eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyefektywność pracy

efektywność pracy - wiadomości i porady tematyczne

  • Budowanie relacji menedżer - pracownik

    Budowanie relacji menedżer - pracownik

    13:06 05.02.2010

    ... Wiesz, że relacje jakie masz ze swoimi pracownikami wpływają na ich efektywność pracy? Zastanawiałeś się kiedyś nad tym w jakim stopniu pracownicy Ci ufają? ... trójki to byłoby to subiektywne poczucie bezpieczeństwa. Składają się na niego, gwarancja pracy, jasne zasady dotyczące kontroli oraz oceny przez przełożonego, przewidywalność zadań i ...

    Tematy: relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, efektywność pracy, komunikacja interpersonalna
  • Efektywność pracowników spada

    Efektywność pracowników spada

    12:23 21.01.2010

    ... na dane stanowisko. - „W dobie spowolnienia gospodarczego przedsiębiorcy stawiają na wydajność pracowników i oszczędności w firmie. Na pozór lęk przed utratą pracy może chwilowo zwiększyć efektywność pracowników, jednakże nie będzie to zjawisko długotrwałe. Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że jeśli pracownik nie sprawdza się w stu ...

    Tematy: efektywność pracy, motywowanie pracowników, efektywność pracowników, zarządzanie pracownikami
  • Efektywność pracy a nowa era zarządzania

    Efektywność pracy a nowa era zarządzania

    01:16 25.12.2009

    ... rozwiązaniem. Efektywność a zarządzanie Coraz więcej firm dostrzega potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie zarządzania. Według badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Regus wśród 1130 przedsiębiorców, 83% firm dostrzega potrzebę zmiany w sposobie zarządzania miejscem pracy. Coraz śmielej mówi się o koncepcji środowiska pracy opartego na ...

    Tematy: dni wolne, dni wolne od pracy, okresy odpoczynku, zarządzanie personelem
  • Wypalenie zawodowe częstsze u menedżerów

    Wypalenie zawodowe częstsze u menedżerów

    13:26 17.12.2009

    ... menedżerów idzie też niska efektywność pracy. Jak wykazało badanie Talent Club „Polski menedżer czasów kryzysu”, jedynie 23% menedżerów pracuje z efektywnością 100%. Z kolei ponad połowa respondentów określiła ją na poziomie 60-70%. Jednocześnie z tego samego badania wynika również, że zwiększenie efektywności w pracy przy zachowaniu takich ...

    Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, sytuacja zawodowa
  • Zakres obowiązków menedżera a kryzys

    Zakres obowiązków menedżera a kryzys

    02:05 27.10.2009

    ... połowa badanych (53%) uważa, że jest wystarczająco przygotowana do swojej pracy i zakresu obowiązków. Natomiast 16% menedżerów stwierdziło, że nie są należycie ... do pełnienia swojej funkcji w okresie spowolnienia gospodarki. Na dobre przygotowanie do pracy w czasach kryzysu według menedżerów wpływa przede wszystkim wcześniej zdobyte doświadczenie ...

    Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, badania menadżerów
  • Czym jest kultura korporacyjna?

    Czym jest kultura korporacyjna?

    12:02 19.10.2009

    ... , Kraków 2009). Eksperci wyjaśniają, jak zmuszanie pracowników do pracy poza ich "naturalnymi strefami komfortu" blokuje efektywność, źle wpływa na rezultaty i upośledza wrodzone zdolności przywódcze. Zachęcają, by rozpoznać i zaakceptować indywidualny, unikatowy styl pracy i typ motywacji każdego pracownika, połączyć go z indywidualnymi stylami ...

    Tematy: kultura korporacyjna, efektywność pracy, motywowanie pracowników, metody motywacyjne
  • Efektywność pracy menedżera a kryzys

    Efektywność pracy menedżera a kryzys

    12:54 30.09.2009

    ... przed utratą zatrudnienia, respondenci mają bardzo niską efektywność w pracy. „Jedynie 23% z nich określiło efektywność na poziomie 100% swoich możliwości i obowiązków. Z kolei u co drugiej osoby wynosi ona 60-70%. Natomiast 11% badanych wskazało, że pracuje na pół gwizdka, a ich efektywność w pracy nie przekracza połowy ich możliwości. Badani ...

    Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, sytuacja zawodowa
  • Elastyczna praca oszczędza czas

    Elastyczna praca oszczędza czas

    14:20 20.08.2009

    ... w niepełnym wymiarze godzin, niż pełnoetatowych (odpowiednio 75% i 64%). W ten sposób pracuje dodatkowo 90% emerytów. Aktualnie 27% pracowników chętnie dojeżdża do pracy, jeżeli mają taką możliwość. W celach związanych z opisanymi badaniami elastyczne formy zatrudnienia zdefiniowano jako sytuację, w której pracownicy nie muszą przebywać w biurach ...

    Tematy: telepraca, praca zdalna, efektywność pracy, praca w domu
  • Elastyczna praca ważniejsza od płacy

    Elastyczna praca ważniejsza od płacy

    13:50 27.05.2009

    ... formy zatrudnienia zdefiniowano jako sytuację, w której pracownicy nie muszą przebywać w biurach firmy w wyznaczonych godzinach, ale sami wyznaczają sobie elastyczne godziny pracy i miejsce jej wykonywania. Informacje o badaniu Raport „Flexible Working 2009” przeprowadzony przez agencję Dynamic Markets na zlecenie firmy Avaya powstał w oparciu ...

    Tematy: elastyczne formy zatrudnienia, efektywność pracy, elastyczny czas pracy, elastyczna praca
  • Kryzys a sytuacja zawodowa menedżera

    Kryzys a sytuacja zawodowa menedżera

    00:30 24.05.2009

    ... , że są efektywni w pracy na 50% swoich możliwości. Jedynie 21% respondentów określiło swoje zaangażowanie w obowiązki służbowe wynikające z zajmowanego stanowiska na 100%. Natomiast 15% badanych wykonuje pracę powyżej 100% swoich możliwości. Na pytanie: Czy zwiększyłbyś/abyś swoją efektywność w pracy aby zniwelować zagrożenia ograniczające ...

    Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, sytuacja zawodowa

poprzednia  

1 ... 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: