-
Reklamy powinny być cool
13:12 17.03.2005
... zaczęły się kłopoty, tracono klientów, trzeba było zmieniać krój odzieży i sposób reklamy. W świecie nabrzmiałym od różnorodnych informacji, kiedy nie wiadomo, które z nich są istotne, ... , że to firma cool, bo ułatwia ludziom życie i na luzie podchodzi do reklamy. Rzeczywiście, Eric Schmidt, z chwilą, kiedy latem 2001 roku został prezesem zarządu ...
Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki -
Chodzące billboardy
00:03 24.10.2004
... 70 tys. jenów dziennie (ok. 2,2 tys. złotych). W gestii reklamodawcy pozostaje znalezienie chętnej osoby, która będzie chodzić po ulicach prezentując "plecakowe" reklamy.
Tematy: Universal Planners, plecaki, wyświetlanie reklam, reklamy -
Denerwujące reklamy
14:58 08.03.2004
W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos-ASI [wym.: ipsos ei-es-ai] z lutego br. już blisko połowa (47%) Polaków w wieku w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie ...
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna -
Cztery kółka na szklanym ekranie
00:01 04.02.2004
W 2003 roku rynek motoryzacyjny w Polsce zainwestował w reklamę telewizyjną przeszło 346 mln złotych i tym samym zwiększył inwestycje reklamowe o 17% w stosunku do roku poprzedniego (dane wg oficjalnych cenników stacji) - wynika z danych firmy TNS OBOP. W sumie cała branża uplasowała się na siódmej pozycji w rankingu wydatków na reklamę ...
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna