eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w internecie
  • Płatne reklamy użytkowników MySpace

    Płatne reklamy użytkowników MySpace

    11:29 04.09.2007

    Ruport Murdoch wyznaczył sobie kolejny ambitny cel. Zamierza znacznie zwiększyć dochód z serwisu MySpace i chce to osiągnąć pozwalając użytkownikom na zamieszczanie w nim własnych reklam. MySpace czerpie zysk głównie ze sprzedaży reklam, zarabia też na muzyce sprzedawanej przez iTunes i Snocap. W roku podatkowym, który zakończył się w czerwcu, na ... WIĘCEJ

    Tematy: MySpace, reklama internetowa, reklama w internecie
  • Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    01:14 03.09.2007

    ... , stawia na tradycję. Preferencje respondentów dotyczące źródeł informacji przekładają się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy
  • Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?

    Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?

    01:26 27.08.2007

    ... marka BMW i film Lakier do włosów. Wybór padł na przezroczyste bannery, bo reklama w formie pre-roll nie sprawdziła się. Przedstawiciele YouTube zapewniają, że ta forma ... którą wybrali zaspokoi potrzeby reklamodawców, a jednocześnie nie powinna przeszkadzać użytkownikom. Reklama pojawia się w oknie wideo odtwarzanego przez użytkownika dopiero po 15 ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, reklama w internecie, reklama internetowa
  • 110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    00:06 09.08.2007

    ... właściwego grona odbiorców. Istotną częścią rynku SEM staje się również reklama na stronach niezależnych witryn i serwisów zrzeszonych w sieciach kontekstowych prowadzonych przez ... gdzie marketing w wyszukiwarkach stanowi jeden z głównych motorów rozwoju reklamy w internecie. Coraz większa popularność tej formy promocji w połączeniu z modelem ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie
  • Program Print Ads od Google

    Program Print Ads od Google

    01:22 23.07.2007

    Google wprowadził rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie
  • Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    00:28 16.05.2007

    Europejczycy zdążyli się już przyzwyczaić do reklam internetowych. Zaledwie 2 na 1 000 oglądanych przez internautów bannerów jest klikanych przez użytkowników z Europy - wynika z raportu opracowanego przez ADTECH. Obecny współczynnik CTR bannerów (0,18 proc.) jest najniższy od czasu kiedy firma rozpoczęła swoje badania w 2004 r. Wtedy ich CTR ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej
  • Reklama: prasa + internet = sukces

    Reklama: prasa + internet = sukces

    00:57 27.03.2007

    ... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama
  • Skuteczna reklama wirusowa

    Skuteczna reklama wirusowa

    00:04 04.03.2007

    ... zakazać emisji reklamy telewizyjnej czy kinowej. Ale przesłanie reklamowe w takiej formie nie może zostać usunięte z sieci. Kiedy viral zostaje umieszczony w internecie, wymyka się spod kontroli reklamującej się marki i przechodzi w ręce internautów. Jego twórcy nie mają już potem żadnego wpływu na to ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy
  • Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia

    Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia

    00:28 02.10.2006

    ... zasięgu. Pozwala na wyświetlanie kampanii zarówno w portalu, jak i na stronach internetowych sieci reklamowej ARBOmedia, dzięki czemu emitowana za naszym pośrednictwem reklama dociera do ok. 90 procent polskich użytkowników Internetu„ - podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce Interia.pl. Obsługując kilkaset witryn o różnorodnej ... WIĘCEJ

    Tematy: ARBOmedia, reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama internetowa
  • Google koncentruje się na internecie

    Google koncentruje się na internecie

    00:04 29.09.2006

    Google niechętnie podchodzi do inwestowania w nowe przedsięwzięcia. Woli skupić się nad utrzymaniem swojej pozycji lidera wśród internetowych wyszukiwarek. Jak twierdzi Tim Armstrong, jeden z przedstawicieli firmy, Google widzi się raczej w roli internetowego operatora, nie zaś twórcy oryginalnych tekstów, filmów lub grafiki. Za cel firma stawia ... WIĘCEJ

    Tematy: AOL, Google, wyszukiwarki internetowe, reklama internetowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: