eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-marketing
  • 5 grzechów głównych w e-marketingu

    5 grzechów głównych w e-marketingu

    00:46 23.05.2015

    Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. Ich skutkiem może być utrata klientów. Jakich błędów unikać? Pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie stałego. Wiele firm popełnia ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie
  • Firma w Internecie to nie tylko strona www

    Firma w Internecie to nie tylko strona www

    10:15 13.02.2014

    E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Polsce. Rodzimy e-handel to także najprężniej ewoluujący tego typu rynek w Europie. Dzisiaj już każdy zdaje sobie sprawę z tego, że obecność w Internecie to konieczność. Nie wszyscy jednak mają świadomość, że taka obecność nie ogranicza się do najbardziej popularnej formy, jaką jest ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy
  • Małe firmy a e-marketing

    Małe firmy a e-marketing

    11:41 18.11.2013

    Własna strona www i jej pozycjonowanie w Google to najbardziej popularne metody promocji małych firm w internecie. Jednak przedsiębiorcy są wciąż mało świadomi innych, nowoczesnych narzędzi, które mogłyby im ułatwić prowadzenie i reklamę swojego biznesu - wynika z badania serwisu Firmy.net. W badaniu przeprowadzonym we wrześniu br. wzięło udział ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO
  • E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    14:04 25.09.2013

    ... eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci
  • E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    00:45 20.06.2013

    Jeśli jesteś marketerem starającym się zbierać zgody klientów na przesyłanie informacji handlowych, na pewno znasz to wyzwanie. Wielu z nich traktuje takie regułki jak podpisanie cyrografu na swoją skrzynkę pocztową. Czy można pominąć zgodę? W latach 90. program II TVP nadawał serial edukujący Polaków w zakresie prawa podatkowego. Każdy z odcinków ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing
  • Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    00:12 01.11.2012

    Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów. Badanie Click Here: The State of Online Advertising zostało przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i miało formę wywiadów z reprezentatywną dla kraju próbą 1000 klientów oraz 250 specjalistów ds. marketingu. Wykazało ono, że ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    13:37 10.07.2012

    Jak namówić kogoś, aby udostępnił nam do celów marketingowych swój adres e-mail? Analizując wyniki raportu "MarketingSherpa 2012. E-mail Marketing Benchmark Report", poznajemy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Czytelników serii artykułów, które w ciągu ostatnich lat popełniłem na łamach „Marketingu w Praktyce”, na pewno nie muszę już ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mail, e-marketing, marketing
  • Wpływ social media na email marketing

    Wpływ social media na email marketing

    13:58 25.01.2012

    18,3% marketerów zamieszcza w wysyłanych emailach przyciski szybkiego udostępniania na portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 115% - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, e-mail marketing, e-marketing, marketing social media
  • Zainwestuj w e-marketing

    Zainwestuj w e-marketing

    12:23 18.08.2011

    ... innowacyjne nie mają szansy trafić do ogólnej świadomości bez inwestycji w e-marketing. Marketing się zmienia, bo zmienia się świat komunikacji wokół nas. ... ? Jeśli nie z wewnątrz, to z zewnątrz firmy – na przykład z popularnych ostatnio szkoleń. E-marketing nie jest wiedzą tajemną i przy odrobinie chęci i inwestycji w odpowiednie szkolenie z ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, e-marketing, Google
  • E-mail marketing a lojalna baza danych

    E-mail marketing a lojalna baza danych

    13:54 10.08.2011

    E-mail marketing to nie spamowanie, a naszym największym aktywem jest baza danych, dlatego szanujmy ją, dbajmy i dopieszczajmy subskrybentów. Jeżeli tylko będziemy o tym pamiętać - skuteczność naszych kampanii może przewyższyć wszelkie oczekiwania. Zgodnie z badaniami Shop.org średni koszt wygenerowania zamówienia z e-mail marketingu wynosi 6,85 ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, działania marketingowe, mailing


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: