eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja marketingowa
  • Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium

    Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium

    00:44 19.09.2015

    Podobno za jakiś czas wszystkie treści w Internecie będą płatne. Już teraz dostęp do wielu z nich wymaga jakiejś formy odwdzięczenia się ze strony internautów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter oraz LeadR, za dostęp do contentu premium jest skłonnych zapłacić – najczęściej poprzez podanie adresu e-mail – aż 73% użytkowników ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, premium content, strategia marketingowa, komunikacja marketingowa
  • Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?

    Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?

    11:23 21.07.2015

    Przeprowadzona w ramach dorocznego badania stowarzyszenia SAR analiza wynagrodzeń w firmach trudniących się komunikacją marketingową dowodzi, że branża ciągle jeszcze doświadcza pokryzysowych zawirowań. W odniesieniu do całej gospodarki to zjawisko można uznać za dość niepokojące. Statystyki pokazują, że dwie trzecie spośród analizowanych ... WIĘCEJ

    Tematy: wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia, PR, komunikacja marketingowa
  • Dobry shopping experience buduje lojalność klientów

    Dobry shopping experience buduje lojalność klientów

    09:59 19.01.2015

    ... i gwarancja sukcesu sprzedaży. Klienci kupują w zależności od tego, jak jest zorganizowane miejsce sprzedaży, jak skuteczna jest ekspozycja, jak zadziałała komunikacja marketingowa i jak uprzejmie są obsługiwani (połączenie dwóch czynników: uprzejmy i kompetentny sprzedawca – to nawet o kilkadziesiąt procent lepsza sprzedaż). Wyraźnie widać, że ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, Shopping Experience, obsługa klienta
  • Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?

    Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?

    09:15 04.07.2014

    W obecnych czasach, pytanie "czy warto działać w mediach społecznościowych" jest nie na miejscu. Obecnie jednym właściwym jest nie "czy", tylko "gdzie". Wybór z perspektywy specjalistów ds. marketingu jest naprawdę szeroki – który jest właściwy? Tym razem przyjrzymy się dwóm platformom bazującym na krótkim i prostym przekazie - pod lupę trafiają ... WIĘCEJ

    Tematy: Twitter, Pinterest, media społecznościowe, komunikacja marketingowa
  • Branża telekomunikacyjna oczami internautów

    Branża telekomunikacyjna oczami internautów

    00:32 24.05.2014

    Szukając sposobów dotarcia do klienta, branża telekomunikacyjna powinna postawić m.in. na reklamę internetową, która ciągle budzi zainteresowanie wśród konsumentów - respondenci badania LeadR i IRCenter, pytani o to, gdzie poszukiwaliby informacji na temat operatorów telekomunikacyjnych, w 65 procentach przypadków wskazywali na strony internetowe. ... WIĘCEJ

    Tematy: branża telekomunikacyjna, usługi telekomunikacyjne, komunikacja marketingowa, mailing
  • Komunikat w e-mail marketingu

    Komunikat w e-mail marketingu

    09:38 13.03.2013

    Przystępując do biznesowego pisania w sieci - tworzenia mailingu czy newslettera - musisz najpierw spojrzeć na całość zagadnienia z możliwie szerokiej perspektywy. Zawsze się zastanów, jak przygotowywany właśnie komunikat włączy się w inną komunikację przez ciebie prowadzoną. Czy będzie z nią spójny, czy będzie ją dobrze uzupełniał? Kolejny ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, e-mail marketing, działania marketingowe, e-mailing
  • Czym jest branded content?

    Czym jest branded content?

    10:33 28.12.2012

    Użytkownicy powinni chcieć rozmawiać na serwowane tematy - komentować, dyskutować na forum, wysyłać e-maile. Nadmierna informacja o marce jest zbędna. Branded content – najgorętszy dziś termin w marketingu A.D. 2012. Jego ranga jest już tak duża, że na ostatnim festiwalu reklamy w Cannes po raz pierwszy przyznano nagrody w kategorii Branded ... WIĘCEJ

    Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy
  • Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej

    Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej

    12:57 27.01.2012

    ... transformację mogliśmy obserwować w Polsce po powstaniu TVN 24). W teorii polityki mówi się o komunikacji permanentnej. Dzięki internetowym mediom społecznościowym, komunikacja marketingowa firm z klientami wygląda podobnie. Zmienił się charakter komunikacji, zmieniła się forma komunikatów oraz częstotliwość komunikowania się. Media społecznościowe ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, kanały komunikacji
  • Synergia działań marketingowych

    Synergia działań marketingowych

    13:52 17.01.2011

    ... . A czy nie chodzi nam o to, żeby zainwestowane środki zagwarantowały nam jak najwyższą stopę zwrotu? Czy nie zależy nam, aby nasza komunikacja rzeczywiście odróżniała się od tego, co robi konkurencja albo w ogóle była zauważalna w reklamowej dżungli? A co z budowaniem relacji marki z konsumentem? A co ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, strategia marketingowa, komunikacja marketingowa, kampanie marketingowe
  • Innowacje marketingowe

    Innowacje marketingowe

    12:55 29.09.2010

    Na rynku wciąż pojawiają się nowe trendy wyznaczające kierunek w marketingu, produkcji, designie. Ale niezmiennie popularna jest innowacyjność budująca przewagę konkurencyjną firm i pomysłodawców... Katalizatorem innowacji są inspiracje, które nie biorą się z niczego. Źródła twórczego natchnienia można znaleźć wszędzie, jednak często problemem ... WIĘCEJ

    Tematy: innowacje marketingowe, działania marketingowe, marketing i reklama, komunikacja marketingowa

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: