-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
... swojej oferty, eliminując te produkty i usługi, które mają najmniejszą wartość dla klienta i jednocześnie ekonomiczną dla instytucji – mówi Marcin Popadiuk, Customer & Strategy Lead w ... są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do rekomendacji ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
8 sposobów na lepszy program lojalnościowy
00:40 24.12.2020
... i innych wskaźnikach, możemy stwierdzić, czy dany program faktycznie wpływa na lojalność klientów. A więc, czy po uruchomieniu programu klienci wykonują zakupy częściej lub ... przynudzaj! W programie lojalnościowym musi się stale coś dziać. Zaskocz klienta dodatkowymi punktami przyznawanymi w wybrany weekend lub noworocznym rabatem w dużej ...
Tematy: programy lojalnościowe, program lojalnościowy, wsparcie sprzedaży, jak podwyższyć sprzedaż -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
... na pozyskiwaniu nowych klientów, nie dbając przy tym o tych dotychczasowych – budujmy ich lojalność Czy w ogóle słuchamy naszych klientów? A może słuchamy, ale nie ... w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Chętnie sięgamy po programy lojalnościowe
07:38 07.10.2020
Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji - wynika z najnowszego Monitora ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta -
5 kroków do zwiększenia wskaźnika CLV
14:22 09.10.2019
... lojalność klienteli warto i należy walczyć, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Przemawia za tym ... wskaźnik CLV? Proces ten ułatwi wdrożenie pięciu prostych kroków. Krok I: Rzetelne obliczenie CLV – wartości życiowej klienta. Sposobów wyliczania wskaźnika CLV jest wiele Lwia część z nich bazuje na informacji o: średniej wartości zamówienia: ...
Tematy: CLV, lojalność klienta, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami -
Chętnie sięgamy po programy lojalnościowe
11:04 04.09.2019
Czy Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych? Odpowiedzi na to pytanie po raz kolejny już poszukiwał ARC Rynek i Opinia. Z jego Monitora Programów Lojalnościowych wynika, że odsetek zainteresowanych nimi osób z roku na rok jest większy - obecnie uczestniczy w nich 59% Polaków, a ponad 40% z nich to osoby bardzo aktywne. Największą ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta -
Klienci banków potrzebują najlepszych doświadczeń konsumenckich
09:52 13.06.2019
... to dość zaskakujące, biorąc pod uwagę, że banki z Polski są rozpoznawane w Europie jako liderzy zaawansowanych cyfrowych rozwiązań, służących do obsługi klienta. Jednak sama cyfrowość nie wystarcza do usatysfakcjonowania klientów – wiarygodność banków jest przykładowo nadwyrężana przez naliczanie dodatkowych opłat związanych z użytkowaniem konta ...
Tematy: banki, doświadczenia konsumentów, customer experience, lojalność klienta -
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
12:00 21.03.2019
... Wpływ dźwięku: Muzyka stanowi czynnik numer jeden w przypadku polepszania nastroju klienta w sklepie stacjonarnym i ma ogólny, pozytywny wpływ na 85 procent ... zmiany zachowania: połączenie elementów muzycznych, wizualnych i zapachowych przedłuża czas przebywania klienta w sklepie: 75 procent kupujących twierdzi, że pozostało w sklepie dłużej, gdy ...
Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing -
Lojalnościowe aplikacje mobilne coraz popularniejsze
12:33 12.09.2018
Czy programy lojalnościowe przestają nas "kręcić"? Chyba nie. Zwłaszcza te, z których możemy korzystać z poziomu aplikacji mobilnej. Z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia wynika, że z tego rodzaju "apek" korzysta już 60% uczestników takich programów. Co cenią sobie w nich najbardziej? Brak konieczności posiadania plastikowej ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, zachowania konsumentów, lojalność klienta -
Programy lojalnościowe faktycznie działają
00:49 14.05.2017
Czy programy lojalnościowe sprawiają, że klienci sieci handlowych częściej dokonują zakupów? Odpowiedzi na to pytanie dostarczają badania przeprowadzone przez GfK. Okazuje się, że liczba aktów zakupowych dokonywanych przez posiadaczy kart lojalnościowych danej sieci jest wyższa niż w przypadku konsumentów, którzy taką kartą nie dysponują. Jeżeli ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- banki
- e-commerce
- rok 2017
- sklepy internetowe
- zakupy przez internet
- rok 2022
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe
- działania marketingowe
- aplikacje mobilne
- obsługa klienta
- bankowość elektroniczna
- sieci handlowe
- operatorzy komórkowi
- handel detaliczny
- Allegro
- zwyczaje zakupowe
- jak podwyższyć sprzedaż
- m-commerce