reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
PR w nowych mediach
14:49 06.11.2004
... poszukiwań. W bardzo wielu przypadkach przekaz ten ma wielopoziomowy charakter. Linki w internecie są zachętą do dalszych samodzielnych poszukiwań. Natomiast komunikat prasowy na ... by konsument na dany temat wiedział tylko tyle, ile zakomunikuje reklama. PR buduje wiarygodność, reklama nie Komunikaty po zamieszczeniu przez media zyskują bardzo dużą ...
Tematy: rekomendacja, public relations, polecanie, reklama w internecie -
ARBOzasięg kontra portale
13:55 07.04.2004
Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ...
Tematy: arbozasięg, arbomedia, reklama internetowa, reklama w internecie -
Linki sponsorowane w NetSprint
00:57 24.02.2004
... na 35% rocznie i uważają, że w 2007 przychody wyszukiwarek internetowych osiągnąć mają 7mld USD . Wraz z dalszym wzrostem wydatków na reklamę w polskim internecie oraz malejącą skutecznością graficznych form reklamy, również w Polsce reklama w wyszukiwarkach powinna się cieszyć coraz większą popularnością.
Tematy: linki sponsorowane, netsprint.pl, netsprint, wyszukiwarki -
Reklama w sieci jest skuteczna
11:01 18.02.2004
... te, które nie miały z nią kontaktu. Porównanie wyników ankiet wypełnionych przez te dwie grupy respondentów dało odpowiedź, jaki wpływ miała reklama świąteczna na postrzeganie marki Braun wśród internautów.
Tematy: reklama, reklama w internecie, badania reklamy -
Uwaga na nowe reklamy!
11:20 07.02.2004
... reklam telewizyjnych. Opracowany przez Unicast format Video Commercial to pełnoekranowa reklama o jakości obrazu telewizyjnego. Bez względu na szybkość połączenia, użytkownik obejrzy ... Argumentują jednak, że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjność takiego medium dla ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie -
Optymistycznie w e-reklamie
12:23 14.06.2003
Wpływy z reklamy internetowej w ostatnim kwartale ubiegłego roku osiągnęły w Stanach Zjednoczonych poziom 1,6 mld USD - były więc o 6,7% wyższe, niż w analogicznym okresie roku 2001 i o 9% wyższe niż w trzecim kwartale 2002. Raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers na zamówienie Interactive Advertising Bureau pokazuje, że wzrost wpływów z ...
Tematy: e-reklama, rynek reklamy, reklama w internecie, reklama