komunikacja marketingowa - wiadomości i porady tematyczne
-
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
11:28 29.07.2007
Człowiek, kierując własnym życiem, wykorzystuje wykładnię racjonalnego, analitycznego myślenia dostarczanego przez rozum oraz spontaniczne emocje dyktowane przez serce. To właśnie te ostatnie sprawiają, że faktycznie żyjemy, bo potrafimy odczuwać. Czujemy radość i smutek, złość i współczucie, strach i odwagę, gniew i tkliwość, zaskoczenie i ...
Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki -
Marki wiernych wyznawców
00:51 29.05.2007
Życie nie znosi próżni. Dziś dawne miejsce wiary starają się zajmować marki. Niektórzy ludzie noszą tatuaże z ulubionym logo, tak jak ich babcie poświęcony medalik. Marki dają im pewność i wsparcie, jak modlitwa. Czy rzeczywiście, w świecie, który traci wiarę, marki mogą zaspokajać potrzeby metafizyczne? Smutna przepowiednia Nietzschego sprawdza ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa -
Budowanie społeczności w reklamie
14:02 14.03.2007
... (Puma). Temat i forum komunikacji dla społeczności By zbudować społeczność, musi istnieć idea, przekaz, komunikat, ale także spójna i adekwatna dla niego – komunikacja. Społeczność nie istnieje bez kontaktu, bieżącej informacji, dlatego też musi mieć swoje forum wymiany informacji. Jeśli mówimy o społeczności, jaką jest ...
Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności -
Sponsoring jako element komunikacji marki
13:58 31.01.2007
Można zauważyć, że coraz częściej rolę mecenasa kultury przejmują, w miejsce państwa, firmy prywatne. Co powoduje, że decydują się na działalność sponsorską? Dlaczego wybierają inicjatywy ze świata kultury? Czego oczekują po zaangażowaniu się w tego rodzaju aktywność i jakie trudności napotykają? Festiwal Ludwiga van Beethovena, Festiwal Kultury ...
Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy -
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
13:55 04.07.2006
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Dlaczego podczas gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki? Strategia sprzedaży to długofalowe planowanie sprzedaży. Zanim zaczniesz korzystać z konkretnych technik sprzedaży, powinieneś mieć rzetelnie opracowaną strategię ...
Tematy: techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec, komunikacja marketingowa -
Mowa ciała w technikach sprzedaży
14:01 08.06.2006
... bardzo małą część komunikacji. Najważniejszymi jej składowymi są bowiem wrażenia wzrokowe, które w przypadku sprzedawcy zależą przede wszystkim od mowy ciała. Komunikacja werbalna, czyli nasze słowa odpowiadają jedynie za 10% procesu komunikacyjnego. 40% informacji jest wyrażana poprzez modulację głosu, a pozostałe 50% wyraża ...
Tematy: mowa ciała, techniki sprzedaży, rozmowy handlowe, skuteczny handlowiec -
Czas na integrację
10:23 14.12.2005
... rok. Umiejętność pomysłowego wykorzystania jednocześnie wszystkich tych kanałów to nowe wyzwanie dla marketingu, któremu wcale nie tak łatwo jest sprostać. Komunikacja za pomocą e-maili i SMS-ów napotyka bowiem przeszkody, jak ustawa o komunikacji drogą elektroniczną i o ochronie danych osobowych czy skomplikowane wymagania operatorów GSM ...
Tematy: integracja systemów informatycznych, integracja, platforma reklamowa, marketing -
Marketing na diecie
20:07 14.11.2004
... się tylko do wybranych elementów daje ograniczone, niezrozumiałe i w konsekwencji negatywne rezultaty. Determinacja i konsekwencja prowadzi do sukcesu. Przypadkowość i wybiórczość nie. Komunikacja marketingowa jest podobna do diety, bo powinna prowadzić do poważnej zmiany. Zaczyna się od oddania się wybranym zachowaniom i przekazania klientom ...
Tematy: marketing, komunikacja marketingowa, plan marketingowy


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem