eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › konflikt w pracy
  • Praca zespołowa: wady i zalety

    Praca zespołowa: wady i zalety

    01:10 14.12.2013

    ... z przełożonymi i poprosicie o wsparcie w tej kwestii. Być może rozwiązaniem będzie przeniesienie tej osoby do innego zespołu? Najważniejsza w pracy zespołowej jest komunikacja i szacunek do współpracowników oraz ich pracy, a także czasu, o czym wiele osób zapomina. Spotkania powinny zaczynać i kończyć się o ustalonych godzinach. Należy doceniać ... WIĘCEJ

    Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, konflikt w pracy
  • Konflikty w pracy warto rozwiązywać

    Konflikty w pracy warto rozwiązywać

    00:17 25.08.2012

    ... motywacji do pracy. W końcu w skonfliktowanym środowisku znacznie spada motywacja wewnętrzna i wydajność pracowników. 4. Poznaj strategie rozwiązywania konfliktów Unikanie, rywalizacja, współpraca, kompromis oraz adaptacja to kluczowe strategie rozwiązywania konfliktów. Osoba stosująca unikanie udaje, że konflikt nie istnieje. Strategia ... WIĘCEJ

    Tematy: pracownicy, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Jak rozwiązywać konflikty w pracy i w domu?

    Jak rozwiązywać konflikty w pracy i w domu?

    09:28 16.04.2012

    ... usłyszysz przeprosiny i będziesz w stanie porozmawiać rzeczowo jak można konflikt rozwiązać. (4) Jeśli nie wiesz jak rozwiązać konflikt, niech każda ze stron opisze sytuację z jej ... że to właśnie trzeba zrobić). Lepszy jest konflikt dłużej trwający ale rozwiązany raz a porządnie niż konflikt zamknięty w pośpiechu który za tydzień rozgorzeje od ... WIĘCEJ

    Tematy: rozwiązywanie konfliktów, konflikt w pracy, konflikty, jak unikać konfliktów
  • Konflikt w pracy: co robić?

    Konflikt w pracy: co robić?

    00:22 28.10.2009

    ... , jak poradzić sobie z taką sytuacją. Konflikt - "zło konieczne"? Odpowiem krótko. Jedno jest pewne, konflikt jest immanentną częścią życia każdej organizacji, w ... ocenę sytuacji z odpowiedniego dystansu, umożliwia przedstawienie się w roli mediatora. Zostałeś włączony w konflikt przez jedną ze stron - wymaga to wycofania się z tego układu (po jasnej ... WIĘCEJ

    Tematy: konflikty, rozwiązywanie konfliktów, konflikt w pracy, jak unikać konfliktów
  • Naruszenie zasad współżycia społecznego w pracy

    Naruszenie zasad współżycia społecznego w pracy

    13:41 17.06.2009

    ... ma obowiązek przestrzegać norm współżycia społecznego nie tylko w miejscu zatrudnienia, ale także poza miejscem i czasem pracy. Powinien więc zarówno w czasie pracy, jak i po jej zakończeniu (poza zakładem pracy) powstrzymać się od wszelkich zachowań mogących zakłócić dobrą atmosferę i prawidłową współpracę między pracownikami. Zastosuj w praktyce ... WIĘCEJ

    Tematy: wypowiedzenie umowy o pracę, spory zbiorowe, naruszenie zasad współżycia społecznego, konflikt w pracy
  • Konflikt w pracy - przyczyny

    Konflikt w pracy - przyczyny

    12:38 17.01.2009

    ... biało-czarne" postrzeganie sytuacji i zachowań uczestników konfliktu Ugasić pożar, uciszyć burzę Aby konflikt nie pozostawił po sobie jedynie przykrych doznań i został pozytywnie rozwiązany ... w nim również pozytywne aspekty. Dlatego nie traktujmy koleżanki lub kolegi z pracy jak przeciwnika konflikcie, ale jako partnera w trudnej sytuacji. Rozwijajmy ... WIĘCEJ

    Tematy: konflikty, konflikt w pracy, rozwiązywanie sporów

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: