reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
13:48 13.09.2013
Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
13:25 03.09.2013
... wśród producentów napojów niegazowanych i gazowanych - dynamika wydatków reklamowych wzrosła tu o 38 % i 32%. Producenci wody i napojów dla dzieci ograniczają jednak wydatki. Reklama w sektorze napojów przechodzi metamorfozę. Po sześciu miesiącach tego roku na pierwszej pozycji znajdują się napoje gazowane (117mln zł) z 29% udziałem ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
10:29 09.07.2013
... mln zł do 203 mln ( w porównaniu do okresu z poprzedniego roku). Na stabilnym poziomie udziału pozostaje reklama grupowa (17%). Jedynym miesiącem, w którym branża odnotowała wzrost inwestycji o 32 mln zł był luty, największy ... 1,9% rok wcześniej. Magazyny utrzymały swoja pozycje na poziomie 3,5%. Spadkowi o 2 punkty procentowe zanotowała reklama ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Facebook uległ reklamodawcom. Reklamy znikną z kontrowersyjnych stron
19:16 29.06.2013
Twórcy Facebooka wprowadzają zmiany w portalu społecznościowym, związane z reklamami dla dorosłych oraz przemocą. Od poniedziałku na stronie ma nie być już żadnych budzących zgorszenie materiałów reklamowych. Zmianie ma ulec również umiejscawianie reklam na stronach serwisu społecznościowego zawierających wątpliwe treści. Decyzja właścicieli ...
Tematy: Facebook, serwisy społecznościowe, reklama, pornografia -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
10:55 20.06.2013
... wyszukiwania, oraz rozwiązania typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama desktopowa. ZenithOptimedia prognozuje, że wydatki na mobile ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
00:25 08.06.2013
Pomimo, iż analizy Kantar Media prezentujące wydatki reklamowe w okresie 1Q 2103 (w stosunku do 1Q 2012) wskazują na lekki - 3 % - wzrost, prawdziwy obraz sytuacji w mediach i zbliżające się ograniczenia wydatków są pesymistyczne. Z analizy wydatków reklamowych w poszczególnych sektorach, dokonanych przez ekspertów Equinox Polska, wyraźnie wynika, ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
11:11 06.06.2013
... edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do Internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki na szerokopasmowy i mobilny ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Parabanki oszukują w reklamach
13:01 23.05.2013
Reklamy parabanków nie zawsze są wiarygodne. Aż dwie trzecie spośród skontrolowanych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów reklam tych instytucje było sprzecznych z prawem. Parabanki mijają się z prawdą informując, że bezwarunkowo udzielają pożyczek, że mają najlepsze oferty czy też że udzielają pożyczek bez dodatkowych opłat czy ...
Tematy: reklama, UOKiK, parabank, Amber Gold -
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
00:20 04.05.2013
... . Między 2002 a 2012 udział Internetu w globalnym media miksie wzrósł o 15 p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 18% w 2012 do 23,4% w 2015. W tym czasie udział dzienników i magazynów będzie wciąż malał – średnio ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklamy coraz bardziej nas irytują
21:08 15.04.2013
Reklamy coraz bardziej irytują, w ciągu ostatnich czterech lat średni Wskaźnik Irytacji Reklamą wzrósł o około 20 punktów procentowych – wynika z badania przeprowadzonego przez dom mediowy OMD. Bardzo wysokie wartości tego wskaźnika zanotowano w ostatnim półroczu, jednak mogą one wynikać ze zmiany w sposobie przeprowadzania badania, zrezygnowano ...
Tematy: reklama, media, OMD, telewizja
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei