eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla roli

    Kompetencje specyficzne dla roli

    14:34 26.11.2014

    Tzw. hierarchiczne, wymagane od pracowników w związku z pełnionymi przez nich rolami (lider, strateg, pracownik szeregowy itp.). Na ich podstawie możliwe jest porównywanie pracowników na tych samych szczeblach hierarchii oraz planowanie ich ścieżek rozwoju.WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje specyficzne dla roli, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje specyficzne dla funkcji

    Kompetencje specyficzne dla funkcji

    13:59 26.11.2014

    Kompetencje wymagane w pracy na określonym stanowisku lub w konkretnym zawodzie. Na ich podstawie można dokonać porównań między pracownikami danej komórki organizacyjnej, a także zaplanować ścieżkę rozwoju zawodowego pracowników.WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje specyficzne dla funkcji, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje

    Kompetencje

    13:57 26.11.2014

    ... z danego zakresu, umiejętności postawy (chęci do praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy). Jako jedna ze składowych kompetencji wymieniane są również cechy osobowościowe. Kompetencje nabywane są przez całe życie, a ich oceny dokonuje się głównie poprzez obserwacje zachowań. Za G. Filipowiczem wyróżnić można pięć poziomów kompetencji ... WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje, umiejętności, poziomy kompetencji, kompetencje pracownika
  • Kluczowe kompetencje

    Kluczowe kompetencje

    13:55 26.11.2014

    ... , inicjatywność i przedsiębiorczość, świadomość i ekspresja kulturalna. Proces rozwijania kompetencji kluczowych trwa przez całe życie. Jako kluczowe kompetencje określa się również kompetencje najistotniejsze z punktu widzenia pracodawcy na konkretnym stanowisku, a więc te, które pozwolą na osiągnięcie przez pracownika najlepszych wyników.WIĘCEJ

    Tematy: kluczowe kompetencje, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika
  • Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć

    Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć

    00:06 26.10.2014

    ... mechanizm, ale głównie od tego, jak skuteczni są ci pracownicy. I tak jak każdy mechanizm wymaga przeglądu, tak samo przeglądu wymagają kompetencje zespołu sprzedaży. Kto w sprzedaży osiąga najlepsze efekty? Badania sugerują, że najbardziej skutecznymi sprzedawcami są osoby, które naprawdę rozumieją ludzkie zachowania ... WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje pracownika, pracownik sprzedaży, skuteczny sprzedawca
  • Kwalifikacje pracowników niedopasowane do stanowiska pracy

    Kwalifikacje pracowników niedopasowane do stanowiska pracy

    00:05 24.08.2014

    ... decyzje z powodu trudnego rynku pracy. Później jednak porównują swoje kwalifikacje, kompetencje do osób zajmujących podobne lub wyższe stanowiska. Zdarza się, że ... Węgrzyn. – Wystarczyłoby czasem zmienić formułę rocznych rozmów rozwojowych lub zapytać pracownika wprost: „co jest Ci potrzebne, co wykorzystujesz do efektywnego wykonywania zadań ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, kwalifikacje pracowników, kompetencje pracownika

poprzednia  

1 ... 4 5



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: