eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja marketingowa
  • Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    13:13 22.09.2010

    Blog firmowy to doskonały instrument komunikacji marketingowej w Internecie, zdobywający na świecie coraz większą popularność. W Polsce jeszcze dość słabo wykorzystywany. Blog firmowy świetnie się nadaje do działań związanych z PR, nieco mniej do działań czysto marketingowych. Blog, mimo podobieństw do tradycyjnego dziennika lub pamiętnika, jest ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa
  • Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    09:51 23.03.2010

    ... Marka opowiadała swoją historię, a w walce konkurencyjnej wygrywała ta, która robiła to w najbardziej uwodzący, niepowtarzalny i kreatywny sposób. Poza tym tradycyjna komunikacja zakładała swą nieomylność i zwykle była konfrontacyjnie nastawiona wobec jakichkolwiek form zwrotnej krytyki. W branży marketingu trudno znaleźć osobę, która - czy to ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, strategia marketingowa, nowy marketing
  • Komunikacja marketingowa: crossmedia

    Komunikacja marketingowa: crossmedia

    00:43 29.09.2009

    Badania, jakie przeprowadziły firmy Eyeblaster oraz TNS, pokazują, że 85 proc. marketerów na świecie dostrzega potencjał integracji kampanii w różnych kanałach medialnych. Marketerzy i planerzy mediowi coraz bardziej zdają sobie sprawę, że rosnąca lawinowo ilość informacji w sieci zmniejsza efektywność prowadzonych tam działań marketingowych. ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa
  • Kreatywność w marketingu

    Kreatywność w marketingu

    11:01 28.09.2009

    ... – idą swoją drogą i nie zawsze mają czas, energię i ochotę, żeby bawić się w grę intelektualną z twórcami wysublimowanych przekazów. Naturalnie komunikacja marketingowa to tylko element marketingu. Również i w innych jego obszarach – programach lojalnościowych, schematach dystrybucji i akwizycji klienta, polityce cenowej, programach filiacyjnych ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż
  • Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    07:15 30.07.2009

    Insight może dobrze zidentyfikować każdy, kto wsłuchuje się w oczekiwania i potrzeby innej osoby. Ale twórcy reklam bywają zbyt zadufani w przypadku własnej intuicji. Bez insightu konsumenckiego działania marketingowe mogą być tak nieskuteczne, jak ogrzewanie przy otwartym oknie. Natomiast przy prawidłowo zidentyfikowanych, najważniejszych dla ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe
  • Działania PR: media relations warte uwagi

    Działania PR: media relations warte uwagi

    11:45 25.06.2009

    Jednym z celów PR jest skupienie na firmie uwagi mediów. Public relations i dziennikarstwo są to bowiem obszary, które wzajemnie się przenikają i na siebie oddziałują. Dlatego też kontaktów z mediami nie można zaniedbać, gdyż może to doprowadzić do katastrofalnych skutków. Znaczenie współpracy z mediami w zakresie PR wynika z możliwości ... WIĘCEJ

    Tematy: media relations, działania PR, współpraca z mediami, public relations
  • Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    09:03 24.06.2009

    ... szerszą ekspozycję. Firmy podejmują działania z zakresu PR w następujących dziedzinach: stosunki z prasą (media relations) nadawanie rozgłosu produktowi komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem lobbying (kontakty z członkami ciał ustawodawczych i urzędników państwowych nakłaniające do określonych rozwiązań prawnych i administracyjnych) doradztwo ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie PR, skuteczny PR, działania PR, komunikacja marketingowa
  • Kreowanie marki na bazie emocji

    Kreowanie marki na bazie emocji

    13:17 13.06.2009

    ... – na dwóch poziomach: procedury/styl kontaktu z klientem oraz podobieństwa stylu zachowania pracownika do stylu konsumenta: sposobu reakcji, poczucia przez klienta tożsamości. Komunikacja – obszar, w którym odwoływanie się do emocji, próby wywołania określonych emocji są najbardziej rozwinięte, co nie znaczy, że przynosi największe korzyści ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark
  • Pozycjonowanie marki - koncept

    Pozycjonowanie marki - koncept

    13:44 23.07.2008

    Do niedawna dużą wagę do pracy nad konceptami przywiązywały jedynie największe korporacje. Ale użyteczna wiedza i sprawność tego narzędzia szybko przeniknęły do środowiska marketerów. Koncept strategiczny to po prostu opowieść, którą marketer opowiada o swojej marce. Każda marka musi przecież mieć swoją opowieść, najlepiej taką, w którą wierzą ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    ... i kampania oparły się na bardzo silnym insighcie konsumenckim – „sieci komórkowe robią nas w balona”; klientom zaoferowano więc uczciwą cenę, jednak wyrazista komunikacja postawiła na młodą grupę docelową o lekko anarchizującym spojrzeniu na życie. 2007 – Zelmer 2007 Znam Zelmera od lat, miałem taki odkurzacz ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: