eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematye-commerce

e-commerce - wiadomości i porady tematyczne

  • Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny

    Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny

    11:45 22.06.2018

    ... . Szef Amazona słusznie zauważył, że przeniesienie technologii ze świata e-commerce do tradycyjnego handlu i analizowanie dużych zbiorów danych, może pomóc wygenerować ... pozostawiają złudzeń: tradycyjny handel ma się bardzo dobrze, i mimo rozwoju e-commerce, pozostaje dla klientów pierwszym wyborem. Globalny rynek rozwiązań z obszaru Internetu ...

    Tematy: e-commerce, handel detaliczny
  • Regulamin sklepu internetowego: dlaczego warto go mieć?

    Regulamin sklepu internetowego: dlaczego warto go mieć?

    00:22 18.06.2018

    ... on swego rodzaju wzorzec umowny, będący zbiorem praw i obowiązków zarówno klienta sklepu, jak i przedsiębiorcy prowadzącego e-działalność. Pomimo tego, że rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, nadal wielu przedsiębiorców w ogóle nie ma regulaminu albo całkowicie zapomina o konieczności przystosowania go do nieustannie zmieniających ...

    Tematy: regulamin sklepu internetowego, sklep internetowy, e-commerce
  • 5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data

    5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data

    11:44 08.06.2018

    ... częściej w bezbłędny sposób, przyszłe działania konsumentów – zauważa Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. Big data in store Analiza Big Data wspiera e-commerce i działania marketingowe prowadzone przez firmy w Internecie, ale nie tylko. Również te marki, które postawiły na sprzedaż stacjonarną, zbierają i analizują cenne ...

    Tematy: analityka danych, Big Data, retail, e-commerce
  • Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    10:31 01.06.2018

    ... zgłoszenia podchodzimy oczywiście indywidualnie i na bieżąco informujemy klienta o statusie jego sprawy – mówi Maria Dziedzic-Aleksik, E-commerce Manager sklepu Paese.com. Darmowa wysyłka Największym wyzwaniem dla właścicieli e-commerce jest oferowanie darmowych przesyłek. Dbanie wyłącznie o wynik finansowy firmy może jednak pozbawić sklep stałych ...

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Polski e-commerce nie boi się oszustw finansowych

    Polski e-commerce nie boi się oszustw finansowych

    12:01 29.05.2018

    ... polskiego e-commerce wpływa na niską świadomość problemu wyłudzeń płatniczych Pomimo że fraudy płatnicze na świecie nie należą do rzadkości, to polski e-commerce jest ... z nim. Dlaczego? Jest to w głównej mierze rezultat dość specyficznej struktury polskiego rynku e-commerce, który jest dość rozdrobniony, a jednocześnie występuje na nim tylko ...

    Tematy: zakupy online, e-commerce, płatności online, oszustwa finansowe
  • Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe

    Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe

    10:58 21.05.2018

    ... szczególnie wiele problemów może przysparzać małym przedsiębiorstwom, które generują dwie trzecie zatrudnienia i ponad połowę aktywności gospodarczej w Europie. Z drugiej strony, e-commerce otwiera rynki i możliwości niewyobrażalne w świecie off-line. 25 lat temu baza klientów drobnego detalisty była ograniczona do osób znajdujących się w fizycznym ...

    Tematy: omnicommerce, e-commerce, zakupy online, zachowania konsumentów
  • Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    09:28 16.05.2018

    ... Cygan, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, jest to swoista synergia cech charakterystycznych dla handlu stacjonarnego i internetowego. – Dziś sprzedawcy e-commerce, dzięki możliwościom jakie daje technologia, wiedzą o swoich klientach znacznie więcej niż sprzedawcy tradycyjni. I to będzie się zmieniać. Sprzedawcy stacjonarni ...

    Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commerce, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe
  • Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

    Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

    10:28 07.05.2018

    ... od handlu niedziele, a naturalnym wyborem wielu z nich stanie się rynek e-commerce. Już teraz, w Polsce, udział rynku handlu online w całym rynku handlu detalicznego szybko rośnie, z ... Criteo zleciło wykonanie badania, mającego na celu sprawdzenie podejścia rynku e-commerce do kwestii współdzielenia zasobów danych. Wyniki pokazują, że 71% ...

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Dostęp do internetu zmienia konsumentów

    Dostęp do internetu zmienia konsumentów

    12:21 30.04.2018

    ... większa szybkość łączy szerokopasmowych. Dynamiczny rozwój technologii i postępująca cyfryzacja mają znaczący wpływ na każdą gałąź gospodarki. Silna konkurencja na rynku e-commerce wymaga od firm elastycznego reagowania i dostosowywania biznesu do nieustannie zmieniających się warunków, nowych wyzwań oraz rosnących oczekiwań konsumentów, którzy bez ...

    Tematy: internet, e-commerce, e-konsumenci, dostęp do internetu
  • Dostawa towaru zamówienia w ciągu 2 godzin?

    Dostawa towaru zamówienia w ciągu 2 godzin?

    09:29 16.04.2018

    Firmy logistyczne przygotowują się do usprawnienia swoich usług. Z badania Zebra Technologies Corporation wynika, że aż 78% z nich do 2023 r. chce oferować dostawy tego samego dnia, a 4 na 10 dokłada starań, żeby do 2028 roku przesyłki trafiały do zamawiającego w ciągu 2 godzin. Ponadto do 2028 roku 87% ankietowanych zamierza realizować dostawy ...

    Tematy: łańcuch dostaw, firmy logistyczne, logistyka, e-commerce

poprzednia  

1 ... 30 ... 39 40 41 ... 50 ... 77

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: