eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012

    Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012

    12:47 12.04.2013

    W 2012 roku widać wyraźne ożywienie w sektorze reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ubiegłym roku wydatki tej kategorii zamknęły się, cennikowo, kwotą 78 milionów złotych, to mimo kryzysu na rynku konkurujące ze sobą firmy energetyczne promują swoje ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, energetyka
  • Telewizja Polska mocno na minusie

    Telewizja Polska mocno na minusie

    18:15 28.03.2013

    W 2012 roku Telewizja Polska odnotowała stratę w wysokości 218,8 mln zł. Do złego wyniku przyczyniły się między innymi nakłady na nadawanie w dwóch technologiach, czyli cyfrowej i analogowej oraz spadek przychodów z reklam. Wzrosły za to przychody TVP z abonamentu. W ubiegłym roku TVP poniosła nakłady o charakterze jednorazowym związane z Euro ...

    Tematy: TVP, telewizja, media, reklama
  • Reklama wielkoformatowa 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa 2012 r.

    00:16 12.02.2013

    W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany bardzo silny ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Przekaz podprogowy w reklamie

    Przekaz podprogowy w reklamie

    00:20 17.01.2013

    ... go przez wielu odbiorców, a tym samym przekształcenie go w przekaz świadomy. Reklama podprogowa dzisiaj Znamienny jest fakt, że pomimo nieudokumentowanego wpływu przekazów podprogowych, ... (tylko 4%osób dokonało takiego zakupu), co potwierdziło fakt, że reklama podprogowa nie należy do najskuteczniejszych metod manipulacji konsumentem. Choć zdania ...

    Tematy: podprogowa manipulacja, manipulacja ludźmi, przekaz podprogowy, reklama
  • Sponsoring = niższy VAT i podatek dochodowy?

    Sponsoring = niższy VAT i podatek dochodowy?

    11:32 31.12.2012

    Reklama własnej firmy, wsparcie innych i jednoczesne obniżenie nie tylko podatku dochodowego, ale i VAT-u? Możliwe, jeżeli zostaniesz sponsorem. Jeśli sponsoring będzie dobrze ...

    Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring
  • Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    12:45 14.12.2012

    ... reklamowe sugerują, że samochodów, tak jak przyjaciół raczej się nie zmienia. "Zawsze tam, gdzie Ty - Hyundai" "Wiesz, co masz - Volkswagen" Reklama to oddziaływanie na zmysły i emocje. Slogany reklamowe często do tego się odwołują. Przywołują na myśl skojarzenia z wyższą jakością, luksusem. Odnoszą ...

    Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama
  • Rynek mediów: trendy 2013

    Rynek mediów: trendy 2013

    09:15 14.12.2012

    Międzynarodowy instytut badawczy Millward Brown, specjalizujący się w usługach budujących wzrost marek, ogłosił 12 grudnia br. swoje doroczne przewidywania dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych, w tym 10 głównych trendów, które w ostatnim czasie przybierają na sile. Zdaniem Futures Group (oddziału Millward Brown) głównym filarem dobrych planów ...

    Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe
  • Wydatki na reklamę będą spadać

    Wydatki na reklamę będą spadać

    11:28 05.12.2012

    ... i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display będą stanowiły w 2012 roku 38% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    09:03 30.11.2012

    ... i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III kwartał 2012 prezentuje trendy w zakresie najefektywniejszych form kreacji i branż najintensywniej promujących się w sieci. Reklama online – ujęcie rynkowe W III kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym czasie kampaniach online – były: Double ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012

    Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012

    10:39 29.11.2012

    Dynamika wydatków reklamowych branży motoryzacyjnej spowalnia. Po III kwartale br. koncerny samochodowe wydały zaledwie o 8 proc. więcej niż w ubiegłym roku i zamknęły się kwotą 785,5 mln zł (726,6 mln zł rok wcześniej). Tak mały wzrost jest efektem spadającej sprzedaży nowych pojazdów oraz bardzo ograniczonych działań promocyjnych w 2012 roku ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 24 25 26 ... 40 ... 41

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: