eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Sponsoring = niższy VAT i podatek dochodowy?

    Sponsoring = niższy VAT i podatek dochodowy?

    11:32 31.12.2012

    Reklama własnej firmy, wsparcie innych i jednoczesne obniżenie nie tylko podatku dochodowego, ale i VAT-u? Możliwe, jeżeli zostaniesz sponsorem. Jeśli sponsoring będzie dobrze ...

    Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring
  • Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    12:45 14.12.2012

    ... reklamowe sugerują, że samochodów, tak jak przyjaciół raczej się nie zmienia. "Zawsze tam, gdzie Ty - Hyundai" "Wiesz, co masz - Volkswagen" Reklama to oddziaływanie na zmysły i emocje. Slogany reklamowe często do tego się odwołują. Przywołują na myśl skojarzenia z wyższą jakością, luksusem. Odnoszą ...

    Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama
  • Rynek mediów: trendy 2013

    Rynek mediów: trendy 2013

    09:15 14.12.2012

    Międzynarodowy instytut badawczy Millward Brown, specjalizujący się w usługach budujących wzrost marek, ogłosił 12 grudnia br. swoje doroczne przewidywania dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych, w tym 10 głównych trendów, które w ostatnim czasie przybierają na sile. Zdaniem Futures Group (oddziału Millward Brown) głównym filarem dobrych planów ...

    Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe
  • Wydatki na reklamę będą spadać

    Wydatki na reklamę będą spadać

    11:28 05.12.2012

    ... i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display będą stanowiły w 2012 roku 38% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    09:03 30.11.2012

    ... i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III kwartał 2012 prezentuje trendy w zakresie najefektywniejszych form kreacji i branż najintensywniej promujących się w sieci. Reklama online – ujęcie rynkowe W III kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym czasie kampaniach online – były: Double ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012

    Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012

    10:39 29.11.2012

    Dynamika wydatków reklamowych branży motoryzacyjnej spowalnia. Po III kwartale br. koncerny samochodowe wydały zaledwie o 8 proc. więcej niż w ubiegłym roku i zamknęły się kwotą 785,5 mln zł (726,6 mln zł rok wcześniej). Tak mały wzrost jest efektem spadającej sprzedaży nowych pojazdów oraz bardzo ograniczonych działań promocyjnych w 2012 roku ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja
  • Koszty promocji i reklamy: prezenty a podatki firmy

    Koszty promocji i reklamy: prezenty a podatki firmy

    13:44 26.11.2012

    Akcje promocyjne czy reklamowe to konieczne wydatki, które trzeba ponosić, aby firma istniała i się rozwijała. Należy jednak pamiętać o prawidłowym rozliczeniu kosztów takich akcji, a niekiedy także i przychodów. Z jednej bowiem strony wydatki takie winny być prawidłowo zaksięgowane, z drugiej zaś prawidłowo rozliczone z punktu widzenia podatków. ...

    Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama
  • Skuteczność reklamy

    Skuteczność reklamy

    08:10 21.11.2012

    ... to takie, które zachowują DNA. Dzięki niemu oglądający szybko kojarzy, o czym jest reklama, choć reklama może przy tym łamać konwencje, przez co wyróżni się z bloku reklamowego i zwróci ... myśli. Po pierwsze, dlatego że za chwilę będzie już kolejna reklama z bloku – po drugie, dlatego że reklama musi być zrozumiała, więc jak nie jest – to coś z ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne
  • Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.

    11:19 12.11.2012

    Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    00:12 01.11.2012

    Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów. Badanie Click Here: The State of Online Advertising zostało przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i miało formę wywiadów z reprezentatywną dla kraju próbą 1000 klientów oraz 250 specjalistów ds. marketingu. Wykazało ono, że ...

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 24 25 26 ... 40

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: