efektywność pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Budowanie relacji menedżer - pracownik
13:06 05.02.2010
... Wiesz, że relacje jakie masz ze swoimi pracownikami wpływają na ich efektywność pracy? Zastanawiałeś się kiedyś nad tym w jakim stopniu pracownicy Ci ufają? ... trójki to byłoby to subiektywne poczucie bezpieczeństwa. Składają się na niego, gwarancja pracy, jasne zasady dotyczące kontroli oraz oceny przez przełożonego, przewidywalność zadań i ...
Tematy: relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, efektywność pracy, komunikacja interpersonalna -
Efektywność pracowników spada
12:23 21.01.2010
... na dane stanowisko. - „W dobie spowolnienia gospodarczego przedsiębiorcy stawiają na wydajność pracowników i oszczędności w firmie. Na pozór lęk przed utratą pracy może chwilowo zwiększyć efektywność pracowników, jednakże nie będzie to zjawisko długotrwałe. Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że jeśli pracownik nie sprawdza się w stu ...
Tematy: efektywność pracy, motywowanie pracowników, efektywność pracowników, zarządzanie pracownikami -
Efektywność pracy a nowa era zarządzania
01:16 25.12.2009
... rozwiązaniem. Efektywność a zarządzanie Coraz więcej firm dostrzega potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie zarządzania. Według badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Regus wśród 1130 przedsiębiorców, 83% firm dostrzega potrzebę zmiany w sposobie zarządzania miejscem pracy. Coraz śmielej mówi się o koncepcji środowiska pracy opartego na ...
Tematy: dni wolne, dni wolne od pracy, okresy odpoczynku, zarządzanie personelem -
Wypalenie zawodowe częstsze u menedżerów
13:26 17.12.2009
... menedżerów idzie też niska efektywność pracy. Jak wykazało badanie Talent Club „Polski menedżer czasów kryzysu”, jedynie 23% menedżerów pracuje z efektywnością 100%. Z kolei ponad połowa respondentów określiła ją na poziomie 60-70%. Jednocześnie z tego samego badania wynika również, że zwiększenie efektywności w pracy przy zachowaniu takich ...
Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, sytuacja zawodowa -
Zakres obowiązków menedżera a kryzys
02:05 27.10.2009
... połowa badanych (53%) uważa, że jest wystarczająco przygotowana do swojej pracy i zakresu obowiązków. Natomiast 16% menedżerów stwierdziło, że nie są należycie ... do pełnienia swojej funkcji w okresie spowolnienia gospodarki. Na dobre przygotowanie do pracy w czasach kryzysu według menedżerów wpływa przede wszystkim wcześniej zdobyte doświadczenie ...
Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, badania menadżerów -
Czym jest kultura korporacyjna?
12:02 19.10.2009
... , Kraków 2009). Eksperci wyjaśniają, jak zmuszanie pracowników do pracy poza ich "naturalnymi strefami komfortu" blokuje efektywność, źle wpływa na rezultaty i upośledza wrodzone zdolności przywódcze. Zachęcają, by rozpoznać i zaakceptować indywidualny, unikatowy styl pracy i typ motywacji każdego pracownika, połączyć go z indywidualnymi stylami ...
Tematy: kultura korporacyjna, efektywność pracy, motywowanie pracowników, metody motywacyjne -
Efektywność pracy menedżera a kryzys
12:54 30.09.2009
... przed utratą zatrudnienia, respondenci mają bardzo niską efektywność w pracy. „Jedynie 23% z nich określiło efektywność na poziomie 100% swoich możliwości i obowiązków. Z kolei u co drugiej osoby wynosi ona 60-70%. Natomiast 11% badanych wskazało, że pracuje na pół gwizdka, a ich efektywność w pracy nie przekracza połowy ich możliwości. Badani ...
Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, sytuacja zawodowa -
Elastyczna praca oszczędza czas
14:20 20.08.2009
... w niepełnym wymiarze godzin, niż pełnoetatowych (odpowiednio 75% i 64%). W ten sposób pracuje dodatkowo 90% emerytów. Aktualnie 27% pracowników chętnie dojeżdża do pracy, jeżeli mają taką możliwość. W celach związanych z opisanymi badaniami elastyczne formy zatrudnienia zdefiniowano jako sytuację, w której pracownicy nie muszą przebywać w biurach ...
Tematy: telepraca, praca zdalna, efektywność pracy, praca w domu -
Elastyczna praca ważniejsza od płacy
13:50 27.05.2009
... formy zatrudnienia zdefiniowano jako sytuację, w której pracownicy nie muszą przebywać w biurach firmy w wyznaczonych godzinach, ale sami wyznaczają sobie elastyczne godziny pracy i miejsce jej wykonywania. Informacje o badaniu Raport „Flexible Working 2009” przeprowadzony przez agencję Dynamic Markets na zlecenie firmy Avaya powstał w oparciu ...
Tematy: elastyczne formy zatrudnienia, efektywność pracy, elastyczny czas pracy, elastyczna praca -
Kryzys a sytuacja zawodowa menedżera
00:30 24.05.2009
... , że są efektywni w pracy na 50% swoich możliwości. Jedynie 21% respondentów określiło swoje zaangażowanie w obowiązki służbowe wynikające z zajmowanego stanowiska na 100%. Natomiast 15% badanych wykonuje pracę powyżej 100% swoich możliwości. Na pytanie: Czy zwiększyłbyś/abyś swoją efektywność w pracy aby zniwelować zagrożenia ograniczające ...
Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, sytuacja zawodowa
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- wysokość wynagrodzenia
- gospodarka
- inflacja
- inwestycje
- nowe technologie
- rekrutacja pracowników
- koronawirus
- sztuczna inteligencja
- bezrobocie
- płace
- social media
- sytuacja na rynku pracy
- zatrudnienie
- rekrutacja
- polska gospodarka
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- bariery przedsiębiorczości