eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklamy
  • Prawo reklamy: jak działa?

    Prawo reklamy: jak działa?

    12:49 28.05.2010

    ... reklamy zwięźle wyznacza granice dozwolonej reklamy oraz organizowania i prowadzenia reklamy. Problem zakresu dopuszczalności reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: naklejki reklamowe, ulotki reklamowe, reklama, reklamy
  • Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć

    Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć

    13:28 02.02.2010

    ... na dzieci – powiedziała psycholog Małgorzata Ohme. Dodała, że jeśli np. dziecko widzi postać z reklamy, która sięga po batonik, po czym zamienia się w Spider Mana, to jest przekonane, ... branża spożywcza tego nie zrobi. Już około 15 proc. pieniędzy wydawanych na reklamy w telewizji dotyczy produktów kierowanych do dzieci. Ogląda je około 9 mln widzów w ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy, reklamy dla dzieci, produkty dla dzieci, siła reklamy
  • Uwaga na nieuczciwe gazetki reklamowe

    Uwaga na nieuczciwe gazetki reklamowe

    01:52 20.04.2008

    Budzą zainteresowanie i są jednym z popularniejszych sposobów na zachęcenie klienta do zakupów. Nie zawsze jednak rzetelnie informują o ofercie sklepu. UOKiK zwraca uwagę na najczęstsze uchybienia w gazetkach reklamowych. Informacje zamieszczane w gazetkach sieci handlowych informują o ofercie oraz zapraszają do ich odwiedzenia. Obowiązkiem ... WIĘCEJ

    Tematy: oszustwa, reklamy, nieuczciwe praktyki handlowe, promocje
  • Nowa forma reklamy: spotler w komórce

    Nowa forma reklamy: spotler w komórce

    11:48 25.04.2007

    ... , grafika nie może być zbyt ciężka – to w zasadzie jedyny minus takiej formy reklamowej. Prosprzedażowy spotler interaktywny Nieco bardziej zaawansowana forma reklamy mobilnej, szczególnie atrakcyjna dla tych, którzy zainteresowani są pozyskiwaniem bezpośrednich kontaktów z konsumentami i sprzedażą swoich produktów lub usług. Reklama tego rodzaju ... WIĘCEJ

    Tematy: spotler, reklamy w telefonie komórkowym, reklama w komórce, reklama
  • Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów

    Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów

    00:02 10.08.2006

    ... Reklamy TVP w porozumieniu z Wydziałem Kontroli Technicznej począwszy od marca 2005 emituje reklamy z obniżonym o 3 decybele poziomem dźwięku" - informuje rzecznik TVP. Szef Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy telewizyjne, reklamy, rynek reklamy, telewizja
  • Nietypowy nośnik reklamowy

    Nietypowy nośnik reklamowy

    00:49 22.07.2006

    Linie US Airways zamierzają sprzedawać miejsca reklamowe na podręcznych torbach umieszczanych w samolotach jako zabezpieczenie na wypadek choroby lokomocyjnej - podała agencja Associated Press. Nowe torby mają pojawić się już we wrześniu. Opłata za tego typu reklamę nie została jeszcze określona. US Airways prowadzi dopiero rozmowy na ten temat z ... WIĘCEJ

    Tematy: raklama, reklamy, nośniki reklamy, rynek reklamy
  • Darmowe rozmowy za reklamy

    Darmowe rozmowy za reklamy

    00:21 02.06.2006

    ... , które zwykle nie dysponują zbyt dużymi funduszami na rozmowy telefoniczne. Jak dotąd operator podpisał umowę z koncernami Pepsi oraz Microsoft, których reklamy będę prezentowane w sieci Virgin Mobile. Pozostaje jednak pytanie, czy nastoletni użytkownicy komórek będą mieli ochotę przeglądać przez godzinę ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci komórkowe, reklamy w telefonie, reklamy, darmowe rozmowy
  • Tanio tylko w reklamie

    Tanio tylko w reklamie

    14:07 18.04.2006

    Obietnice łatwego kredytu, wysoko oprocentowanej lokaty czy darmowych rozmów telefonicznych to tylko zagrywka marketingowa, sposób w jaki firmy wabią klientów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jako przykład stosowanej filozofii dziennik cytuje przedstawiciela jednego z operatorów, który w czasie prezentacji nowych abonamentów powiedział: "Nowe taryfy ... WIĘCEJ

    Tematy: Reklama, reklamy, marketing, chwyt marketingowy
  • Oszustwa w AdSense

    Oszustwa w AdSense

    00:09 01.07.2005

    ... widzenia fałszywe kliknięcia są przestępstwem. Często zdarza się tak, że internauta klika w reklamy zamieszczone na swojej stronie. Czynność ta przynosi mu zysk, firma ... Według Click Defense fałszywe kliknięcia stanowią ok. 38% wszystkich kliknięć w reklamy. Co z pewnością sprawia różnice reklamodawcom, którzy poświęcają niemałe sumy na reklamę w ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy, Google, oszustwa, AdSense
  • Polacy unikają reklam

    Polacy unikają reklam

    00:02 08.05.2005

    W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos z kwietnia br. nadal blisko połowa (47%) Polaków w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, unikanie reklam, badania społeczne, reklamy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: