eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w internecie
  • Google koncentruje się na internecie

    Google koncentruje się na internecie

    00:04 29.09.2006

    Google niechętnie podchodzi do inwestowania w nowe przedsięwzięcia. Woli skupić się nad utrzymaniem swojej pozycji lidera wśród internetowych wyszukiwarek. Jak twierdzi Tim Armstrong, jeden z przedstawicieli firmy, Google widzi się raczej w roli internetowego operatora, nie zaś twórcy oryginalnych tekstów, filmów lub grafiki. Za cel firma stawia ... WIĘCEJ

    Tematy: AOL, Google, wyszukiwarki internetowe, reklama internetowa
  • Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

    Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

    00:04 24.08.2006

    ... rok rozwoju internetowego rynku reklamowego i większych niż ubiegłoroczne wydatków firm na reklamę w internecie. Tę tendencję potwierdzają wyniki najnowszego badania Gemius SA zrealizowanego w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Reklama w internecie jest skuteczna! Tak twierdzi 34 proc. internautów w Polsce, ponad 40 proc. w Czechach ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy w internecie, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa
  • Yahoo! wprowadza zmiany na stronie

    Yahoo! wprowadza zmiany na stronie

    00:04 08.07.2006

    Yahoo! zreorganizował wygląd swoich stron w Europie. Jest to największa tego typu akcja w historii firmy. Zmianie uległ m.in. sposób poruszania się po niej; użytkownicy mają teraz m.in. bezpośredni dostęp do swoich kont pocztowych Yahoo! Mail ze strony głównej portalu. Wprowadzono również nowe usługi, m.in. Yahoo! Answers z newsami, pogodą i ... WIĘCEJ

    Tematy: yahoo, Yahoo!, e-mail, Yahoo! Mail
  • Planowanie reklam w Google AdWords

    Planowanie reklam w Google AdWords

    00:05 21.06.2006

    Firma Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google AdWords. Pozwala ona reklamodawcom automatycznie dopasowywać stawki, a także wstrzymywać oraz wznawiać kampanie w określonych dniach lub godzinach. Skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy Google AdWords - mali i wielcy, lokalni i ogólnokrajowi, nowi ... WIĘCEJ

    Tematy: Google AdWords, reklama w internecie, reklama internetowa
  • Tradycyjne media zainteresowane Internetem

    Tradycyjne media zainteresowane Internetem

    09:00 03.06.2006

    Wysokiego szczebla kadra kierownicza z branży medialnej i reklamowej spotka się podczas sesji "burzy mózgów", która będzie poświęcona spieniężaniu rosnącej gwałtownie popularności stron internetowych typu "social networking". McKinsey, firma konsultacyjna z zakresu zarządzania, zaprosiła wyższą rangą kadrę kierowniczą zarówno ze starych, jak i ... WIĘCEJ

    Tematy: media, internet, Yahoo, branża medialna
  • Walka na rynku reklamy kierowanej

    Walka na rynku reklamy kierowanej

    00:03 05.05.2006

    Microsoft przedstawił projekt nowej, szeroko zakrojonej ofensywy przeciwko Google, kiedy wyłożył plany umieszczenia reklamy kierowanej (targeted advertising) generowanej przez jego nowy system AdCenter w szeregu cyfrowych usług poza wyszukiwaniem interenetowym. Obecność oprogramowania firmowego we wszystkich rodzajach urządzeń, od konsoli gier ... WIĘCEJ

    Tematy: Microsoft, Google, reklama w internecie, reklama kierowana
  • Mniej oszukańczych kliknięć

    Mniej oszukańczych kliknięć

    00:04 27.04.2006

    Według najnowszego raportu średni współczynnik oszukańczych kliknięć (click fraud) w branży wyszukiwania reklam wynosi około 14 proc., znacznie mniej niż spodziewane 20-35 proc. Fałszywe kliknięcia, które sztucznie zawyżają koszt reklamy w sieci, wystąpiły na poziomie niższym od oczekiwanego przez reklamodawców, stwierdziła firma monitorująca. ... WIĘCEJ

    Tematy: wyszukiwanie, wyszukiwanie reklam, fałszywe kliknięcia, reklama w internecie
  • Pięć błędów marketingu internetowego

    Pięć błędów marketingu internetowego

    00:04 26.04.2006

    ... produkty i/lub Twoje usługi. Niestety życie rzadko jest tak proste i marketing w Internecie nie jest wyjątkiem. Niemal każdy błąd jako możesz popełnić w sieci wywodzi się z ... że znalezienie się w pierwszej dziesiątce efektów wyszukiwania jest tak samo wpływowe jak reklama za 5 dolarów. Znam wielu ludzi, którzy mają skłonność do klikania w wynik ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing sieciowy, reklama w internecie
  • Kto klika w linki sponsorowane

    Kto klika w linki sponsorowane

    12:09 15.03.2006

    ... poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania, linki sponsorowane wydają się być atrakcyjnym narzędziem promocji witryny w sieci. O powszechności tej formy reklamy w polskim internecie świadczy niewątpliwie fakt, że większość internautów nie tylko odróżnia linki sponsorowane od pozostałych wyników wyszukiwania (62,3 proc.), ale i z nich korzysta ... WIĘCEJ

    Tematy: link sponsorowany, linki sponsorowane, reklama internetowa, badania internautów
  • Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005

    Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005

    11:50 03.03.2006

    ... narzędzi ePR oceniono jako więcej niż dostateczną (średnia ocena 3,56). • Stosowanie co najmniej jednego narzędzia służącego pozyskiwaniu informacji marketingowej w Internecie zadeklarowali wszyscy przedstawiciele polskich spółek giełdowych biorący udział w badaniu, co pozwala wnioskować, że jest to w badanej grupie przedsiębiorstw działanie ... WIĘCEJ

    Tematy: Spółki giełdowe, marketing internetowy, relacje z klientem, strona firmowa

poprzednia  

1 ... 12 13 14

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: