-
Prawo reklamy: jak działa?
12:49 28.05.2010
... reklamy zwięźle wyznacza granice dozwolonej reklamy oraz organizowania i prowadzenia reklamy. Problem zakresu dopuszczalności reklamy ...
Tematy: naklejki reklamowe, ulotki reklamowe, reklama, reklamy -
Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć
13:28 02.02.2010
... na dzieci – powiedziała psycholog Małgorzata Ohme. Dodała, że jeśli np. dziecko widzi postać z reklamy, która sięga po batonik, po czym zamienia się w Spider Mana, to jest przekonane, ... branża spożywcza tego nie zrobi. Już około 15 proc. pieniędzy wydawanych na reklamy w telewizji dotyczy produktów kierowanych do dzieci. Ogląda je około 9 mln widzów w ...
Tematy: reklamy, reklamy dla dzieci, produkty dla dzieci, siła reklamy -
Uwaga na nieuczciwe gazetki reklamowe
01:52 20.04.2008
Budzą zainteresowanie i są jednym z popularniejszych sposobów na zachęcenie klienta do zakupów. Nie zawsze jednak rzetelnie informują o ofercie sklepu. UOKiK zwraca uwagę na najczęstsze uchybienia w gazetkach reklamowych. Informacje zamieszczane w gazetkach sieci handlowych informują o ofercie oraz zapraszają do ich odwiedzenia. Obowiązkiem ...
Tematy: oszustwa, reklamy, nieuczciwe praktyki handlowe, promocje -
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
11:48 25.04.2007
... , grafika nie może być zbyt ciężka – to w zasadzie jedyny minus takiej formy reklamowej. Prosprzedażowy spotler interaktywny Nieco bardziej zaawansowana forma reklamy mobilnej, szczególnie atrakcyjna dla tych, którzy zainteresowani są pozyskiwaniem bezpośrednich kontaktów z konsumentami i sprzedażą swoich produktów lub usług. Reklama tego rodzaju ...
Tematy: spotler, reklamy w telefonie komórkowym, reklama w komórce, reklama -
Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów
00:02 10.08.2006
... Reklamy TVP w porozumieniu z Wydziałem Kontroli Technicznej począwszy od marca 2005 emituje reklamy z obniżonym o 3 decybele poziomem dźwięku" - informuje rzecznik TVP. Szef Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy ...
Tematy: reklamy telewizyjne, reklamy, rynek reklamy, telewizja -
Nietypowy nośnik reklamowy
00:49 22.07.2006
Linie US Airways zamierzają sprzedawać miejsca reklamowe na podręcznych torbach umieszczanych w samolotach jako zabezpieczenie na wypadek choroby lokomocyjnej - podała agencja Associated Press. Nowe torby mają pojawić się już we wrześniu. Opłata za tego typu reklamę nie została jeszcze określona. US Airways prowadzi dopiero rozmowy na ten temat z ...
Tematy: raklama, reklamy, nośniki reklamy, rynek reklamy -
Darmowe rozmowy za reklamy
00:21 02.06.2006
... , które zwykle nie dysponują zbyt dużymi funduszami na rozmowy telefoniczne. Jak dotąd operator podpisał umowę z koncernami Pepsi oraz Microsoft, których reklamy będę prezentowane w sieci Virgin Mobile. Pozostaje jednak pytanie, czy nastoletni użytkownicy komórek będą mieli ochotę przeglądać przez godzinę ...
Tematy: sieci komórkowe, reklamy w telefonie, reklamy, darmowe rozmowy -
Tanio tylko w reklamie
14:07 18.04.2006
Obietnice łatwego kredytu, wysoko oprocentowanej lokaty czy darmowych rozmów telefonicznych to tylko zagrywka marketingowa, sposób w jaki firmy wabią klientów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jako przykład stosowanej filozofii dziennik cytuje przedstawiciela jednego z operatorów, który w czasie prezentacji nowych abonamentów powiedział: "Nowe taryfy ...
Tematy: Reklama, reklamy, marketing, chwyt marketingowy -
Oszustwa w AdSense
00:09 01.07.2005
... widzenia fałszywe kliknięcia są przestępstwem. Często zdarza się tak, że internauta klika w reklamy zamieszczone na swojej stronie. Czynność ta przynosi mu zysk, firma ... Według Click Defense fałszywe kliknięcia stanowią ok. 38% wszystkich kliknięć w reklamy. Co z pewnością sprawia różnice reklamodawcom, którzy poświęcają niemałe sumy na reklamę w ...
Tematy: reklamy, Google, oszustwa, AdSense -
Polacy unikają reklam
00:02 08.05.2005
W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos z kwietnia br. nadal blisko połowa (47%) Polaków w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach. ...
Tematy: reklama telewizyjna, unikanie reklam, badania społeczne, reklamy