eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › mailing
  • Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    11:17 20.03.2019

    ... sprzedaży produktów z wyższymi cenami. Przykład 2. Wyjazdy integracyjne dla firm Nasza firma zajmuje się organizacją wyjazdów integracyjnych dla firm. Skierujmy nasz mailing do dyrektorów personalnych, menadżerów zespołów, pracowników działów kadr i HR oraz właścicieli firm zatrudniających pracowników. Przykład 3. Sprzedaż mieszkań na nowym osiedlu ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    13:48 28.02.2019

    ... marketing – artykuł sponsorowany, artykuł natywny, komunikat PR Reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter Kampania reklamowa – od czego zacząć? Planując działania ... zorientowanych na sprzedaż najlepszym rozwiązaniem jest reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter. Mailing reklamowy polegający na pozyskiwaniu nowych klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    11:08 12.04.2018

    Polacy zasypywani są reklamami. 3 na 4 użytkowników poczty otrzymuje dziennie do 20 e-maili dotyczących ofert handlowych lub promocji. O tym, czy są dla odbiorców interesujące, decydują w głównej mierze nadawca oraz tytuł, chociaż 36% czytających przyznaje, że liczy się również treść - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Jak jednak podkreślają ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing
  • 6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    00:41 24.09.2017

    ... na które odpowiedź poznać chce każdy marketer: do ilu osób dotarł dany mailing? Liczba wysłanych newsletterów nie zawsze oznacza liczbę wiadomości dostarczonych. E-mail, który nie został ... się, ilu subskrybentów zdecydowało się go otworzyć – czyli dla ilu z nich wysłany mailing okazał się ciekawy. W tym celu, pomocny okaże się wskaźnik otwarć (open ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    00:40 24.02.2017

    Obecne ramy prawne dla marketingu internetowego, czyli przykładowo dla wysyłania mailingów, są bardzo skomplikowane. Nadzór oddany został trzem regulatorom oraz pośrednio Policji i każdy z nich często inaczej patrzy na przepisy. Nie sprzyja to pewności prawa po stronie przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, jak powinni się zachować. Dodatkowym ... WIĘCEJ

    Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    10:58 19.12.2016

    Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. Czy jest on jednak zarezerwowany tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    00:40 02.12.2016

    Używanie w kampaniach e-mail marketingowych, prowadzonych dla branży B2B, tych samych praktyk, które okazały się skuteczne w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych, specyficznych założeniach. Istnieją znaczne różnice między tymi ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, strategia marketingowa, B2B, mailing
  • Personalizacja to już za mało

    Personalizacja to już za mało

    00:40 17.07.2016

    Masowe wysyłki są passé. W dzisiejszym świecie marketerzy mają niezliczone możliwości segmentowania bazy pod kątem grup docelowych i personalizowania treści tak, aby w efektywny sposób komunikować się ze swoimi odbiorcami. Trendem w komunikacji jest obecnie hiperpersonalizacja. Co się za nią kryje i jaki niesie ze sobą potencjał? Konsumenci ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, masowa wysyłka, hiperpersonalizacja, komunikacja z klientem
  • Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    12:01 18.04.2016

    Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing
  • Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    00:40 19.03.2016

    Dziennie ludzkość wysyła 40 miliardów e-maili. Część z nich to nieistotny i irytujący spam, którego chcemy uniknąć. Taką możliwość dają nam filtry antyspamowe, jednak te narzędzia nie są doskonałe i często blokują istotne wiadomości. Wg SalesBee ponad 80 proc. klientów ocenia dobrze skonstruowane newslettery jako przydatne i chętnie z nich ... WIĘCEJ

    Tematy: spam, mailing, newsletter, spamowanie

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: