eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja marketingowa
  • Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    09:36 12.12.2007

    ... słowa, ale w takich przypadkach warto postarać się o tzw. Ochronę słowno – graficzną zabezpieczającą przed konkurencją graficzny sposób zapisu nazwy. Skuteczna nazwa marketingowa powinna odzwierciedlać tożsamość firmy lub produktu. Im lepiej nazwa komunikuje istotne dla marki wartości, jej cechy i unikalny charakter, tym lepiej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa
  • Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    01:26 11.11.2007

    ... 24 i 14). „Sposób doboru firm do badania i wielkość próby badawczej pozwoliły pokazać pewien trend – kierunek w którym będzie zmierzać komunikacja marketingowa. Badanie przeprowadzono wśród przedstawicieli firm potencjalnie najbardziej zainteresowanych nowymi technologiami, z dużą ilością oddziałów, wieloma pracownikami i odpowiednim budżetem. Ich ... WIĘCEJ

    Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama
  • Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?

    Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?

    11:00 19.08.2007

    Firmy energetyczne, a dokładniej pracownicy działów marketingu, mają przed sobą niełatwe zadanie wypromowania swojego przedsiębiorstwa w innych niż dotychczasowe warunkach funkcjonowania - podkreślają specjaliści z Pegasus Group. „Zadanie to wymaga przede wszystkim zmiany w sposobie myślenia i wprowadzeniu nowych kierunków w komunikacji. - ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, energia elektryczna, marketing
  • "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    11:28 29.07.2007

    Człowiek, kierując własnym życiem, wykorzystuje wykładnię racjonalnego, analitycznego myślenia dostarczanego przez rozum oraz spontaniczne emocje dyktowane przez serce. To właśnie te ostatnie sprawiają, że faktycznie żyjemy, bo potrafimy odczuwać. Czujemy radość i smutek, złość i współczucie, strach i odwagę, gniew i tkliwość, zaskoczenie i ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki
  • Marki wiernych wyznawców

    Marki wiernych wyznawców

    00:51 29.05.2007

    Życie nie znosi próżni. Dziś dawne miejsce wiary starają się zajmować marki. Niektórzy ludzie noszą tatuaże z ulubionym logo, tak jak ich babcie poświęcony medalik. Marki dają im pewność i wsparcie, jak modlitwa. Czy rzeczywiście, w świecie, który traci wiarę, marki mogą zaspokajać potrzeby metafizyczne? Smutna przepowiednia Nietzschego sprawdza ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa
  • Budowanie społeczności w reklamie

    Budowanie społeczności w reklamie

    14:02 14.03.2007

    ... (Puma). Temat i forum komunikacji dla społeczności By zbudować społeczność, musi istnieć idea, przekaz, komunikat, ale także spójna i adekwatna dla niego – komunikacja. Społeczność nie istnieje bez kontaktu, bieżącej informacji, dlatego też musi mieć swoje forum wymiany informacji. Jeśli mówimy o społeczności, jaką jest ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności
  • Sponsoring jako element komunikacji marki

    Sponsoring jako element komunikacji marki

    13:58 31.01.2007

    Można zauważyć, że coraz częściej rolę mecenasa kultury przejmują, w miejsce państwa, firmy prywatne. Co powoduje, że decydują się na działalność sponsorską? Dlaczego wybierają inicjatywy ze świata kultury? Czego oczekują po zaangażowaniu się w tego rodzaju aktywność i jakie trudności napotykają? Festiwal Ludwiga van Beethovena, Festiwal Kultury ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy
  • Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży

    Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży

    13:55 04.07.2006

    Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Dlaczego podczas gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki? Strategia sprzedaży to długofalowe planowanie sprzedaży. Zanim zaczniesz korzystać z konkretnych technik sprzedaży, powinieneś mieć rzetelnie opracowaną strategię ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec, komunikacja marketingowa
  • Mowa ciała w technikach sprzedaży

    Mowa ciała w technikach sprzedaży

    14:01 08.06.2006

    ... bardzo małą część komunikacji. Najważniejszymi jej składowymi są bowiem wrażenia wzrokowe, które w przypadku sprzedawcy zależą przede wszystkim od mowy ciała. Komunikacja werbalna, czyli nasze słowa odpowiadają jedynie za 10% procesu komunikacyjnego. 40% informacji jest wyrażana poprzez modulację głosu, a pozostałe 50% wyraża ... WIĘCEJ

    Tematy: mowa ciała, techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec
  • Czas na integrację

    Czas na integrację

    10:23 14.12.2005

    ... rok. Umiejętność pomysłowego wykorzystania jednocześnie wszystkich tych kanałów to nowe wyzwanie dla marketingu, któremu wcale nie tak łatwo jest sprostać. Komunikacja za pomocą e-maili i SMS-ów napotyka bowiem przeszkody, jak ustawa o komunikacji drogą elektroniczną i o ochronie danych osobowych czy skomplikowane wymagania operatorów GSM ... WIĘCEJ

    Tematy: integracja systemów informatycznych, integracja, platforma reklamowa, marketing

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: