Co trzeci internauta w USA odwiedza blogi
2006-07-21 00:01
Przeczytaj także: Najpopularniejsze blogi w polskim Internecie
Najczęstszymi gośćmi internetowych blogów są ludzie młodzi; grupa wiekowa 12-17 odwiedza je 21 proc. częściej niż średnia dla wszystkich użytkowników. Niemniej jednak niedługo może się to zmienić, bo starsi coraz chętniej zaglądają do tych swoistych, internetowych pamiętników. Daje się również zauważyć jeszcze jedną prawidłowość - użytkownicy częściej pochodzą z gospodarstw o wysokich dochodach - ci zarabiający ponad 75 tys. dolarów korzystają z blogów o 8 proc. częściej od średniej."Blogi są specyficzną kombinacją potęgi wolności słowa mówionego i nieskrępowanych opinii z internetem, jego zasięgiem i skutecznością. Firmy mogą dzięki nim łatwo sprawdzić, jak są odbierane przez otoczenie" - podkreśla James Blecher z firmy eMarketer.
Najpopularniejszym serwisem blogowym jest obecnie Blogger.com, który w maju przyciągnął na swoje strony 20,8 mln użytkowników. Na kolejnych miejscach uplasowały się MySpace Blogs z 14,4 mln odwiedzin oraz MSN Spaces z 9,6 mln wizyt. Dalej znalazły się m.in. xanga.com, Yahoo! 360°, TypePad.com, LiveJournal.com i AOL Journals.
oprac. : A. Budkowska / Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Prowadzenie video bloga z ograniczonymi kosztami uzyskania przychodu
-
Czego nie zaliczymy do kosztów podatkowych prowadząc bloga?
-
Od przychodów z prowadzenia bloga zapłacimy wyższy podatek
-
Pisanie i zarabianie na blogu - jak ustalić koszty podatkowe?
-
5 rad dla przyszłych blogerów
-
Blog - 6 sposobów na zwiększenie ruchu
-
Marketing social media: wykorzystaj treści z bloga
-
Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?
-
Blog firmowy: skuteczny instrument w PR