reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Sponsoring = niższy VAT i podatek dochodowy?
11:32 31.12.2012
Reklama własnej firmy, wsparcie innych i jednoczesne obniżenie nie tylko podatku dochodowego, ale i VAT-u? Możliwe, jeżeli zostaniesz sponsorem. Jeśli sponsoring będzie dobrze ...
Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring -
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
12:45 14.12.2012
... reklamowe sugerują, że samochodów, tak jak przyjaciół raczej się nie zmienia. "Zawsze tam, gdzie Ty - Hyundai" "Wiesz, co masz - Volkswagen" Reklama to oddziaływanie na zmysły i emocje. Slogany reklamowe często do tego się odwołują. Przywołują na myśl skojarzenia z wyższą jakością, luksusem. Odnoszą ...
Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama -
Rynek mediów: trendy 2013
09:15 14.12.2012
Międzynarodowy instytut badawczy Millward Brown, specjalizujący się w usługach budujących wzrost marek, ogłosił 12 grudnia br. swoje doroczne przewidywania dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych, w tym 10 głównych trendów, które w ostatnim czasie przybierają na sile. Zdaniem Futures Group (oddziału Millward Brown) głównym filarem dobrych planów ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe -
Wydatki na reklamę będą spadać
11:28 05.12.2012
... i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display będą stanowiły w 2012 roku 38% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
09:03 30.11.2012
... i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III kwartał 2012 prezentuje trendy w zakresie najefektywniejszych form kreacji i branż najintensywniej promujących się w sieci. Reklama online – ujęcie rynkowe W III kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym czasie kampaniach online – były: Double ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
10:39 29.11.2012
Dynamika wydatków reklamowych branży motoryzacyjnej spowalnia. Po III kwartale br. koncerny samochodowe wydały zaledwie o 8 proc. więcej niż w ubiegłym roku i zamknęły się kwotą 785,5 mln zł (726,6 mln zł rok wcześniej). Tak mały wzrost jest efektem spadającej sprzedaży nowych pojazdów oraz bardzo ograniczonych działań promocyjnych w 2012 roku ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja -
Koszty promocji i reklamy: prezenty a podatki firmy
13:44 26.11.2012
Akcje promocyjne czy reklamowe to konieczne wydatki, które trzeba ponosić, aby firma istniała i się rozwijała. Należy jednak pamiętać o prawidłowym rozliczeniu kosztów takich akcji, a niekiedy także i przychodów. Z jednej bowiem strony wydatki takie winny być prawidłowo zaksięgowane, z drugiej zaś prawidłowo rozliczone z punktu widzenia podatków. ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama -
Skuteczność reklamy
08:10 21.11.2012
... to takie, które zachowują DNA. Dzięki niemu oglądający szybko kojarzy, o czym jest reklama, choć reklama może przy tym łamać konwencje, przez co wyróżni się z bloku reklamowego i zwróci ... myśli. Po pierwsze, dlatego że za chwilę będzie już kolejna reklama z bloku – po drugie, dlatego że reklama musi być zrozumiała, więc jak nie jest – to coś z ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne -
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
11:19 12.11.2012
Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
00:12 01.11.2012
Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów. Badanie Click Here: The State of Online Advertising zostało przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i miało formę wywiadów z reprezentatywną dla kraju próbą 1000 klientów oraz 250 specjalistów ds. marketingu. Wykazało ono, że ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- ataki hakerów
- cyberataki
- opodatkowanie VAT
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy