-
Kompetencje specyficzne dla roli
14:34 26.11.2014
Tzw. hierarchiczne, wymagane od pracowników w związku z pełnionymi przez nich rolami (lider, strateg, pracownik szeregowy itp.). Na ich podstawie możliwe jest porównywanie pracowników na tych samych szczeblach hierarchii oraz planowanie ich ścieżek rozwoju.
Tematy: kompetencje specyficzne dla roli, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika -
Kompetencje specyficzne dla funkcji
13:59 26.11.2014
Kompetencje wymagane w pracy na określonym stanowisku lub w konkretnym zawodzie. Na ich podstawie można dokonać porównań między pracownikami danej komórki organizacyjnej, a także zaplanować ścieżkę rozwoju zawodowego pracowników.
Tematy: kompetencje specyficzne dla funkcji, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika -
Kompetencje
13:57 26.11.2014
... z danego zakresu, umiejętności postawy (chęci do praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy). Jako jedna ze składowych kompetencji wymieniane są również cechy osobowościowe. Kompetencje nabywane są przez całe życie, a ich oceny dokonuje się głównie poprzez obserwacje zachowań. Za G. Filipowiczem wyróżnić można pięć poziomów kompetencji ...
Tematy: kompetencje, umiejętności, poziomy kompetencji, kompetencje pracownika -
Kluczowe kompetencje
13:55 26.11.2014
... , inicjatywność i przedsiębiorczość, świadomość i ekspresja kulturalna. Proces rozwijania kompetencji kluczowych trwa przez całe życie. Jako kluczowe kompetencje określa się również kompetencje najistotniejsze z punktu widzenia pracodawcy na konkretnym stanowisku, a więc te, które pozwolą na osiągnięcie przez pracownika najlepszych wyników.
Tematy: kluczowe kompetencje, kompetencje, umiejętności, kompetencje pracownika -
Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć
00:06 26.10.2014
... mechanizm, ale głównie od tego, jak skuteczni są ci pracownicy. I tak jak każdy mechanizm wymaga przeglądu, tak samo przeglądu wymagają kompetencje zespołu sprzedaży. Kto w sprzedaży osiąga najlepsze efekty? Badania sugerują, że najbardziej skutecznymi sprzedawcami są osoby, które naprawdę rozumieją ludzkie zachowania ...
Tematy: kompetencje pracownika, pracownik sprzedaży, skuteczny sprzedawca -
Kwalifikacje pracowników niedopasowane do stanowiska pracy
00:05 24.08.2014
... decyzje z powodu trudnego rynku pracy. Później jednak porównują swoje kwalifikacje, kompetencje do osób zajmujących podobne lub wyższe stanowiska. Zdarza się, że ... Węgrzyn. – Wystarczyłoby czasem zmienić formułę rocznych rozmów rozwojowych lub zapytać pracownika wprost: „co jest Ci potrzebne, co wykorzystujesz do efektywnego wykonywania zadań ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, kwalifikacje pracowników, kompetencje pracownika
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- wysokość wynagrodzenia
- oferty pracy
- rekrutacja pracowników
- bezrobocie
- sytuacja na rynku pracy
- zatrudnienie
- rekrutacja
- zmiana pracy
- pracownicy
- cyfryzacja
- badania przedsiębiorców
- HR
- rozwój zawodowy
- automatyzacja
- work-life balance
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- CV