eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematykomunikacja marketingowa

komunikacja marketingowa - wiadomości i porady tematyczne

  • Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?

    Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?

    09:15 04.07.2014

    W obecnych czasach, pytanie "czy warto działać w mediach społecznościowych" jest nie na miejscu. Obecnie jednym właściwym jest nie "czy", tylko "gdzie". Wybór z perspektywy specjalistów ds. marketingu jest naprawdę szeroki – który jest właściwy? Tym razem przyjrzymy się dwóm platformom bazującym na krótkim i prostym przekazie - pod lupę trafiają ...

    Tematy: Twitter, Pinterest, media społecznościowe, komunikacja marketingowa
  • Branża telekomunikacyjna oczami internautów

    Branża telekomunikacyjna oczami internautów

    00:32 24.05.2014

    Szukając sposobów dotarcia do klienta, branża telekomunikacyjna powinna postawić m.in. na reklamę internetową, która ciągle budzi zainteresowanie wśród konsumentów - respondenci badania LeadR i IRCenter, pytani o to, gdzie poszukiwaliby informacji na temat operatorów telekomunikacyjnych, w 65 procentach przypadków wskazywali na strony internetowe. ...

    Tematy: branża telekomunikacyjna, usługi telekomunikacyjne, komunikacja marketingowa, mailing
  • Komunikat w e-mail marketingu

    Komunikat w e-mail marketingu

    09:38 13.03.2013

    Przystępując do biznesowego pisania w sieci - tworzenia mailingu czy newslettera - musisz najpierw spojrzeć na całość zagadnienia z możliwie szerokiej perspektywy. Zawsze się zastanów, jak przygotowywany właśnie komunikat włączy się w inną komunikację przez ciebie prowadzoną. Czy będzie z nią spójny, czy będzie ją dobrze uzupełniał? Kolejny ...

    Tematy: komunikacja marketingowa, e-mail marketing, działania marketingowe, e-mailing
  • Czym jest branded content?

    Czym jest branded content?

    10:33 28.12.2012

    Użytkownicy powinni chcieć rozmawiać na serwowane tematy - komentować, dyskutować na forum, wysyłać e-maile. Nadmierna informacja o marce jest zbędna. Branded content – najgorętszy dziś termin w marketingu A.D. 2012. Jego ranga jest już tak duża, że na ostatnim festiwalu reklamy w Cannes po raz pierwszy przyznano nagrody w kategorii Branded ...

    Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy
  • Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej

    Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej

    12:57 27.01.2012

    ... transformację mogliśmy obserwować w Polsce po powstaniu TVN 24). W teorii polityki mówi się o komunikacji permanentnej. Dzięki internetowym mediom społecznościowym, komunikacja marketingowa firm z klientami wygląda podobnie. Zmienił się charakter komunikacji, zmieniła się forma komunikatów oraz częstotliwość komunikowania się. Media społecznościowe ...

    Tematy: komunikacja marketingowa, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, kanały komunikacji
  • Synergia działań marketingowych

    Synergia działań marketingowych

    13:52 17.01.2011

    ... . A czy nie chodzi nam o to, żeby zainwestowane środki zagwarantowały nam jak najwyższą stopę zwrotu? Czy nie zależy nam, aby nasza komunikacja rzeczywiście odróżniała się od tego, co robi konkurencja albo w ogóle była zauważalna w reklamowej dżungli? A co z budowaniem relacji marki z konsumentem? A co ...

    Tematy: działania marketingowe, strategia marketingowa, komunikacja marketingowa, kampanie marketingowe
  • Innowacje marketingowe

    Innowacje marketingowe

    12:55 29.09.2010

    Na rynku wciąż pojawiają się nowe trendy wyznaczające kierunek w marketingu, produkcji, designie. Ale niezmiennie popularna jest innowacyjność budująca przewagę konkurencyjną firm i pomysłodawców... Katalizatorem innowacji są inspiracje, które nie biorą się z niczego. Źródła twórczego natchnienia można znaleźć wszędzie, jednak często problemem ...

    Tematy: innowacje marketingowe, działania marketingowe, marketing i reklama, komunikacja marketingowa
  • Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    13:13 22.09.2010

    Blog firmowy to doskonały instrument komunikacji marketingowej w Internecie, zdobywający na świecie coraz większą popularność. W Polsce jeszcze dość słabo wykorzystywany. Blog firmowy świetnie się nadaje do działań związanych z PR, nieco mniej do działań czysto marketingowych. Blog, mimo podobieństw do tradycyjnego dziennika lub pamiętnika, jest ...

    Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa
  • Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    09:51 23.03.2010

    ... Marka opowiadała swoją historię, a w walce konkurencyjnej wygrywała ta, która robiła to w najbardziej uwodzący, niepowtarzalny i kreatywny sposób. Poza tym tradycyjna komunikacja zakładała swą nieomylność i zwykle była konfrontacyjnie nastawiona wobec jakichkolwiek form zwrotnej krytyki. W branży marketingu trudno znaleźć osobę, która - czy to ...

    Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, strategia marketingowa, nowy marketing
  • Komunikacja marketingowa: crossmedia

    Komunikacja marketingowa: crossmedia

    00:43 29.09.2009

    Badania, jakie przeprowadziły firmy Eyeblaster oraz TNS, pokazują, że 85 proc. marketerów na świecie dostrzega potencjał integracji kampanii w różnych kanałach medialnych. Marketerzy i planerzy mediowi coraz bardziej zdają sobie sprawę, że rosnąca lawinowo ilość informacji w sieci zmniejsza efektywność prowadzonych tam działań marketingowych. ...

    Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: