-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
13:13 22.09.2010
Blog firmowy to doskonały instrument komunikacji marketingowej w Internecie, zdobywający na świecie coraz większą popularność. W Polsce jeszcze dość słabo wykorzystywany. Blog firmowy świetnie się nadaje do działań związanych z PR, nieco mniej do działań czysto marketingowych. Blog, mimo podobieństw do tradycyjnego dziennika lub pamiętnika, jest ...
Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa -
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
09:51 23.03.2010
... Marka opowiadała swoją historię, a w walce konkurencyjnej wygrywała ta, która robiła to w najbardziej uwodzący, niepowtarzalny i kreatywny sposób. Poza tym tradycyjna komunikacja zakładała swą nieomylność i zwykle była konfrontacyjnie nastawiona wobec jakichkolwiek form zwrotnej krytyki. W branży marketingu trudno znaleźć osobę, która - czy to ...
Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, strategia marketingowa, nowy marketing -
Komunikacja marketingowa: crossmedia
00:43 29.09.2009
Badania, jakie przeprowadziły firmy Eyeblaster oraz TNS, pokazują, że 85 proc. marketerów na świecie dostrzega potencjał integracji kampanii w różnych kanałach medialnych. Marketerzy i planerzy mediowi coraz bardziej zdają sobie sprawę, że rosnąca lawinowo ilość informacji w sieci zmniejsza efektywność prowadzonych tam działań marketingowych. ...
Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa -
Kreatywność w marketingu
11:01 28.09.2009
... – idą swoją drogą i nie zawsze mają czas, energię i ochotę, żeby bawić się w grę intelektualną z twórcami wysublimowanych przekazów. Naturalnie komunikacja marketingowa to tylko element marketingu. Również i w innych jego obszarach – programach lojalnościowych, schematach dystrybucji i akwizycji klienta, polityce cenowej, programach filiacyjnych ...
Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż -
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
07:15 30.07.2009
Insight może dobrze zidentyfikować każdy, kto wsłuchuje się w oczekiwania i potrzeby innej osoby. Ale twórcy reklam bywają zbyt zadufani w przypadku własnej intuicji. Bez insightu konsumenckiego działania marketingowe mogą być tak nieskuteczne, jak ogrzewanie przy otwartym oknie. Natomiast przy prawidłowo zidentyfikowanych, najważniejszych dla ...
Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe -
Działania PR: media relations warte uwagi
11:45 25.06.2009
Jednym z celów PR jest skupienie na firmie uwagi mediów. Public relations i dziennikarstwo są to bowiem obszary, które wzajemnie się przenikają i na siebie oddziałują. Dlatego też kontaktów z mediami nie można zaniedbać, gdyż może to doprowadzić do katastrofalnych skutków. Znaczenie współpracy z mediami w zakresie PR wynika z możliwości ...
Tematy: media relations, działania PR, współpraca z mediami, public relations -
Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie
09:03 24.06.2009
... szerszą ekspozycję. Firmy podejmują działania z zakresu PR w następujących dziedzinach: stosunki z prasą (media relations) nadawanie rozgłosu produktowi komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem lobbying (kontakty z członkami ciał ustawodawczych i urzędników państwowych nakłaniające do określonych rozwiązań prawnych i administracyjnych) doradztwo ...
Tematy: kampanie PR, skuteczny PR, działania PR, komunikacja marketingowa -
Kreowanie marki na bazie emocji
13:17 13.06.2009
... – na dwóch poziomach: procedury/styl kontaktu z klientem oraz podobieństwa stylu zachowania pracownika do stylu konsumenta: sposobu reakcji, poczucia przez klienta tożsamości. Komunikacja – obszar, w którym odwoływanie się do emocji, próby wywołania określonych emocji są najbardziej rozwinięte, co nie znaczy, że przynosi największe korzyści ...
Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark -
Pozycjonowanie marki - koncept
13:44 23.07.2008
Do niedawna dużą wagę do pracy nad konceptami przywiązywały jedynie największe korporacje. Ale użyteczna wiedza i sprawność tego narzędzia szybko przeniknęły do środowiska marketerów. Koncept strategiczny to po prostu opowieść, którą marketer opowiada o swojej marce. Każda marka musi przecież mieć swoją opowieść, najlepiej taką, w którą wierzą ...
Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki -
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
13:18 07.05.2008
... i kampania oparły się na bardzo silnym insighcie konsumenckim – „sieci komórkowe robią nas w balona”; klientom zaoferowano więc uczciwą cenę, jednak wyrazista komunikacja postawiła na młodą grupę docelową o lekko anarchizującym spojrzeniu na życie. 2007 – Zelmer 2007 Znam Zelmera od lat, miałem taki odkurzacz ...
Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- e-commerce
- wysokość wynagrodzenia
- zakupy online
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy przez internet
- reklama
- badania internautów
- marki
- kobiety
- działania marketingowe
- marketing
- obsługa klienta
- handel internetowy
- energia elektryczna
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż