eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jak podnieść sprzedaż
  • Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    00:40 01.04.2017

    ... długimi, elokwentnymi komunikatami przy półce. Nie poświęci. Przynajmniej ten statystyczny. Jak tego uniknąć ?: Tworzyć krótkie, wyraźne komunikaty, które klient szybko zescreenuje. ... etc. Zapewniam, że taki komunikat jest interesujący tylko dla zawodowych graczy. Jak tego uniknąć: Jeśli organizujemy promocję konsumencką podkreślmy na materiałach ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, promocja sklepu, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    00:50 31.12.2016

    ... E-mail stanie się również jedną z najczęściej używanych aplikacji – zarówno na co dzień, jak i w podróży. Dlatego też responsywny design newslettera jest absolutną koniecznością. Jeśli ... Optymalizacja pod kątem mobile jest więc naprawdę niezbędna – dotyczy to zarówno newsletterów, jak i landing pages czy stron www. Od stycznia 2017 r. Google zamierza ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing online, strategia marketingowa, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?

    E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?

    13:52 22.06.2016

    ... oferty skierowanej do klienta przekłada się na wzrost konwersji i finalnie na sprzedaż. Co więcej, reklama „szyta na miarę” konsumenta ma wzbudzać w nim pozytywne ... strony. W tym celu eksperci z Sociomantic Labs polecają m.in. takie działania jak: Cross-selling i up-selling, czyli „sprzedaj mi coś jeszcze” – użytkownik, który w ostatnim czasie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego, sklep internetowy, relacje z klientem
  • Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    12:01 18.04.2016

    ... i o którego dbamy. Za tym powinna stać cała filozofia firmy, która pracuje nie tylko nad powiększaniem sprzedaży, ale przede wszystkim nad jak najlepszym spełnianiem potrzeb konsumenta. Krótkie podziękowanie, informacje podsumowujące zamówienie i propozycja zakupu komplementarnych produktów do obecnie zamówionych, to dobry początek dłuższej ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: