eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › lojalność klienta
  • Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?

    Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?

    00:30 14.05.2017

    ... od realiów. Widać bowiem, że do takich zagadnień jak lojalność, kanały sprzedaży czy produkty i usługi, przedstawiciele obu płci podchodzą w odmienny ... buty przez internet. Lojalność klienta w zależności od produktu Przeprowadzone przez Comarch i Kantar TNS badania pokazują jak u konsumentów obu płci wygląda sprawa lojalności klienta. Tym samym ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy przez internet, zwyczaje zakupowe, lojalność klienta
  • Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

    Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?

    00:15 24.12.2016

    ... . Lojalność klienta powoduje także, że o wiele częściej wskazuje on daną markę jako tą, z której usług zamierza skorzystać w przyszłości. Walka o lojalność klienta ... wprowadzając kartę klienta (club card). Dziś dzięki nowym technologiom marketerzy mogą zrobić jeszcze więcej, aby zaangażować użytkownika – e-sprzedawcy nagradzają lojalność klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż w internecie, lojalność klienta, jak podwyższyć sprzedaż, e-commerce
  • 5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej

    5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej

    13:42 24.10.2016

    ... . Buduj lojalność klienta – to inwestycja, która się opłaca Badania pokazują, że nawet 2/3 zainstalowanych aplikacji nigdy nie zostaje użytych przez właścicieli smartfonów. Jednocześnie tylko 16 proc. z nich zostaje wykorzystanych więcej niż dwa razy. Brak inwestycji w działania mające służyć budowaniu lojalności klienta mogą zaprzepaścić ... WIĘCEJ

    Tematy: aplikacja mobilna, aplikacje mobilne, lojalność klienta, m-commerce
  • Szybki internet i co jeszcze? Czego chcemy od operatorów komórkowych?

    Szybki internet i co jeszcze? Czego chcemy od operatorów komórkowych?

    14:34 12.09.2016

    ... w Polsce będzie rosło dorównując trendom światowym. W Polsce lojalność polskich użytkowników determinuje w głównej mierze obsługa klienta i tzw. „pierwsze wrażenie” (najważniejsze kryteria dla 23 procent ankietowanych Polaków). Porównując do poprzedniej edycji raportu, znaczenie obsługi klienta maleje na rzecz jakości mobilnego internetu. Pomimo ... WIĘCEJ

    Tematy: operatorzy komórkowi, lojalność klienta, mobilny internet, sieci mobilne
  • Programy lojalnościowe, czyli wyczerpana formuła

    Programy lojalnościowe, czyli wyczerpana formuła

    10:41 12.09.2016

    ... powiedzieć, że istniejąca formuła się wyczerpuje i traci na atrakcyjności, dlatego organizatorzy programów stoją przed pytaniem: co dalej? Aby zdobyć i utrzymać lojalność konieczne będzie zaproponowanie nowego modelu budowania relacji z klientami” – komentuje Adam Czarnecki, Wiceprezes ARC Rynek i Opinia. Informacja na temat badania Monitor ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    12:01 18.04.2016

    ... nawet 37 proc. sprzedaży wśród dużych retailerów pochodzi właśnie z rekomendacji. Prośbę o krótką recenzję kupionego produktu warto poprzeć konkretnymi korzyściami dla klienta, np. rabatem lub możliwością udziału w konkursie z nagrodami. W wiadomości warto również podkreślić jak cenne dla e-sklepu jest zdanie danego konsumenta. Pozytywna ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing
  • Którzy usługodawcy mogą liczyć na lojalność klienta?

    Którzy usługodawcy mogą liczyć na lojalność klienta?

    13:22 12.04.2016

    ... branży usługowej ma również obsługa klienta. Ten czynnik w usługach fryzjerskich wskazało aż 61% ankietowanych, a w branży gastronomicznej – 54%. Lojalność wspomagana Usługodawcy chcąc zatrzymać klienta i, coraz częściej decydują się na wykorzystanie programu lojalnościowego. Jak wynika z badania „Lojalność konsumencka 3.0”, 44,7% Polaków korzysta ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi gastronomiczne, restauracje, bary, kawiarnie
  • E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    00:15 11.12.2015

    ... tylko raz dokonali zakupu i nie wrócili więcej do sklepu. Jak zatem zbudować lojalność i przywiązanie nowego konsumenta oraz sprawić by wracał? Kontakt z nowym klientem można ... projektowania. Doceń lojalność Program Lojalnościowy to idealny sposób na budowanie więzi pomiędzy klientem, a marką oraz na nagradzanie klienta za to z jest z nam. ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta
  • Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność

    Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność

    12:45 30.11.2015

    Jak wynika z ogólnopolskiego badania zrealizowanego na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS, z programów lojalnościowych i motywacyjnych korzysta już co piąty Polak. Jakich nagród oczekuje? Okazuje się, że najmilej widziane są artykuły gospodarstwa domowego oraz elektronika. Wśród najbardziej pożądanych upominków znajdują się m.in. ciśnieniowy ekspres ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Programy lojalnościowe: zainteresowany co 5 Polak

    Programy lojalnościowe: zainteresowany co 5 Polak

    11:46 18.11.2015

    ... konsumenci po 59. roku życia (10%). Wśród tych, którzy zdecydowali się na lojalność, ponad połowa (52%) uczestniczy tylko w jednym programie. 42% respondentów deklaruje zaangażowanie ... funkcję. Kluczowe jest, aby odbiorcy programu byli nagradzani za swoją systematyczność i lojalność nagrodą lub benefitami, na których im naprawdę zależy, a sam program ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: