-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
09:36 12.12.2007
... słowa, ale w takich przypadkach warto postarać się o tzw. Ochronę słowno – graficzną zabezpieczającą przed konkurencją graficzny sposób zapisu nazwy. Skuteczna nazwa marketingowa powinna odzwierciedlać tożsamość firmy lub produktu. Im lepiej nazwa komunikuje istotne dla marki wartości, jej cechy i unikalny charakter, tym lepiej ...
Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa -
Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce
01:26 11.11.2007
... 24 i 14). „Sposób doboru firm do badania i wielkość próby badawczej pozwoliły pokazać pewien trend – kierunek w którym będzie zmierzać komunikacja marketingowa. Badanie przeprowadzono wśród przedstawicieli firm potencjalnie najbardziej zainteresowanych nowymi technologiami, z dużą ilością oddziałów, wieloma pracownikami i odpowiednim budżetem. Ich ...
Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama -
Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?
11:00 19.08.2007
Firmy energetyczne, a dokładniej pracownicy działów marketingu, mają przed sobą niełatwe zadanie wypromowania swojego przedsiębiorstwa w innych niż dotychczasowe warunkach funkcjonowania - podkreślają specjaliści z Pegasus Group. „Zadanie to wymaga przede wszystkim zmiany w sposobie myślenia i wprowadzeniu nowych kierunków w komunikacji. - ...
Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, energia elektryczna, marketing -
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
11:28 29.07.2007
Człowiek, kierując własnym życiem, wykorzystuje wykładnię racjonalnego, analitycznego myślenia dostarczanego przez rozum oraz spontaniczne emocje dyktowane przez serce. To właśnie te ostatnie sprawiają, że faktycznie żyjemy, bo potrafimy odczuwać. Czujemy radość i smutek, złość i współczucie, strach i odwagę, gniew i tkliwość, zaskoczenie i ...
Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki -
Marki wiernych wyznawców
00:51 29.05.2007
Życie nie znosi próżni. Dziś dawne miejsce wiary starają się zajmować marki. Niektórzy ludzie noszą tatuaże z ulubionym logo, tak jak ich babcie poświęcony medalik. Marki dają im pewność i wsparcie, jak modlitwa. Czy rzeczywiście, w świecie, który traci wiarę, marki mogą zaspokajać potrzeby metafizyczne? Smutna przepowiednia Nietzschego sprawdza ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa -
Budowanie społeczności w reklamie
14:02 14.03.2007
... (Puma). Temat i forum komunikacji dla społeczności By zbudować społeczność, musi istnieć idea, przekaz, komunikat, ale także spójna i adekwatna dla niego – komunikacja. Społeczność nie istnieje bez kontaktu, bieżącej informacji, dlatego też musi mieć swoje forum wymiany informacji. Jeśli mówimy o społeczności, jaką jest ...
Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności -
Sponsoring jako element komunikacji marki
13:58 31.01.2007
Można zauważyć, że coraz częściej rolę mecenasa kultury przejmują, w miejsce państwa, firmy prywatne. Co powoduje, że decydują się na działalność sponsorską? Dlaczego wybierają inicjatywy ze świata kultury? Czego oczekują po zaangażowaniu się w tego rodzaju aktywność i jakie trudności napotykają? Festiwal Ludwiga van Beethovena, Festiwal Kultury ...
Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy -
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
13:55 04.07.2006
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Dlaczego podczas gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki? Strategia sprzedaży to długofalowe planowanie sprzedaży. Zanim zaczniesz korzystać z konkretnych technik sprzedaży, powinieneś mieć rzetelnie opracowaną strategię ...
Tematy: techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec, komunikacja marketingowa -
Mowa ciała w technikach sprzedaży
14:01 08.06.2006
... bardzo małą część komunikacji. Najważniejszymi jej składowymi są bowiem wrażenia wzrokowe, które w przypadku sprzedawcy zależą przede wszystkim od mowy ciała. Komunikacja werbalna, czyli nasze słowa odpowiadają jedynie za 10% procesu komunikacyjnego. 40% informacji jest wyrażana poprzez modulację głosu, a pozostałe 50% wyraża ...
Tematy: mowa ciała, techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec -
Czas na integrację
10:23 14.12.2005
... rok. Umiejętność pomysłowego wykorzystania jednocześnie wszystkich tych kanałów to nowe wyzwanie dla marketingu, któremu wcale nie tak łatwo jest sprostać. Komunikacja za pomocą e-maili i SMS-ów napotyka bowiem przeszkody, jak ustawa o komunikacji drogą elektroniczną i o ochronie danych osobowych czy skomplikowane wymagania operatorów GSM ...
Tematy: integracja systemów informatycznych, integracja, platforma reklamowa, marketing
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- e-commerce
- wysokość wynagrodzenia
- zakupy online
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy przez internet
- reklama
- badania internautów
- marki
- kobiety
- działania marketingowe
- marketing
- obsługa klienta
- handel internetowy
- energia elektryczna
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż