eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing bezpośredni
  • Email marketing: aspekty prawne

    Email marketing: aspekty prawne

    00:25 30.07.2013

    93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Polscy internauci a email marketing

    Polscy internauci a email marketing

    09:30 11.03.2013

    Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing w Polsce

    E-mail marketing w Polsce

    10:17 12.04.2012

    ... odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Skuteczny e-mail marketing

    Skuteczny e-mail marketing

    08:45 01.02.2012

    ... otrzymywanie mailingu oraz brak pomysłu na zmobilizowanie odbiorcy do otworzenia wiadomości. W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić zgodę, w przeciwnym razie ryzykujemy konsekwencje prawne a nasz mail zostanie ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    13:57 20.10.2011

    ... o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć? Marketing bezpośredni w handlu to idealne połączenie działań promocyjnych, których ideą jest pobudzanie aktywności konsumenckiej - to oczywiste. Absolutnymi faworytami marketingowców w tym temacie nadal są mailingi i smsy - to również nie ulega wątpliwości. Niemniej marketing, niezależnie od branży, to ta ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, działania marketingowe, promocja
  • Rosną nakłady na działania BTL

    Rosną nakłady na działania BTL

    00:22 08.05.2011

    ... działań dla konsumentów ostatecznych i partnerów biznesowych. „Zeszłoroczne badania Sodexo Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na działania BTL systematycznie rosną. Prognozujemy, że ten trend będzie się utrzymywał, ponieważ takie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c
  • Marketing zintegrowany w Polsce

    Marketing zintegrowany w Polsce

    01:02 22.10.2009

    Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego, marketing zintegrowany
  • Marketing bezpośredni zwalnia

    Marketing bezpośredni zwalnia

    00:04 04.11.2006

    Tempo wzrostu wydatków na marketing bezpośredni w Stanach Zjednoczonych zwalnia - wynika z raportu stworzonego przez Direct Marketing Association. Niemniej jednak sprzedaż związana z tym rodzajem marketingu może utrzymać poziom wzrostu - uważają eksperci. Raport nazwany "The Power of Direct" ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, wydatki na reklamę, wydatki na marketing
  • Skuteczny e-mail marketing

    Skuteczny e-mail marketing

    00:21 26.11.2004

    ... nich to odpowiedni dobór grupy odbiorców. Pamiętajmy, że jest to przekaz bezpośredni. W tym tkwi cała jego siła. Dlatego osoby, którym wyślemy informację ... ładny wygląd przekazu". Zatem bardziej istotna jest koncepcja merytoryczna aniżeli kreacja wizualna. Marketing emaliowany to przyszłość bezpośredniej reklamy internetowej. Faktem jest również ... WIĘCEJ

    Tematy: maile reklamowe, promocja, reklama, e-mail marketing

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: