótki przewodnik ekspertów monsterpolska.pl po tematach tabu, których lepiej nie poruszać w pracy. „Każda pogawędka w miejscu pracy może w niebezpieczny sposób zmienić się w rozmowę poruszającą tematy tabu i prowadzić do nieprzewidywalnych sytuacji, np. konfliktów, jeśli nie będziemy ...

    Tematy: konflikt w miejscu pracy, atmosfera w pracy, konflikt w pracy, relacje między pracownikami
  • Niezastąpiony pracownik: jak nim zostać?

    Niezastąpiony pracownik: jak nim zostać?

    00:16 14.05.2015

    ... pracą firmy i projektem, który realizowaliście. Czy to oznacza, że jesteś niezastąpiony? Niekoniecznie. Niezastąpiony pracownik to taki, który utrzyma swoje stanowisko pracy, nawet, gdy firmę ogarnie chwilowy kryzys. Osobie niezastąpionej oferuje się dodatkowe podwyżki, premie, benefity pozapłacowe, powierza kluczowych klientów, by zatrzymać ...

    Tematy: pracownik, niezastąpiony pracownik, praca, relacje w pracy
  • 4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią

    4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią

    00:40 22.03.2015

    Dobra atmosfera w biurze wpływa na stosunek pracowników do wykonywanych przez nich zadań, a umiejętność utrzymywania dobrych i pełnych szacunku stosunków z kolegami z pracy to również czynnik, od którego zależy nasze zadowolenie. Jeśli jednak masz z jakiegoś powodu wrażenie, że nie jesteś zbytnio lubiany przez ...

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny
  • Kariera zawodowa: jakich pokus unikać?

    Kariera zawodowa: jakich pokus unikać?

    10:04 02.03.2015

    ... Uważaj na media społecznościowe Większość pracowników używa portali społecznościowych podczas dnia pracy. Niestety jest to skuteczny „pożeracz czasu”, powodujący dodatkowo straty finansowe firm ... – jeśli musisz skorzystać już z prywatnego konta na Facebooku lub maila podczas pracy, zrób to raz dziennie np. na początku dnia – podkreśla Małgorzata ...

    Tematy: kariera zawodowa, kariera, romans w pracy, relacje w pracy
  • Nowa praca: jak zostać zauważonym?

    Nowa praca: jak zostać zauważonym?

    11:03 10.11.2014

    ... stanowisko Juniora - możesz zostać łatwiej pominięty w awansach, aniżeli pracownik z większym stażem pracy. Aby uniknąć takiej sytuacji, daj się zauważyć przełożonemu i umieść swoje imię ... wszystkim – dobre nastawienie i uśmiech. Proponuj usprawnienia Już na początku swojej pracy na pewno znajdziesz takie elementy organizacyjne, które aż proszą się o ...

    Tematy: nowa praca, praca w nowej firmie, relacje w pracy
  • Relacje w pracy: 9 zachowań, które nie przysporzą Ci sympatii

    Relacje w pracy: 9 zachowań, które nie przysporzą Ci sympatii

    00:40 19.10.2014

    ... czy mało profesjonalny. Jesteś nieszczery Nie musisz zawierać przyjaźni w miejscu pracy. Pozostań jednak uczciwy wobec kolegów. Nie warto prawić nieszczerych komplementów, ... postrzegany jako irytujący i niemiły. Ciągle korzystasz z Facebooka w pracy Nie ma co się oszukiwać – każdy pracownik lubi w pracy poświęcić chwilę na swój prywatny profil ...

    Tematy: relacje w pracy, relacje w firmie, relacje interpersonalne w pracy, relacje między pracownikami
  • Relacje w pracy: przyjaźnie przełożonego

    Relacje w pracy: przyjaźnie przełożonego

    00:10 26.07.2014

    ... pracy dystans? Przyjaźnie w pracy mogą się sprawdzać, ale zastanów się dobrze, czy naprawdę chcesz mieć najlepszego przyjaciela pracującego obok całe dnie? Jeśli zaś już zawarłeś bliskie relacje w pracy ...

    Tematy: przyjaźń w pracy, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy
  • Relacje w pracy: tego lepiej nie mów współpracownikom

    Relacje w pracy: tego lepiej nie mów współpracownikom

    00:20 25.07.2014

    ... zbytnio ciekawić. Nie próbuj na siłę dowiedzieć się więcej. Nie bądź też wścibski ani nie plotkuj, bo to tylko pogorszy relacje między wami.

    Tematy: relacje w pracy, relacje interpersonalne w pracy, praca, kariera zawodowa
  • Relacje w pracy: 4 zwroty, które sprawią, że szef Cię znienawidzi

    Relacje w pracy: 4 zwroty, które sprawią, że szef Cię znienawidzi

    11:25 18.07.2014

    ... nowego szefa do Ciebie. Jeśli sądzisz, że firma, w której pracowałeś wcześniej była lepsza - nie wyrażaj głośno negatywnego zdania o nowym miejscu pracy. Możesz za to użyć delikatniejszego określenia oceny tych cech, które nie są dla Ciebie satysfakcjonujące np. „Na poprzednim stanowisku miałem ...

    Tematy: lojalność pracownika, pracownicy, praca, relacje w pracy

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: