relacje w pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Samoocena, czyli dlaczego lubimy rzucać sobie kłody pod nogi?
10:10 12.03.2018
... , ale nie można z tym nic zrobić, ponieważ na przeszkodzie stoi np. prawo pracy. Jeśli efektem działania będzie porażka, szef może uznać, że doszło do ... samoocenę. Taka strategia stosowana jest zwykle jeszcze przed osiągnięciem faktycznego wyniku pracy i stanowi zabezpieczenie na wypadek ewentualnej porażki. Rzucanie kłód pod nogi to skomplikowany i ...
Tematy: relacje w pracy, samoocena -
Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?
12:16 07.12.2017
... i naszych relacji? Jak, mając tego świadomość, budować poprawne relacje w pracy nawet w trudnych sytuacjach? Szakal w akcji W codziennym wirze obowiązków, tych zawodowych ... dochodzi szakal. Sprawdźmy na przykładzie, jak działa ten drapieżnik, jeżeli chodzi o relacje w pracy. Pracownik, któremu przełożony dziękuje za wykonane zadanie, mówi: „Wiesz, z ...
Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie -
5 mitów na temat relacji z szefem
11:56 20.11.2017
... decyzję o zmianie pracy? Jak polscy pracownicy oceniają swoje kontakty z przełożonymi? Odpowiedzi na te pytania poszukiwał serwis Pracuj.pl. Mit pierwszy: Najczęściej odchodzimy z pracy ze względu na złe relacje z szefem Wprawdzie skomplikowane relacje z szefem mogą stać się jednym z głównych powodów decyzji o zmianie pracy, to jednak praktyka ...
Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie -
12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna
00:41 06.11.2016
... , również nie jest powodem do dumy. Czytaj także: - 3 typy toksycznych współpracowników - 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy 4. Życie bez tajemnic Niektórzy pracownicy zapominają, iż w pracy należy zachowywać się profesjonalnie, a biuro to miejsce spotkań biznesowych a nie gabinet psychoterapeuty. Nieustanne mówienie na głos o swoim ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, kontakty interpersonalne, tematy tabu -
7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy
10:15 08.08.2016
... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ...
Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy -
3 typy toksycznych współpracowników
00:20 12.05.2016
... po wycofanych introwertyków – to jasne. Z każdym można ułożyć sobie choćby poprawne relacje. Ale zdarza się, że nie wiemy, dlaczego czyjeś zachowanie nas przytłacza ... . Plotkarz To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ich ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy -
12 zachowań, których nienawidzi każdy szef
13:58 09.05.2016
... skutkuje wzrostem doświadczenia i w konsekwencji – ulepszenia jakości pracy. 3) Brak samodzielności Brak samodzielności w codziennej pracy wiąże się z koniecznością ustanowienia ciągłej kontroli ... 6) Złe zarządzanie czasem W pracy nie funkcjonuje tzw. „eleganckie spóźnienie”. Notoryczne spóźnianie się pracownika do pracy lub na spotkanie biznesowe ...
Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne -
Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?
00:20 07.04.2016
... pracy nie chodzi o to, by wszystkich lubić. Liczą się efektywne, zawodowe relacje. Emocje i uczucia trzeba odłożyć na bok. Każdy ma swoje ograniczenia W pierwszych dniach nowej pracy ...
Tematy: nowa praca, zespół pracowników, relacje w pracy, relacje między pracownikami -
8 kroków do utraty pracy i szacunku kolegów
00:40 21.03.2016
... zasługi całkowicie, czy tylko próbujemy się podczepić pod czyjś projekt. – Udana współpraca opiera się na szacunku, a to oznacza też poszanowanie pracy i wysiłków współpracowników – podkreśla ekspert GoWork.pl. Huśtawki nastrojów Niestabilność emocjonalna często świadczy o niskiej inteligencji emocjonalnej. Wybuchy złości, niezależnie od tego ...
Tematy: kariera zawodowa, wizerunek pracownika, praca, sukces zawodowy -
Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?
00:32 04.02.2016
... bardzo skrupulatnie obserwowany i musi się bardzo starać, aby nikogo nie urazić. Szczególna ostrożność dotyczy zarówno kwestii zawodowych, np. opinii o czyjejś pracy, czyichś pomysłach bądź projektach, jak i kwestii czysto personalnych, należy więc bardzo uważać z dowcipami czy komentarzami dotyczącymi zachowania bądź ubioru. Zachowanie ...
Tematy: nowy pracownik, adaptacja pracownika, relacje w pracy, relacje między pracownikami
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- wysokość wynagrodzenia
- oferty pracy
- social media
- praca zdalna
- praca
- czas pracy
- zmiana pracy
- kariera zawodowa
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- pracownicy z Ukrainy
- rozwój zawodowy
- work-life balance
- Ukraińcy
- satysfakcja z pracy
- zarządzanie zasobami ludzkimi


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność