eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › blog
  • Blogi internetowe i płatne komentarze

    Blogi internetowe i płatne komentarze

    00:22 14.07.2007

    ... Blog Comments oferuje możliwość nabycia wysokiej jakości komentarza na blogu za jedyne 20 centów. Nowa ... blogach może negatywnie wpłynąć na całą blogosferę niszcząc jedną z jej najważniejszych cech: autentyczność - uważają eksperci. Buy Blog Comments zapewnia, że autorami komentarzy są zwykli użytkownicy. Twórcą serwisu jest 20-letni przedsiębiorca ... WIĘCEJ

    Tematy: Buy blog Comments, blogi, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Darmowe blogi od Google po polsku

    Darmowe blogi od Google po polsku

    13:38 21.06.2007

    Dostępna jest już polska wersja Google Blogger pozwalająca użytkownikom publikować własne przemyślenia, dzielić się pomysłami i nawiązywać kontakty z innymi ludźmi w Internecie. Google Blogger oferuje następujące możliwości: Modyfikacje – możliwość dopasowania wyglądu swojego bloga za pomocą szablonów z biblioteki dostępnej w serwisie Zgodność z ... WIĘCEJ

    Tematy: darmowe blogi, Google Blogger, Google, blogi
  • Splogi zanieczyszczają blogosferę

    Splogi zanieczyszczają blogosferę

    03:07 22.04.2007

    ... rozważyć czy na pewno jest on zaufanym źródłem informacji i czy jego czytelnicy powracają na stronę w poszukiwaniu aktualnych newsów czy też blog odniósł jednorazowy sukces i internauci nie będą chcieli do niego wracać.WIĘCEJ

    Tematy: splogi, blogosfera, blog, blogi spamerskie
  • Dlaczego warto pisać bloga

    Dlaczego warto pisać bloga

    00:04 24.12.2006

    ... potencjalnymi klientami, przyczyniając się do sukcesu firmy. Po drugie: Blog zapewnia interakcję z najbardziej wartościowymi klientami Jeśli przedmiotem twojego biznesu są usługi ... zamieszczać porady z nimi związane. Jeśli produkujesz produkty materialne, blog jest świetnym sposobem na uzyskanie informacji o preferencjach i oczekiwaniach klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations
  • Blogi pod czujnym okiem firm

    Blogi pod czujnym okiem firm

    00:42 18.10.2006

    Korporacje są coraz bardziej świadome potencjalnej siły i zagrożeń, jakie stanowią dla nich blogi. Wypowiedź wpływowej czy popularnej osoby potrafi - czasem nawet skuteczniej niż tradycyjna reklama - wygenerować pozytywny szum wokół nowego produktu. Negatywna opinia natomiast może przyczynić sie do porażki produktu jeszcze zanim zostanie on ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, monitoring internetu
  • Czym jest podcasting, blog i VOD?

    Czym jest podcasting, blog i VOD?

    00:13 09.10.2006

    Coraz więcej internautów interesuje się nowymi technologiami, jednak język specyficzny dla tej dziedziny jest zaskakująco słabo rozumiany - wynika z najnowszych badań Nielsen/NetRatings. 75 proc. brytyjskich internautów nie wiedziało, iż VOD to skrót od video-on-demand, a 68 proc. badanych nie kojarzyło skrótu PVR z personal video recorder. ... WIĘCEJ

    Tematy: podcasting, blog, VOD, badania internautów
  • Blogi w służbie PR

    Blogi w służbie PR

    00:03 29.08.2006

    ... celu - i jest to jak najbardziej właściwe - przeprowadza się badania rynkowe. Jednak blog jest tutaj narzędziem pomocniczym, którego koszty w porównaniu z badaniami są znikome ... komentarzy dominowały podziękowania za informacje, wyrazy podziwu za szczerość i otwartość. Blog pozwala też łamać bariery i umożliwia komunikację między osobami, które ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, blogi, blogosfera, dzienniki internetowe
  • Firmowe blogi bez wytycznych

    Firmowe blogi bez wytycznych

    10:03 25.07.2006

    Firmowe blogi przynoszą zadowalające rezultaty, pomimo faktu, że zazwyczaj są prowadzone bez wskazówek ze strony szefów - wynika z badań firmy Russell Research. 76 proc. prowadzących takie blogi przyznaje, że dzięki tej formie komunikacji z klientami uwaga mediów i liczba odwiedzin na stronach firm znacznie wzrasta. Niemniej jednak 57 proc. firm ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, komunikacja z klientami, blogi, blog firmowy
  • Co trzeci internauta w USA odwiedza blogi

    Co trzeci internauta w USA odwiedza blogi

    00:01 21.07.2006

    Swój czas na lekturę blogów poświeca coraz więcej użytkowników internetu w Stanach Zjednoczonych. Ich popularność rośnie regularnie - w porównaniu z rokiem ubiegłym liczba czytelników blogów wzrosła aż o 56 proc. do ponad 58,7 mln osób, co odpowiada 34 proc. wszystkich internautów - wynika z badań przeprowadzonych przez comScore. Najczęstszymi ... WIĘCEJ

    Tematy: blogi, blog, użytkownicy internetu, Blogger
  • Wyszukiwarki powinny się specjalizować

    Wyszukiwarki powinny się specjalizować

    00:03 13.06.2006

    Komunikaty prasowe (press releases) są bardziej popularne niż publikowane wiadomości, mówią wyniki badań. Również specjalistom nie udaje się w 30 proc. przypadków znaleźć tego, czego szukają w Internecie. Wyszukiwania w Internecie są nieudane w 30 proc. przypadków, ludzie spędzają więcej czasu wyszukując informacje w sieci. Komunikaty prasowe ... WIĘCEJ

    Tematy: wyszukiwanie informacji, wyszukiwarki internetowe, wyszukiwanie, wyszukiwarka internetowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: